21 Temmuz 2019 Pazar

İzlediğim Filmler 21//Mona Lisa'nın Gülüşü, Zamanda Aşk, Keşke 30 Olsam^^


Selam^^
Aylar önce izlediğim filmlere yorum anca yazabiliyorum. Bahanem yine yok, sadece film oldukları için üstlerine fazla düşmedim. :D Zaten son zamanlarda fazla film izlemiyorum, güzel bir diziye başladım o güzel ilerliyor, örgülerimi de artık balkonda, dışarıda yaptığım için içeride tıkılıp hem film izleyip hem de örgü örmüyorum. 
Neyse, izlediğim filmlerin hepsini beğendim. Hatta Zamanda Aşk'ı ikinci kez izledim. TV'de vermişlerdi, My Twin izlesin diye tekrardan izledik. :) 



Mona Lisa'nın Gülüşü^^
My Twin izleyip, ben çok beğendim sen de izle deyince başladım. Gerçekten güzel filmdi. Verdiği mesaj, sanata dair anlatımları çok güzeldi. Oyuncu kadrosu zaten muazzam, bir de eski zamanda geçmesi film severlerin ilgisini çekebilir. :)
Filmin içeriğinde bizi bekleyen bir sürpriz var, izlediğiniz zaman anlayacaksınız. Şu an açayım da bir dinleyeyim. :) 
Sevdiğim filmlerden oldu, bu tarz filmleri seviyorsanız bakabilirsiniz. ;) 





















Zamanda Aşk^^
İclal Aydın'ın Instagram hesabından görmüştüm bu filmi, sevdiğinden ve sürekli izlediğinden bahsetmiş. O zamandan merak etmiştim ama izlemedim. Netflix'e geldiği an izledim. Filmi çok sevdim, konusu, aile mirası ve yaşananlar çok güzeldi ama ilk dakikadan son dakikaya kadar şimdi burada bir şey olacak diye diye bitirdim. Oldu mu, olmadı mı onları siz izleyip öğrenin.
Tekrar tekrar izlenilecek filmlerden biri, İclal Aydın çok doğru söylemiş, ben izlerim bunu yine. :) Size de tavsiyem. ;)  Bu arada filmin afişi çok iyi, başka afiş yakışmazdı. :)













Keşke 30 Olsam^^
TV'de kesinlikle izlediğim bir filmdi ama Netflix'de denk gelince ve konuyu okuyunca yok ya ben bunu izlemedim sanki dedim ve izlemeye başladım. Evet filmi önceden izlemişim ama hep yarıdan sonra, başlangıçta ve devamında ne olmuş bilmeden. Bu vesileyle hepsini izleyip bitirdim. :) 
Komik, eğlenceli ve kendi çapınca ders veren filmlerden biriydi. İzlemeyen varsa izlesin, ha ben izledim diyorsanız bir daha izleyin. :D 









Bu sefer ki filmler böyleydi, başka film yazılarımda görüşmek dileğiyle.^^



Diğer film yorumları için TIK TIK!!




Buralarda da varım^^





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D