29 Ekim 2018 Pazartesi

Kitap Alışverişi//Son Aylarda yapılan 3 Alışveriş^^

Herkese merhaba^^
Aylardır kitap alışverişi paylaşımı yapamıyordum, son aylarda aldığımız bütün kitapları bu yazıda topladım o yüzden.^^ Instagram hesabımdan paylaşım yapıyorum ama bu sıkı takipçilerimize gelsin. ;)




Kitap alınca ben=JHope^^
Yazıyı okurken BU şarkıyı dinleyebilirsiniz^^




İşte Kitaplar^^


23 Haziran 2018 BKM Kitap alışverişi.


Puuung'un Aşkı^^
W Two  Worlds dizisini izleyenler kitabı tanır. Çiftlerin tatlı, ufak eylemlerle nasıl mutlu olacağını anlatan bir kitap. Sırf dizi de geçtiği için aldık. :D Şaka bir yana gerçekten tatlı bir kitap, ilk çıktığı zaman bana sürpriz oldu, anlatılmaz yaşanır bir mutluluktu. <3





Son Başlangıç
Normalde bu kitabı listeden kaldıracaktım ama neden okumadığımı burada da belirtmek istediğim için kaldırmadım. Şöyle ki bu kitabın ana karakterlerini öğrendikten sonra okumaktan vazgeçtim. Ne olduğunu burada söylemeyeceğim, merak edenlere mesaj atabilirim. 
İlk kitabı okumaya başladım ve bu kitabın böyle olduğunu öğrendikten sonra yarım bıraktım. Bunu da takasa vereceğim yakında. 




Ateş Çemberi^^
Serinin ilk iki kitabı elimizde, My Twin sevince seriyi tamamlamaya başladık.




Karnaval^^
İlk kitabı okuyup çok beğendim, Okuoku'da da 9.90 TL olunca hemen aldık ama alalı aylar oldu. :D





Bir İz Bırak^^
Uyumsuz serisini seven birileri olarak bu kitabı almak şarttı ama baya geç oldu, anca indirim yaptılar ne yapalım. :D




15 Eylül 2018 BKM Kitap Alışverişi.


Harry Potter ve Ateş Kadehi^^
Seri ilerleyip, hem kalınlığı hem de fiyatı artmasına rağmen seriyi tamamlamaya çalışıyoruz. Bu dördüncü kitap, geriye 3 tane kaldı sanki. :D




Yalancı Aşklar Sokağı^^
Betül Güçlü sevdiğim yazarlardan. Taa aylar önce çıkardığı kitabı yeni aldık, çünkü bunda da yeni indirim yaptılar. :/ 





8 Ekim 2018 Kitap Yurdu Alışverişi^^


BTS K-Pop Uluslararası Süperstarları^^
BTS fanı olduğumuzu, kısacası ARMY olduğumuzu burada fazla kimse bilmiyordur. Evet artık biz birer Army'yiz. Army'lik statüsüne geçtiğimizi düşünüyoruz kısacası. :D Bunun içinde albüm falan almak lazım ama ülkemizde satılmadığı için bizde yeni çıkmaya başlayan kitaplarını alıyoruz. Kitap kuşe kağıda basılmış, renkli ve bol fotoğraflı olarak bizlerle buluşuyor. Çok sevdim, yavaş yavaş okuyorum. :)




BTS Kurşun Geçirmez İzcilerin Yükselişi^^
Yukarıda yazılanın aynısını buraya yazıyorum. :D Bu da kuşe kağıda basılı ve iki kitapta poster hediye ediyor. İlk Yakamoz Kitap çıkarmıştı devamı böylece geldi. Bu kitaplarda pek detaya girmiyor ama Yakamoz Kitap'dan çıkan (K-Pop Mucizesi BTS) daha fazla detaya sahip. 




Fatih Harbiye^^
Uzun zamandır almak istediğimiz bir kitaptı, yakın zamanda okumayı düşünüyorum. :)



Derindekiler Şüphe-Yem^^
Yazarı sevdiğimizi bilenler biliyor, şiddetle de öneriyoruz. Bu seriyi de almıştık ama hemen okumak kısmet olmadı ama yakın zamanda İlk kitabı okudum, yorum BURADA! Daha sonra alacaktık ama Kitap Yurdu'nun kampanyası vardı diye almayı öne çektik. Yoksa daha da ucuza alabilirdik. :D




Caraval^^
Kitap Yurdu Dex Kitaptan 1 kitap alana bu kitabı hediye ediyordu. Biz de 30 TL vereceğimize böyle alalım dedik. Derindekiler Yem'i yine de ucuza almış olduk. :D




Alışverişler böyle. Hepsi istediğimiz kitaplardan, yakın zamanda yeni kitaplar gelecek ama iki tane falan. Bunun yanı sıra kitapçıdan aldığımız bir kaç kitap daha var. Siteden alındığı için bunları ekledim, diğerleri aklımdan çıkmış. :/ Sitelerden Kitap Yurdu baya bekletti bizi ama o sıra indirim vardı alan alanaydı, ee haliyle geç gönderim oldu. BKM kitap'da baya sıkıntı çektik. İlkinde zamanında geldi ama ikinci de yeni çıkan kitap için stokta yok dediler, listeden çıkardılar. Diğer kitabı kargoya eklemediler falan. Değişik durumlardı, bundan sonrakiler yine böyle olursa bırakmayı düşünüyorum. 

Bir alışveriş yazısı daha burada biter, başka yazılarda görüşmek dileğiyle.^^



 Buralarda da varım^^




2 yorum:

  1. Diziyi izlemistim hemde cok severek ama Puuung'un askini hatirlayamadimm. Cok merak ettim simdi en yakin zamanda okuyacagim Ins. Ellerinize saglik����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 7 ya da 8.bölümde geçmişti. Saç bağlama olayı. 😃😃 Çok tatlı bir kitap, yeni evlilere, evli olan çiftlere öneririm. 🤗 Teşekkür ederim^^

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D