26 Ağustos 2017 Cumartesi

Haftalık Öneriler//Kitap, Dizi, Film, Müzik^^ #6



Selam^^
Yoğun günlerde bile Haftalık Öneriler yazımı ihmal etmiyorum. :) Uzun bir yazı olsaydı (Bkz. Chicago Typewriter halen daha duruyor.) yazmazdım ama bu fazla zamanımı almadığı için hemen yazıyorum. :) 








Kitap^^


Aşkın Ötesinden//Deniz Erbulak.^^
Kendisi çok sevdiğim bir yazardır. Bu kitabı ilk okuduğum kitabı oldu, biraz ağır başlasa da unutamadığım, herkese tavsiye ettiğim şahane bir eserdir. Sizlerin de böylesi naif ve yoğun duygulu bir aşkı okumanızı öneririm. :)
Not: yazarın diğer kitapları da tavsiyedir. :)


Dizi^^


Reply 1997-1988^^
Reply serisini bilmeyeniniz yoktur kesin. Tarihi konuları, yaşantıyı ve en önemlisi aşkı o kadar iyi anlatan bir seri ki kesinlikle öneriyorum.
Reply 1994'ü ne yazık ki sevmediğim için önermiyorum ama ben serinın hepsini izlemek istiyorum derseniz onu da aradan çıkarın :)

Reply 1997 yorumu için Tık Tık!!

Reply 1988 yorumu için Tık Tık!!


Film^^


Love, Rosie^^
Bir Alışverişkoliğin İtirafları filmi gibi henüz kendisine yorum yapmasam da çok sevdiğim bir film olduğu için hemen önerilere ekledim.^^  Kendisi Pegasus Yayınlarından çıkan Kadere Bak kitabının film versiyonudur. ;)


Müzik^^



Merakla beklediğim ve geçen günler de piyasaya çıkan Murat Dalkılıç&Oğuzhan Koç ikilisini Aşikar şarkılarını kesinlikle öneriyorum, beklediğime değdi. :)

Dinlemek için Tık Tık^^


İkinci şarkımız My Twin'in beğendiği benim de açıp açıp dinlediğim, Sezen Aksu'nun oğlu Mithat Can Özer'in Ateş Böceği şarkısı.^^

Dinlemek için Tık Tık!!




 Buralarda da varım^^


Başka yazılarda görüşmek dileğiyle.^^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D