19 Ocak 2018 Cuma

Mim: Geriye Bakış 2017^^

Selam^^
Uzuuuuun bir zamandan sonra ilk defa mim yazıyorum. Blog keşfinde gezerken Devrik Cümleler 'in paylaştığı mim'e hemen damladım ve üstüme aldım. İlk olarak yazdığı yorum ve beni etiketlediği için teşekkür ederim. Herkese tekrardan hayırlı, mutlu, huzurlu ve en önemlisi sağlıklı bir yıl diliyorum.^^







Gelelim mim'e^^


Okunan Kitap Sayısı: 49^^

Geçen sene ki okunan kitap sayım yerlerdeydi. 2016 yılından da pek iyi değil bu sayı ama 2018 yılından ümidim var. 70 hedef koydum kendime ve şu an Ocağın 18'i ve ben 4.kitabımı okuyorum. Azmedersem neden olmasın. :D 



İzlenen Dizi Sayısı: 15
2017 yılında diğer yıllara göre gelişme vardı, harika güzel diziler izledim hatta bunun üzerine yılın En'leri yazısını yazdım.
Okumak için Tık Tık!!
2018'de daha çok dizi izlenmesi dileğiyle.^^




İzlenen Film Sayısı: 28
Çok film izleyen biri değilim, sevmediğimden değil, dizi izlediğim için filmlere zaman bulamıyorum ama 28 filmde az değil hani, tabii Devrik Cümleler ile kıyaslarsak yerlerdeyim bunda da. :D İzlenecek film listem var, umarım bu sene azalır o liste.^^




Blogda Paylaşılan Yazı Sayısı: 97^^
97 yazı iyiymiş. Normalde daha az bekliyordum ama yarısı kitap yorumu, yarısı dizi-film yorumu oldu mu zaten yazı sayısı da tavan yapmıyor. :D Umarım bu sene 97'de kalmam da 100 yaparım. :)




Instagramda Paylaşılan Fotoğraf Sayısı: 188^^
Okuduğum kitaptı, yazdığım yazıydı derken 188 paylaşım yapmışım Fighting Blog'da, kişisel hesabımda ise 180 fotoğraf paylaşmışım. :D İyi paylaşım, toplamda 368 fotoğraf bırakmışım Instagram'a. :D İyi sayı. :P Son zamanlarda birde Amigurumi sayfası açtık, şimdi o da başladı. Sizleri de bekleriz sayfamıza^^ İkizler Amigurumi(Reklam da yaptım, ohh misss) :D




Çok eğlenceli ve bilgi veren bir mim oldu. İsteyen herkes ama herkes yapabilir. Etiketlemeyi düşünmüyorum, bu hepimizin mim'i bence. Yapın, bakalım sizler bu geçen sene neler yaptınız. :*


Başka yazılarda görüşmek dileğiyle, sevgiyle kalın.^^
Ve mutlu yıllar!!! <3




 Buralarda da varım^^



4 yorum:

  1. Bende teşekkür ederim güzel sözlerin için :) Sende beni bloga yazılan yazı sayısı ve instagramda fotoğraf paylaşım sayısıyla geçmişsin.Ne güzel bir yazı olmuş keyifle okudum :D Umarım 2018 daha güzel daha mutlu huzurlu geçer **

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim^^ :D Başa baş gidiyoruz yaniii, umarım 2018'de istediğimiz sayılara ulaşırız. ;) İnşAllah^^

      Sil
  2. Oo maşallah baya aktifmişsin blogda ve instagramda. 😄 Benim geriye bakış yazımda ne yazık ki bu kadar çok sayı bulunmuyor. 😅 Sadece okuyup dizi izlemişim 😂😂 Güzel bir yazı olmuş, sevgiyle kal.. 💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama Instagram daha fazla. 😂 Olsun o da güzel, bende film ve dizi de yerlerdeyim. 😂 Teşekkür ederim, senin de yazını bekliyorum.^^

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D