20 Kasım 2019 Çarşamba

Sensiz Asla//Güneş Demirel Kitap Yorumu^^

Selam^^
Bir ay önce okuyup daha yorumunu yaptığım kitabım ile karşınızdayım. Kitabımız yazarım sevgili Güneş Demirel'e ait. Seneler önce Seni Severken kitabını okuyup bayılmıştım ve bir kaç yıl sonra ikinci kitap çıktı. Hemen alıp okudum, çünkü hem kitap pahalı hem de Gaye'nin ne yapacağını kestiremediğim için pekte hevesli olmadım. Geçen aylarda sonundan aldım ama keşke almasaydım. İndirime girer de öyle alırım dedim indirime girmedi, ben aldıktan bir ay sonran kitap 9.90 oldu mu. İşte orada şansımıza bir teşekkür gönderdim. Neyse, almış olduk bir kere. Kitap güzeldi ama Seni Severken daha güzeldi. Nedeni birazdan sizlerle. :)

Umulmadık bir aşkın deli dolu geçen serüveni, olmazlar zincirinde yolları kesişen kahramanlar...
Gaye, deli dolu bir kadındır. Dişli ve uslanmaz. Can ile hayatlarının karşılaştığı yer ve durum pek normal değildir. Sonradan yaşadıkları da öyle… Hayat onları yıllar önce boşuna karşılaştırmamıştı. Yolculuklarının olaylarla birleşmesi, Can’ın Gaye’yi aşkla ıslah etmesi gerekiyordu belki de... Kararlı ve sert bir adam ile çılgın bir kadının mücadelesine tanık olacağınız, kimi zaman duygulanıp, kimi zaman kahkahalar atacağınız bir hikâye onlarınki.


Konusu klişe, bildiğimiz aşk hikayesi. Bu tarz konuları okuyanlar devamından neler olacak az buçuk tahmin edebilir. Kitabımız Seni Severken serisinin kinci kitabı.İlk kitabı okuyanlar Gaye'yi, Can'ı ve Kenan'ı tanıyordur, işte kitabımız bu iç karakteri konu alıyor. Konuda Gaye ve Can yazsa da Kenan'nın hayatı da var. Gaye babası ve abisiyle beraber avukatlık bürosunda çalışmaktadır. Üstlendiği bir dava yüzünden canı tehlikeye girince Can'dan yardım ister. Seneler önce olaylı bir şekilde tanışan Gaye ve Can'ın rastlantısı kader diyebiliriz. Kenan'ın ise Gaye ile yemek yerken görüp aşık olduğu kız ile aralarından geçen aşkı anlatıyor. Şahsen Kenan'ın olayı daha ilgi çekiciydi. Konu üstünkörü böyle.



Gaye ve Can'ın aralarındaki aşktan, tartışmalarından, küslüklerinden hiçbir şey anlamadım. Resmen annemin izlediği günlük diziler gibi. Bir gün mutlularsa bir ay küsler, usandım yani. Gereksiz yere küslükler, kavgalardan gına geldi. Ben bu kitabı böyle beklemiyordum. Tamam Seni Severken kitabından Gaye'nin nasıl bir karakter olduğunu gördük ama bu kitapta daha farklı okumak isterdim. Gaye'yi anlıyorum, hatta bütün karakterleri de ama konuşarak bu olayaları atlatabilirlerdi, korkurın varsa söyle seni teselli etsin ya da sana destek olsun vs. 
Kısacası bitirene kadar neler çektim neler. Çok ağır oldu bu diyebilirsiniz ama saçma sapan bahanelerden küslükler, doğru düzgün konuşmayıp, empati kurmadan aylarca konuşmamak vs o kadar sıkıcıydı ki yazarım falan dedim ama bu zaman kadar çiftler arasından en sıkıldığım bu oldu. 
Yazarımın kalemini seviyorum, yazdığı her kitabı da okurum ki okudum ama hepsi muhteşem olacak diye bir kural yok, Nilay ablam çokta güzel değildi, beni sinir etti demesine rağmen içimde kalmasın diye aldım ve okudum. Pişman değil, yine olsa yine okurum ama hayal kırıklığı olması üzdü beni, umarım yeni çıkacak kitaplar bu kitap gibi olmaz. :)




Gerekli yorumumu yazdım diye düşünüyorum, tavsiye kısmına bir şey yazmama gerek yok, okumak size kalmış, Seni Severken'i okuyup Gaye ve Can'ı merak ediyorsanız okuyun derim ama beklentiyi yüksek tutmayıp, sinir olmaya hazır olun. :)
Bu kitabı değilde başka kitabı öner derseniz çok var. İlk olarak Şimdi Benimsin kitabını şiddetle öneriyorum, fazla dram olsa da aşırı güzel.^^ Sonradan Katran Karası, Sen Yokken, Aşk Kanatları olarak liste uzar gider. Kesinlikle tanışın yazarımla. <3



Kitaba Puanım 5/3,5^^



Alıntılar^^


İnsan bazen hiç tanımadığı birinden teselliyi bulabiliyordu demek. Derdin aynı olması kafiydi, yaraya merhem olmak için.








Bir yorum daha böylece biter. Araya haftalar girmiş olsa da bazı kitapları unutmak mümkün değil. :D
Başka yorumlarda görüşmek dileğiyle^^





Buralarda da varım^^





2 yorum:

  1. Ben yıllar önce yazarın Katran Karası kitabını okuyup sevememiştim, bu seriyi de okuyacağımı sanmıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdiğim kitaplarından, ama siz sevmediyseniz tavsiye etmem. :)

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D