6 Mart 2018 Salı

Fight My Way(Benim Savaşım) Kore Dizi Yorumu^^


Herkese merhaba^^
Uzun zamandan sonra dizi yorumları ile karşınızdayım. Uzun zaman oldu ama şu an yapacağım tam 3 dizi yorumu daha var. İşim zor ama hızlı olursam neden olmasın. :D
Bu dizi ilk çekilip, bir kaç sahne internete düştüğü zaman acayip merak ettim. Ö.ablam da izleyip çok sevince başladım. Gerçekten güzel ve merak edilesi bir diziydi, acayip eğlendiğim yerler oldu ama dizi yarıdan sonra o kadar sıkıcıydı ki sadece yan karakterler için izlediğim doğrudur. Ve şu an bunları yazıyorum ama halen daha 16.bölümün yarısındayım, bitiremedim gitti diziyi. :/ Baktım yorumlar da yığıldı, bu dizinin bitmesini bekliyorum ki bunu yazıp diğerlerine geçeyim. En sonundan isyan edip başladım yazmaya. Diziyi bitireceğim ama zaten sonu hakkında pek bir şey yazmadığıma göre böyle yarım olarak yorum yazsam olur, zaten genel anlamda nasıl bir dizi anladım.
Konu olarak sevdim, 4 arkadaşın hayallerini, arkadaşlıklarını ve aşklarını konu alan zenginlikle işleri olmayan, hayat mücadelesi veren karakterleri konu alıyor. Bundan sıkıntı yok, hatta bu tarz olduğu için çok sevdim. Diziye ters düşmem ana karakterlerimizin sevgili olduktan sonraki yaşadıklarıyla ilgiliydi. Her dizinin karakteri azda olsa birbirlerine uyumlu olur ama ben bu dizide ki oyuncuları ne yazık ki fazla uyumlu bulamadım. Sadece arkadaş olarak devam etselerdi daha tatlılardı. Kimyaları bu dizi de tutmadı bence, yanlış anlaşılmasın başka dizi çekseler, söyle She Was Pretty gibi romantik vs. daha tatlı olurlardı ama burada ikisi de aksi, hele kız çok fena o yüzden yakıştıramadım. Birde çok vıcık vıcıklardı. Anladınız siz.
Yan karakterleri daha çok sevdim. Onların yaşadıkları ve aşkları daha güzeldi ne yalan. Bir sezon sadece onlar için çekilse düşünmez hemen izlerim. Nokta. :D
Dizi için bu kadar şey söyleyebilirim, 16 bölümcük diziyi uzatabildiğim kadar uzattım. :D Anlayın siz ne kadar sıkıldığımı. :D
Neyse, izleyen çok olmuştur, izlemeyenlerin önünü de kesmek istemem. Belki benden daha çok seveceksiniz o yüzden eğer ilginizi çekiyorsa bakın derim. :)


Park Seo Joon//Ko Dong Man^^
10 yıl önce yakın dövüşte ödüller kazanan Dong Man ailesi için fedakarlıkta bulunup hayatını altüst edecek bir karar alır. Bu zaman zarfından pişmanlık duyan Dong Man en sonunda hayallerinin peşinden koşmak için kolları sıvayacaktır.
Bir çok dizisini izledim ama en çok She Was Pretty'de sevdim kendisini, o diziyi sırf kendisi için izlerim. Burada da iyiydi, hatta acayip komikti. Her rolün hakkını veren bir oyuncu, en kısa zamanda daha çok dizi çekmeli ama böyle Ceo'lu falan. :D


Kim Jae Won//Choi Ae Ra^^
Aynı Ko Dong Man gibi hayallerinden vazgeçip ayakta durabilmek için bir alışveriş merkeziin danışmanından çalışan Ae Ra'nın hayali haber spikeri olmak, daha doğrusu mikrofonu eline alıp ne olursa olsun sunma isteğidir. Yaşanan haksızlıklar sonucu işinden olan Ae Ra hayallerinin peşinden koşacaktır ama işi çokta kolay değildir.
Kendisini ilk The Heirs'de izleyip sevmemiştim ama Descendars Of The Sun'da çok tatlıydı. Burada da öyle, hatta aksi tavırları, vurdu mu yerleri inleten sert tavrı süperdi ama olay aşka geldi mi olmamıştı. :/ Sonuna kadar hep sert ve dediğim dedikti ve oynadığı karakter gerçekten zordu. Bu yüzden kendisini  yine böyle sert ama sevecen dizilerde görmek istiyoruz. :)


Song Ha Yoon//Baek Seol Hee^^
Sevgilisiyle beraber bir şirketin çağrı merkezinden çalışan Baek Seol Hee gelecekleri için kendinden vazgeçip hayatını işine ve sevgilisine harcamaktadır. Düzgün giden ilişkilerinden araya olumsuzluklar girince yaptıklarını ve yaşadıklarını sorgulayacaktır.
İlk defa bu dizide izledim ve bayıldım! Yukarıda da dediğim gibi dizide en sevdiğim bu çifti ve kızın yaptığı fedakarlıklara bayıldım. Tabii yaşadığı üzücü olaya da çok üzüldüm. Senaristler bu konuda bizi gerçekten ters köşe yaptı ama iş işten geçmişti. :/
Oyunculuğunu beğendim, daha çok dizilerde oynaması dileğiyle. :)


Ahn Jae Hong//Kim Joo Man^^
Yemek şirketinde çalışan Kim Joo Man terfi almak için gece gündüz çalışır. Baek Seol Hee ile düzenli bir ilişki yaşayan im Joo Man gelecekleri için çok düşünür. Bu sıkıntılı zamanda başına gelen olumsuz bir olaydan sonran her şey elinden bir bir gider, buna Kim Joo Man'de dahil. 
Reply 1988'de harika bir abiydi. Burada zayıflamış olarak çıkıyor karşımıza ve aklı başında biri ama yaptığı hatalar kötüydü. Yine de sonradan pişman olması ve düzeltmek için elinden geleni yapması çok tatlıydı. Yine de çok kızdım kendisine. Başka dizilerde daha çok görmek dileğiyle. :)



Kim Sung Oh//Hwang Jang Ho^^
Ko Dong Man'in antrenörü olan Jang Ho 10 yıl ara veren Ko Dong Man'in peşini bırakmaz ama kendi işine de bakar. Ko Dong Man'ın aklının başına geldiğini görünce de en mutlu insan olur ama Ko Dong Man'ın yapacakları onu kokutur.
Kendisini bir kaç dizi-filmde izledim ve karar verdim ki bu adaman sadece komedi rollerinde oynasın. :D


Lee Elijah//Park Hye Ran^^
Ko Dong Man'un uzatmalı ve sürekli arkadan vuran eski sevgilisi, başka söze gerek yok ama kadın gerçekten güzel. Daha başka, güzel rollerde görmek dileğiyle. :)


Jung Soo-Young&Kwak Dong Yeoan^^
Her ikisini de hepimiz tanıyoruz. Diziye konuk oyuncu olarak geldiler ama sahneleri olaydı. Yazık sana Choi Ae Ra. :/ :D


Kadın hakkından bir şey söylemeyeceğim, izleyince siz öğrenin. Ama kadının dizi boyunca giriş kısımları süperdi. :P
Sol tarafta kalan adamı ise en son Chicago Typewriter dizisinden görmüştük. Diziye sonradan dahil olup, az sahnelerle karşımıza çıkıyor.


Resimler^^




Şu resimlere bakan insan "Eğlenceli bir dizi bekliyorum!" der ve haklı çıkar. :D



Bu sahne favorimdi. :D


Bu sahnede^^


Bu sahnede. :D Şimdi söyle ki adamlar kendileri kaşındı. :D




Uzun yıllar yanınızda kalacak arkadaşlar edinin temalı sahne ama çok güzeldi. :)





Diğer çiftimize göre daha çok yakışıyorlardı. Finalde neler olacak merak ediyorum. :D Başıma ilk defa böylesi geldi ama yapacak bir şey yok. Ben yazıp yayınlayacağım, final yaptıktan sonra aklıma bir kaç şey takılırsa yazarım buraya. :D


Dong Man ve Ae Ra'nın çocukluk zamanı.


Liseliler. :D Baek Seol Hee o zaman daha çok öz güvene sahipmiş bence. :)



Konuk oyuncu da olsa karakteri tam dayaklıktı. :P



Basın toplantısı ve senaryo okumalarından.^^


Gifler^^



Arasalar böyle benzeyen çocuk oyuncu bulamazlar ki cümlem saçma oldu, baya bi aramışlardır kesin. :D


Bu zaman ki arkadaş halleri süperdi, birden bire çıt kırıldım ilişkisine döndü. -_-


En iyi arkadaş olduklarından evleri de yan yana. Eee haliyle kahvaltı da beraber oluyor. Bu arkadaşlığı gerçekten sevdim. :)


Zekiceeee. :D
İzleyin anlayacaksınız. ;)





Bu arkadaşta konuk oyuncu gibi bir şeydi. İzleyince anlarsınız. Ama ne pis bir karakterdi, başta herkesi inandırdı sonra...



Kötüsün, kötüsün, KÖTÜSÜN!!!
Yaptıkları gerçekten sinir bozucu şeylerdi. -_-



Her şey bir yana bu sarılmaları çok güzeldi. :D



Ost'lar^^

 BTOB(서은광,임현식,육성재) - 알듯 말듯해 Ambiguous^^
(Son zamnalrad BTOB'a olan fanlığım nedeniyle bu dizinin OST'un seslendirdiklerine çok sevindim. Btob olmasa da gerçekten güzel Ost.)


케이시(Kassy) - 굿모닝(Good Morning)^^


Arie Band - Dumbhead^^




허첵 HerCheck(슈퍼키드 SuperKidd) - 쌈,마이웨이^^




Ve son.^^
Eveeeeet, final hakkında pek bir şey bilmiyor olsamda izlediğim yere kadar senaristler bomba üstüne bomba haberlerle bizi şok ediyor. Devamından neler olacak hiç merak etmiyorum ama hem bu kadarlık emeğe saygısızlık olmasın hem de şurada yarım saatlik diziyi tamamen bitirmezsem ayıp bana. :D
Dizi hakkında genel düşüncemi ve tavsiyemi yukarıda dile getirdim. Benim yoruma aldırmaksızın izleyebilirsiniz, belki siz seversiniz. Hatta izleyenler arasından sadece ben sevmedim herhalde. :/ Bilemiyorum ama benim gibi düşünen varsa konuşabiliriz. ;)
Devamı çekileceğini sanmıyorum, romantik-komedi tarzında olduğu için büyük ihtimalle güzel bir son olmuştur. Haa ikinci çift için devam olacaksa kabulüm. :D
İlk defa böyle bir yorum yapıp diziyi bitiriyorum. Dizi hakkında yazacak çok fazla şey vardır kesin ama izleyeli uzun zaman olduğu için unuttum gitti.
Finali yapar aklıma bir şeyler gelirse yazarım buraya. ;)




Çeviri için Yeppudaa çeviri ekibine kucak dolusu teşekkürler.^^ <3
Bir yazının daha sonuna geldik, başka yorumlarda görüşmek dileğiyle sağlıcakla kalın.^^ :*



Buralarda da varım^^





4 yorum:

  1. Bu dizi yaz aylarinda baya favorimdi sonra izledigim sahnelerden midir nedir bi hevesim kacti izlenecek listemde bile degil.Kimya konusunda 100 100 haklisin bende kadro ilk aciklandiginda yakistiramamistim🤓

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimle aynı fikirde olan birini görmek mutluluk verdi. :D Uyum için katılıyorum, biraz zorlama olmuş ama dediğim gibi başka bir dizi de, farklı karakterler olarak yakışabilirler. ;)

      Sil
  2. Aaa şu an şaşkınım bu diziyi bende dahil nerde görsem herkes çok sevmişti aslında^^ Buraya gelirken de aynı ümitlerle gelmiştim aslında:D Evet arkadaş halleri bana da daha cazip gelmişti ama bence uyumluydular yaa,ben yakıştırdım yani:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seveni çok olduğunu biliyorum, hatta tek kalacağım demiştim ama bir önce ki yorumda benim gibi düşünen olmaları güzel. :D Yine de sevenlere hak veriyorum, her iki oyuncuyu da hepimiz seviyoruz ama uyumları bu karakterler için sadece arkadaş olarak iyiydi. :D Ümitlerini yıktığım için üzgünüm. :D

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın :D