30 Kasım 2018 Cuma

İzlediğim Filmler 12// Sevdiğim Tüm Erkeklere, Otel Transilvanya 2, Yeni Nesil Aşklar^^

Merhabalar^^
Yine beğendiğim filmlerin yorumları ile karşınızdayım. Tabii beğendim dediysem yanlış anlamayın, beğenmediklerimin yorumunu da yapıyorum. Sadece bu sefer ki paylaşımdaki bütün filmleri beğendim. :)
Yine kısaca bahsedip, beğenip beğenmediğime değinip bitireceğim. O zaman başlasın!!




Sevdiğim Tüm Erkeklere^^



Bu filmin kitabının olduğunu herkes biliyordur. Baya popüler oldu ama içeriği nasıldır bilinmez. Kitabı bilmem ama ben film gerçekten beğendim. Çerezlik romantik komediydi. Netfilx'de olması güzel, beğenmiş olsam da sinemalarda olsaydı o kadar parayı vermezdim herhalde. :D 
Seri 3 kitaptan oluşuyor, bu film ilk kitabın uyarlaması, en kısa zamanda diğerleri gelir umarım, kitaplarını okumadım filmlerini izleyeyim bari. :)
Yukarıda da yazdığımdan anlayacağınız üzere filmi beğendim, oyuncular çok iyiydi. Çerezlik tarzı olduğu için zamanınızı dolduracak güzel bir filmi, öneririm. :)
Filmi Netflix'de izleyebilirsiniz, kitaplar da Pegasus Yayınlarından çıktı, online sitelerden temin edebilirsiniz. ;)


Başrol erkeği. Şu sıralar çok popüler, hak ediyor ama. ;)





Güzel fotoğraf ama gelin itiraf edin, kim böyle yatabilir? :P İnsan uyuyunca çıldırıyor be. :D









Otel Transilvanya^^


Diğer film yorumumda filmin birincini izlemiştim, BURADAN yorumumu okuyabilirsiniz. Filmi çok beğendiğimi, ikincisini de izlediğimi söylemiştim, bunu da ilki kadar sevdik. Çocuklarınızla izlemek istiyorsanız ilk önce siz izleyin ondan sonra karar verin. Sonuçta çocukların hayal gücü bizimkinden daha çok çalışıyor. ;)
Geri kalan animasyon severlere kesinlikle öneriyorum. filmin üçüncüsü de mevcut, yakında onuda izlerim. ;)



Evet ikinci de filme bebek dahil oluyor. Konuda onun çevresinde dönüyor zaten, acaba annesi gibi vampir mi, yoksa babası gibi insan mı? :D














Yeni Nesil Aşklar^^


My Twin TV+'da izleyip çok sevmiş, arada ondan film önerisini istiyorum, benden daha çok film izlediği bir gerçekte. O sırada da bunu izle dedi. İzledim ve çok beğendim. Normalde Kore filmlerini sevmem, dizi kadar güzel yapamıyorlar ama bu iyiydi. Kesinlikle öneririm. Çok farklı bir şey beklemeyin, klişe konuya sahip ama oyuncuların uyumu, atışmaları çok güzeldi.
Oyuncuların çoğunu tanıyorsunuzdur, o yüzden pek sıkıntı olmaz gibi. ;)

Üç çiftin etrafından olaylar gelişiyor, hepsinin olayı, aşkları ve yaşantıları farklı.
Favori çiftim ise;


Bu arkadaşlar.^^





Bu adam daha ok film, dizi çeksin. :)






Bütün film yorumlarıma BU ETİKETTEN ulaşabilirsiniz^^





Bir film yorumlarının daha sonuna geldik, başka yorumlarda görüşmek dileğiyle.^^



Buralarda da varım^^


3 yorum:

  1. Sevdiğim Tüm Erkeklere'yi bende sevmiştim çok keyifli, çıtır çerez bir film. Ben de kitapları okumayı düşünmüyorum o yüzden umarım diğer filmleri de çıkar.

    Hotel Transilvanya'yı izlemedim ama animasyon sever olarak izlerim sanırım. 😄

    Yeni Nesik Aşkları'da izlemiştim. Keyifli bir film. Favori çiftin benim de favorim. Ha Neul aşkına! 😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırf kafa dağıtmalık bir film STE 😁 Tekrardan izlenilebilir. Animasyon sever olarak kaçırmamalısın, seri gerçekten çok güzel.^^ Çünkü en güzeli, tatlısı onlardı. 😍😎

      Sil
  2. İzlerseniz en kısa zamanda Keyifli seyirler olsun^^😍🤗

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D