26 Haziran 2019 Çarşamba

Kitap Alışverişi//BKM Kitap^^

Merhabalar^^
Uzun zamandır blogda alışveriş yazısı yazmıyordum, zaten uzun zamandır kitapta almıyorduk. Tek tük, kitapçıdan falan aldığımız kitapları Instagram hesabımda yayınlıyorum. Bu sefer ki fazla olduğu için hemen fotoğraflarını çektim ve umarım arayı fazla açmadan hemen yazar yayınlarım. ;)
Alışveriş yaptığımız zaman genelde indirimde olanları, fırsatları değerlendiriyoruz. Bir de diğer sitelerden fiyat araştırması yapınca en uygunu hangisi oluyorsa onda işlemi tamamlıyoruz. Bu sefer BKM Kitap kazandı yarışı. Hem indirimleri çok çok iyiydi, hem çok güzel bir 10 ₺'lik indirim vardı değerlendirdik. 10 ₺'lik bitti ama 5-7,5 ₺'lik kampanya devam ediyor, almak isteyenler bakabilir. ;)




Aşk ve Diğer İhtimaller//Betül Güçlü^^
Betül Güçlü'nün kalemini seviyorum. En son okuduğum Yalancı Aşklar Sokağı kitabının devamı olduğunu öğrenince birazcık üzülsem de karakteri öğrendikten sonra bir oh çektim. :) Kitap ciltli ve pahalı ne yazık ki. Hemen alamadık ama en sonunda aldık. :D En kısa zamanda okumaya niyetim var, bakalım ne zaman olacak. :)




Şelale//Lauren Kate^^
Düşüş serisinden tanıdığımız Lauren Kate'in kalemini seviyoruz ama uzun yıllardır kitabını okumadım. Bu kitabı da BKM Kitap'ta 5 ₺'ye görünce alalım dedik ama yanlış yapmışız. Bu kitap serinin ikinci kitabı. İlk kitabını en kısa zamanda almak lazım. :D




Düşman//Meryem Çoşkunoğlu^^
Geçen senelerde My Twin'in Watpadd'de takıldığı zaman bu yazarın kitaplarını okumuş çok sevmiş. Kalemi çok güzelmiş diyordu o zamanlar. Epsilon yayınlarında büyük indirim olunca bunu da ekledik listeye. Az içeriğine baktım da iki karakterde beni sinir edecek gibi ama bakalım, ilk My Twin okusun. :D




Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu//Stefan Zweng^^
BKM Kitap'da hediye olarak ekledik listeye. Tasarımına bayıldım, alırsam bir daha İndigo Yayınları olur. :)




Sensiz Asla//Güneş Demirel^^
Sevdiğim hatta vazgeçemediğim yazarım olduğunu çoğu kişi biliyor mu bilmiyorum. :P Ama öyle. :D İlk kitabıı okuyalı seneleeeeeer oldu, bu kşitabı da erken çıktı diyemem ama çıktığı sırada çok paj-halı diye almadım, indirime girer dedim o da olmadı o yüzden biraz geç olsa da BKM'nin yaptığı indirim kadarıyla aldım. Ama karton kapak olarak bu fiyat çok fazla, ne yazık ki Ephesus'da diğerleri gibi olmaya başladı. :/ Yapacak bir şey yok ama kampanyaları daha çok olursa sevineceğim. :D



Eylül//Mehmet Rauf^^
Kampanya listesinde vardı ekledik sepete ama bu kadar harika olacağını bilmiyorduk. Nostaljik Yayınlarının kitabı, adı üstünden Nostaljik, için bile göz yormayan sarı kağıtlardan. İlk My twin okuyacak gibi bakalım. :)




Kara Cadı&Kan Büyüsü//Nora Roberst^^
Nora'yı severim, henüz coğu kitabı okumamaış olsamda bu seriyi çok merak ediyordum. BKM Kitap'da 5-7,5 ₺'ye bulunca hemen sepete ekledik. Ama bir hata yapmışız ki gülmek serbest. :D Seri şu anlık 3 kitaptan oluşuyor, yurt dışından çıkmış mı yoksa 3 kitap mı bilmiyorum ama bizde şu anlık 3. Neyse, ben Kan Büyüsü'nün ikinci kitap olduğunu sandım ama üçüncü kitapmış. :O Neyse ki şu an U Kitap'dan bir arkadaşla anlaşmış gibiyiz. Öylece tamamlanacak seri. :)




Eğer İnanırsan//Kristin Hannah^^
Bu kitabı BKM Kitap'dan almadık, burada AVM'de açılan kitap fuarından My Twin bayram alışverişine gittiği zaman aldı. :D Uzun zamandır Kristin okumamıştım, yakın zamanda okuyayım.^^




Bunlarda U Kitap ganimetleri.
Şu an Aşk-Gurur'u okuyorum. Çok tatlı bir kitap, Aşk ve Gurur'un Türk versiyonu ama çok güzel. Büyük adada tatlı mı tatlı bir Aşk ve Gurur. <3 Diğerlerini daha sonra okumayı planlıyorum, Asansör için daha önce düşündüğüm gibi çıkmadı yorumları okudum ama biraz baktım da yazarın kalemi güzel gibi, şans verilebilir. Bırakma Ellerimi ise N. Ablam sayesinden istedim. Şu sıra bütün kitaplarını okuyor ve sevmiş, bende U Kitap vs. tamamlamaya çalışıyorum beğendiği kitapları. :) Konusu çok güzel, yakın zamanda o da okunacak ama ondan önce buraya eklemediğim aynı yazarın Kendi Düşen Ağlamaz kitabına başlayacağım. :)





Yazıya devam etmeyeli epeyi oldu o yüzden biraz geç yayınlıyorum ama Instagram'ı takip edenler kitapları biliyordur zaten.^^
Bu arada blogun 7.yılına özel bir çekiliş başlatmayı düşünüyorum, şimdiden haberini olsun, inşAllah en kısa zamanda Instagram'da paylaşacağım. :)
Bir yazıda böylece biter, başka yazılarda görüşmek dileğiyle^^




Buralarda da varım^^





2 yorum:

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D