19 Ekim 2019 Cumartesi

Her Private Life//Kore Dizi Yorumu^^

Selammmm^^
Harika bir dizi ile karşınızdayım. Harika dediysem çok ahım şahım bir şey değil ama baş roldeki çift on numara beş yıldızdı. Bir sürü dizi çeksin bu çift yaaa. <3
İlk tanıtımlar yayınlandığı zaman acayip ilgimi çekmişti. BTS'den gelen Fangirllük nedeniyle kadını kendime benzetmiş olabilirim, o yüzden izlemeye başladım ama çok fazla ters köşe yaptı dizi beni.
Devamı en sonda^^
Not: Dizi yorumlarına baktığınız zaman art arda Park Min Young izlemiş gibi gözüküyor ama bu iki dizi arasına Clean with Passion For Now dizisini izledim ama son 3 bölüm kaldı(Güncelleme, dizi bitti). Yakın zamanda bitirmeyi düşünüyorum, sırf oyunculara ayıp olmasın diye. :D



Konusu;
Dizi, bir fangirl olan Sung Deok-Mi (Park Min-Young) ve bu fangirl'e gönlünü kaptıran Ryan’ın (Kim Jae-Wook) etrafında dönmektedir. Deok-Mi, bir sanat müzesinde küratör (sergi düzenleyicisi) olarak çalışmaktadır. Aynı zamanda bir idolün büyük bir hayranıdır ve bir fangirl olduğunu gizlemektedir. İş hayatında tamamen işine odaklanırken, özel hayatında bir fangirl olarak aktivitelere katılmaktadır. Bir gün, onun çalıştığı sanat müzesinde müdür olarak yeni çalışmaya başlayan Ryan, Deok-Mi’nin çifte yaşamını öğrenir.

Güney Kore Sinemasın'dan alıntıdır^^
Konu böyle, detaylı bir şekilde yazıyor, fazla bir şey yazmam gerek yok. :D
Hemen geçelim kişi tanıtımlarına^^


Sung Deok Mi//Park Min Young^^
Geçmişte yaşadığı kazadan sonra resim yapmayı bırakan Deok Mi Sanat galerisinde küratör olarak çalışmaktadır. Sanat  galerinin müdürü ile pek anlaşamayan Deok Mi o gittikten sonra başa geçeceğini düşünür ama işler istediği gibi gitmez. Bunların yanı sıra koyu bir fandır, hatta fan club'ı bile vardır. Kimliğini gizle tutmak istese de bazı kişiler tarafından kimliği açığa çıkacaktır.
Park Min Young'u çok sevdiğim söylenemez, daha doğrusu ayy bu kadın oynuyor kesin izlemeliyim dediğim hiç dizi olmadı ama son izlediğim dizilerden sonra favori oyuncum oldu. Şimdi Seo Kang Joon ile dizi çekecek, merakla bekliyorum.^^  Karakteri hakkında ise bence hem yönetici olup hem de fan olmak gibi iki karakterli rolü Min Young çok iyi oynamış. Başkası oynasaydı nasıl olurdu bilemem ama Min Young süperdi. :)



Ryan//Kim Jae Wook^^
Ünlü ressam olan Ryan bir kaç sene durgun bir dönem geçirir ve resim yapamaz. Bu zamanı gidermek ve uzun süredir aradığı resimleri toplamak için Amerika'dan! Kore'ye geri döner. Sanat galerisinde işe başlayan Ryan'ın başına hiç ummadığı şeyler gelecektir, bunlardan biri de yalancı sevgililik olayı.
Kendisini en son yarım bıraktığım dizide ikinci erkek olarak izlemiştim ve çoğu dizide de öyle. Bu dizi de harikalar yaratmış. Artık ikinci adam rolü vermeyin bozuşuruz. Sert duruşu olsa da yeri geldi mi minnoş olan bir rolleri de vardı.  Ben bayıldımmmmm, hep böyle rollerde oynasın yaa. Bu diziyi tekrardan izlesem sırf Kim Jae Wook için izlerim Nokta. :D



Nam Eun Ki//Ahn Bo Hyun^^
Deok Mi ile aynı evde yaşayan Eun Ki çocuklara tekvando hocalığı yapmaktadır. Deok Mi ile büyüyen Eun Ki Deok Mi'ye karşı platonik aşk beslemektedir. Fan kimliklerini bilenler arasına Eun Ki'de vardır ve iki arkadaşını sürekli tehdit eder.
Çok sinir olduğum karakterlerden biriydi. Şu aşk mevzusunda başta bir şey söylemez esas oğlan gelince aa ben Deok Mi'yi seviyordum ya deyip ortalığı birbirine katmalarına sinir oluyorum. Baştan söyle kurtul ki bu uzun zamandır aşık olduğunun farkında, sonradan jeton düşse tamam ama onuda sevmiyorum. -_- Sonradan tanı öyle sev, ikinci adam ol. .P
Ama bunun dışından eğlenceli, komik bir karakterdi. Eğer aşk mevzusu girmeseydi araya baya severdim. :)



Lee Sun-Joo// Park Jin Joo^^
Deok Mi'nin en yakın ve fan arkadaşı Sun Jo. Evli ve çocuklu olmasına rağmen fanlığından ödün vermez. Deok Mi kadar olmasa da maddi açıdan iyi olduğu için Deok Mi'ye yardım eder. Arkadaş olarak belki de en iyisinden. İzlerken böyle arkadaşım olsa ne kadar güzel olurdu dedim. Hem yardım ediyor, hem maddi açıdan iyi vs vs :D Bir çok dizide izledim kendisi ama en sevdiğim rolü bu oldu. :)


Cha Shi-An//One^^
Ve karşınızda orta yaşta olmalarına rağmen fanlık yapan Deok Mi ve Sun Joo'nun Bias*ları. Shi An grubunun yüzüdür ve diğer karakterler gibi sanat severdir. Ryan gibi kendi için önemli resimleri aramaktadır. 
Çok tatlıydı yaa, hele gülüşü. Deok Mi ve Sun Joo'nun neden fanı olduklarını anladım. Normalde de şarkıcı kendisi, takibe alayım. Şimdiye kadar almamam saçma. :D


Bias: Sevdiği grubun en çok sevdiği üyesine denir. Diğer üyeleri de sever ama bias hepsinden üstündür.


Cindy//Kim Bo Ra^^
Deok Mi'nin can düşmanı ve fan ismini ortaya çıkarmak isteyen, Shi An'ın büyük fanlarından bir diğeridir. Ailesinin parası sayesinden Shi An'a büyük ve özel üretim ürünler almaktadır. Annesi yasak koysa da başına buyruk devam etmeye devam eder. 
Bir kaç dizide izledim kendisini, orada nasıl olduklarını hatırlamıyorum ama burada başta tam dayaklıktı. Yine de onun sayesinden bazı aşklar başladı. :) Son olarak One ile yeni vizyona giren bir  filmde(Goodbye Summer) beraber oynuyorlar. İlk gördüğümde bu dizi de muradına eremedi ama diğer dizi de sevgili demiştim. :D


Eom So Hye//Kim Sun Young^^
Sanat galerisinin müdürü olan So Hye üstüne düşmeyen işlerle fazla ilgilidir. Sanattan anlamamasına rağmen müdür olmasını ise kocasına borçludur. Kocasının işlediği usulsüzlük yüzünden hapse girmesiyle konumunu devretmek zorunda kalır ama, yine de galeride sözünü geçirmeyi bilir.
Bu kadına bayıldımmmm! Her rolün üstesinden iyi geliyor. Reply 1988 dizisinde tanıdım kendisini, sonradan Prison Playbook'da oynadı. Burada ise süperdi. En komik bulduğum yerler ise çıt kırım halleriydi. :D


Yoo Kyung-A//Seo Ye-Hwa^^
Kim Yoo-Sub//Jung Won-Chang^^
Sanat galerisinin diğer çalışanları, çok komiklerdi yaa. Sonradan ikisinin arasında oluşun çekim için senaristleri tebrik ediyorum. :D



Kang Gun Woo//Jung Si Yul^^
Sun Joo'nun tatlı mı tatlı oğlu. Bu çocuğa sahip çıksınlar nazar değer. :D MaşAllah diyelim bizde^^
Not: Kim Jae Wook ve Park Min Young'u shipliyorum*. :D Evlensinler, çocukları da bunun gibi tatlı olsun. :D

Ship: Sevdiği çifti birbirine yakıştırmak. Daha çok Kpop dünyasından yaşanan bir olay. Kpop için fazla araştırmayın çok fazla saçmalıklar karşınıza çıkabilir. ;)




Resimler^^



En sevdiğim sahnelerden. :D


Tam bir profesyonel. :D 



Sır bilmekte iyi değil. :D



Kim Jae Wook burada çok iyiydi yaaa.
Adamın dizi de kötü olduğu tek bir sahne yok. :D



Kankalaaar^^




Sevdiğim bir diğer sahne. :D Deok Mi burada heyecanlı olsa da ne bileyim bir fan en büyük idolünün evine girdiysen çıldır yani. Burada çok sakindi, o fanlığı hissedemedim. :/






Min Young giyim konusundan çok iyiydi bu dizi de. :)





Vay vay vaaaaaay. <3






Bu tarz evde farklı, işte farklı kılığa girmesi benden on puan aldı. Burada o fanlık hissini verdiler işte.




ALKIŞ! :D


Burada çevirmen büyük ihtimal yanlış yazdı, onun üstünde durmuyorum, Harry Potter'dan örnek vermesi çok güzeldi. :)






Yani izleyip, ekran fotoğrafı almadıysanız size ayıp. :P



Bütün fanların hayali. :D


Hobim amigurumi olduğundan bu aslanı görünce çok sevindim. :)





Afiş ve basın Fotoğrafları^^





Düştük arkadaşlar, kalkamıyoruz....




İkinci oğlan en kısa zamanda dizi çekmeli ama, lütfen ikinci erkek olmasın. :D



Gifler^^






Sizi muhteşem giflerle baş başa bırakıyorum... :)








Hayatının en büyük hatasını yaptın...


Tekrar tekrar izleyeceğim sahnelerden biri daha... <3




Gülüşe bakar mısınız? Neden fan olduklarını bir kez daha anlıyor insan. :D


Böyle sahnelerle gelin, ne öyle bir bölüm sevgili, on bölüm küslükle geçen diziler. İşte o yüzden eskiye göre yetişkin dizilerini daha çok seviyorum. :P





İdolünüz karşınızda böyle minnoşluklar yapıyor. Deok Mi iyi durdu valla. :D




Yukarda dediğim favori sahnem. :D





Öyle sevdim ki aynı sahneden bir sürü gif var. :P






Ryan'ın el ele tutuşma sıkıntısı yüzünden güzel sahneler izledik... :D 






Dizi kadar afişleri de güzel^^



OST'lar^^

Runy (러니) - Smile Again^^

UMB5 (ft. 클랑 (KLANG)) - I Wanna Be^^

여자)아이들 (G)I-DLE) - Help Me^^

하성운 - Think of You^^

Lee Hae Ri (Davichi) (이해리(다비치)) - Maybe^^




Son^^



Gelelim dizimizin sonuna. Diziyi çok sevdim ama beklediğimi bulamadım. Beklediğim ise şuydu, kadın fan ve idolü için her şeyi yapar. Burada sonuna kadar götüremedi bu rolünü. Keşke sonuna kadar çılgın fanlığından sahneler görseydik ama dram vs. derken dizi de bitti. Diziyi sırf Kim Jae Wook ve Park Min Young için bitirdim desem yeridir. Bazı sahneleri hızlandırarak izlediğimi gizlememe gerek yok. Yazımın bu kısmına kadar çok iyi olacağını düşünmüş olabilirsiniz ama, işte bu kadar güzel oyuncu kadrosu ve konuyla zirveye oturtamadılar. 
Yine diğer sahneleri boş verir sırf çiftimi(Bknz. hemen çiftim oldu) izlemek için baştan alırım. Öyle güzel diziydi be. :D Koreliler isteseler aynı bizim gibi duyguları daha iyi yansıtabilirler ama çoğu dizi de sap başlayıp sap bitiriyorlar. İş sadece dakikalarca öpüşmekle olmuyor, sarılma, el ele tutuşma, bakışmalarda bile o aşkı görebilmeli seyirci ama çoğu dizi gerçekten çok yavan.
Bu tarz dizileri seviyorsanız, hatta sevmiyorsanız bile izleyin derim. :D Şiddetle öneriyorum, izleyin izletin. :P Hep beraber çiftimizi shipliyelim. :D
Son olarak diziyi Koreantürk'den izledim. Çevirmen arkadaşlara teşekkürler.^^







Sonundan yazıp bitirebildim yazımı, darısı diğer yazılarım başına. :D
Sevgiyle kalın^^



Buralarda da varım^^






8 yorum:

  1. Park Min-Young sanırım ilk Sungkyunkwan Scandal dizisinde izlemiştim ve bayılmıştım. Çok sağlam bir kadrosu vardı. Severim bu kızceğizimizi. Diğerlerini pek tanımıyorum ama dizi eğlenceliye benziyor. Ama öncelikle Sekreter Kim dizisini izlemem gerek. 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O diziyi izleyeli seneler oldu ama güzeldi evet. :) Öneririm ama evet dediğin gibi ilk Sekreter Kim'i izle, sonra bunu. :D

      Sil
  2. Yine harika bir dizi bunuda ekledim listeye :)

    YanıtlaSil
  3. Park Min Young sevdiğim oyunculardan, izlediğim dizilerinden beğenmediğim olmadı. Fragmanı görüp merak etmiştim. Tavsiyen üzerine listeme ekliyorum 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederimm^^ Eğer diğerlerini sevdiysen, burada Park Min Young'a bayılacaksın. 😉😉

      Sil
  4. İlk defa bu kadar tatlı bir çift gördüm. Hiç kavga etmediler, hiç entrikaya bulaşmadılar, ayrılmadılar. Her dizide istisnasız ya ayrılma olur, ya yanlış anlaşılma ya da 2. Erkek entrikası. 2. Erkek vardı ama entrika kısmı yoktu yani sıkmıyordu. Genelde kore dizilerinde sonlara doğru çift ayrılır vs. Ama burda olay kısa bir şekilde çözülmüştü yani ba-yıl-dım. Fangirl sahneleri daha çok olsaydı keşke, en çok güldüğüm o sahnelerdi. Özellikle Ryan’ın , fangirl olduğunu öğrenip hiç yargılmaması, hoşuna gitmesi falan çok tatlıydı. Latte olarak siteye başvurmak için çözdüğü sorular falan. Dizide pek olay yoktu ama baya tatlı bir diziydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fangirllük olaya kesinlikle katılıyorum, daha çok olsaydı keşke. <3 Bunu yazdım ama yorumun her kelimesine katılıyorum, ellerine sağlık^^

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D