17 Mayıs 2019 Cuma

İzlediğim Filmler 19//Arif V 216, Ekşi Elmalar, Dönerse Senindir^^

Herkese Merhaba^^
Film yorumlarım aynı kitap yorumlarım gibi çoğaldı. O yüzden ne kadar hızlı hızlı yayınlarsam o kadar iyi. ;)
Bu sefer ki filmlerin hepsi Türk Sineması filmleri. Geçen senenin en çok izlenen filmlerini ben de izledim, bakalım nasıl bulmuşum. ;)



Arif V 216^^
Gora serisi çok sevilince Cem Yılmaz acaba bu serinin üstünden daha ne kadar para kazanırım demiş ve üçüncü filmi çıkarmış. Peki gerek var mıydı? Yoktu bence. Hazır böyle düşündün bari senaryoyu daha iyi yap, eski sanatçılarımıza (Zeki Müren, Ayhan Işık, Ajda Pekkan vs.) yer verdiği yerler çok iyiydi ama genel anlamda filmin ne başı belliydi, ne sonu. Kısacası sevmedim, komik bile değildi. Eğer böyle bir proje daha yapacaksa senaryo daha iyi omalı. İzlemeyen arkadaşlar içinde merak ediyorum diyorsanız izleyin ama boşa vakit kaydı, daha güzel filmlerimiz var. ;) 







Hakkını yememem gereken husus ise Zeki Müren, Ayhan Işık, Ajda Pekkan, Filiz Akın, Edis Hun gibi sanatçılarımızı güzel yad etmesiydi. O kısımları sevdim. ;)





Eşki Elmalar^^
TV'de denk gelip izlediğimiz film. Yılmaz Erdoğan'ın filmleri güzel oluyor, bu da onlardan biriydi. Oyuncular, konu falan güzeldi ama verdiği mesajı anlamadım gitti. Kızlarının birini istediğine verdi mutsuz oldu, diğerini istemediğine verdi mutlu oldu en son ki kızı ise evde kaldı. Tatlı elma şart, ekşi elma kökünden kesilmeli zihniyetine sahip bir adam var filmde ama yine anlamadım verdiği mesajı. Anlayan varsa bana da söylerse çok müteşekkir olurum. ;) Bunun yanı sıra dediğim gibi güzel filmdi tavsiye ederim. :)











Dönerse Senindir^^
Murat Boz'un oyunculuğunu, filmlerini sevmeyen bir kesim var ama ben seviyorum. Hadi İnşallah filminden sonra güzel filmler çekti bence. Bu filmde onlardan biri. Sevgilisinden ayrılan bir adamın depresyona girip onu tekrardan kazanmak için elinden geleni yaptığını anlatan bir film. Eğlenceli, güzel ve başarılı oyuncular var o yüzden öneririm. ;)




Bu ikiliden yine bir film bekleriz. ;)







Diğer film yorumları için TIK TIK!!




Başka yorumlarda görüşmek dileğiyle.^^


Buralarda da varım^^






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D