23 Şubat 2020 Pazar

İzlediğim Filmler 29//Bak Şu Leyleğe, Uçak Modu, Asi Kız^^

Selam^^
Aylar önce izlediğim, yorumunu yeni yaptığım filmlerle geldim. Hep yanı cümlelerle başlıyorum ama gerçek bu ben ne yapayım. :D
Daha çok yorum yayımlamak istiyorum ama olmuyor, daha biri bitmeden bir diğeri geliyor. :D Mesela şu an bunun yerine kitap yorumu yazmam gerekiyordu unutmamak için ama bugün yayımlayayım diye buna başladım. :/




Bak Şu Leyleğe^^
TV+'da denk gelmiştim, animasyon manyağı olduğum için böyle filmleri çok seviyorum. 
Film üzücü bir şekilde başlıyor, sonradan leyleklerin serçeye bakması, serçenin kendini leylek zannetmesi vs. filmin konusuydu ama asıl olay göç zamanı başladığı zaman oluyor. Ay kalbim çok kırıldı orada. Çok sevdim, çocuklarınızla beraber izleyeceğiniz güzel animasyonlardan biri.


İnternet kablolarına tüneyen kuşların bütün internet aleminden haber alması filmin en komik yerleriydi. :D Sizde seveceksiniz buraları eminim. ;)










Uçak Modu^^
Günümüz olaylarına değinen filmleri seviyorum, gerçekliği bir bir yüzümüze vuruyor. Mesela her dakika makyajlı gezenlerin aslından kamera arkasından ne olduğunu, mutlu olduklarını her karede belli eden çiflerin kamera arkasında kim bilir kaç kere kavga ettiğini biliyorum ama ispat edemiyorum. :D Şaka bir yana ama kimse aşırıııı mutlu, aşırı güzel, aşırı zayıf ve aşırı sevgi dolu değil kimse kusura bakmasın. 
Neyse.
Aklı başında olan herkes internet platformunda neler döndüğünü tahmin ediyordur, filmde onu konu almış. Bunun için şirket bile kurulmuş desek yeridir. Kızımızda(ismini unuttum) Insta aleminden bir fenomen, her paylaştığı olay olan kızımız telefona o kadar bağımlı ki etrafında olanları görmeyi bırak araba bile kullanamıyor ve sürekli kaza yapıyor. En son yaşadığı kazadan sonra mahkeme kararı olarak telefonu elinden alınan kızımız dedesinin yanına, kasabaya gönderiliyor. Ve mucizeeee, kızımız gerçek hayatla tanışıyor. :D
Klişe konu ama bağımlılığı olanlar için izlenilmesi gereken bir film, tavsiye ederim. ;) İzlemek isteyenler Netflix'e bakabilir. ;)



Şimdi yalan yok kız yakışıyor fenomenliğe. :D Hem güzel hem de kıyafet seçimlerine bayıldım. ;)









Asi Kız^^
Yine gerçek hayatla tanışması için uzaklara gönderilen biz kızın hikayesini izliyoruz.
Klişe ama konu ve karakterler farklı olunca klişeler bile güzel olabiliyor.
Mesela bunu sevdim, tavsiye ederim. Çerezlik bir film, konusu hakkında diyeceğim pek bir şey yok. ;) Sadece Emma Roberts'i seviyorum, başarılı oyunculardan. ;)




Hepsinin şimdi ki halleri şaşırtıcı. :O Ama kaç sene öncenin filmi. :)










Hem yorum yaptığım hem de içimi döktüğüm yazımın sonuna geldim. 
Güzel filmlerdi, öneririm hepsini. Kafa dağıtmalık için birebir, bilirsiniz bu aralar kafa dağıtmaya çokça ihtiyacımız var. ;)
Sevgiyle ve sağlıkla kalın^^
Not: Demeden geçemem. :D Destek olmak için blogda yer alan reklamları tıklayabilirsiniz. ;)



Buralarda da varım^^






6 yorum:

  1. Ucak modu filmini merak ettim. Cerezlim bi film gibi geldi.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle, el işi yaptığınız anda biter. ;)

      Sil
  2. Güzel filmlere benziyor :) Sanki Emma Roberts’ın filmini izlemiştim 🙈

    YanıtlaSil
  3. Emma Roberts’ın filmini merak ettim😊Anlatım için teşekkürler🧡

    YanıtlaSil
  4. Uçak Modu gözüme çarpmıştı benimde ama izleyecek zaman bulamadım 😂

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D