17 Ağustos 2017 Perşembe

Haftalık Öneriler//Kitap, Dizi, Film, Müzik^^ #5


Merhabalar^^
Geçen hafta yoğunluktan dolayı unuttuğum Haftalık Öneriler yazısını şimdi sizlerle paylaşıyorum. :)
Önerilerimden memnunsanız yorum bırakmanıza çok sevinirim. :) 











Kitap^^



Gözlerini Haramdan Sakın Serisi//Merve Özcan^^
Gerek konusu gerek kapaklarına kendisini hayran bırakan bu seriyi öneririm. Belki okumak istemeyen olur ama konuyu okuyup beğenirseniz bir şans verin derim. :)
Yorumlar okumak için;
1.Kitap için Tık Tık!!^^
2.Kitap için Tık Tık!!^^



Dizi^^


Queen Of The Ring^^
Bu sefer sizlere mini bir dizi öneriyorum. Mini ama çok anlamlı bir diziydi. Keşke uzun olsaydı dedim, benimle beraber izleyenlerin tepkisi de aynıydı. Kesinlikle bakın, ben tekrardan izlemeyi düşünüyorum. :) O derece sevdim. ;)
Yorum İçin Tık Tık!!^^ 




Film^^


Bir Alışverişkoliğin İtirafları^^
Daha iki gün önce izlediğim bu filmi kesinlikle izlemelisiniz. Çok komik, güzel bir filmdi. Kitabı okuyup beğenmiştim, filmini biraz geç izlemiş olsam da olsundu, diğer kitapları okumam için fırsat doğdu önüme. :)
Kitabın yorumu için Tık Tık!!^^




Müzik^^



Bu hafta iki tane, biri uzak doğudan biri bizden olan şarkı paylaşacağım. :)


İlk olarak bizden Simge//Prens ve Prenses^^^
Simge Saygın'nın şarkılarını ve sesini beğeniyorum. Miş, Miş hariç. Bu şarkısı da ayrı bir güzel olmuş. :)
Dinlemek İçin Tık Tık^^


İkinci şarkımız ise Cnblue'dan Yong Hwa geçenler de albüm çıkardı, bunun yanı sıra Japonya albümü de çıkardı. O albümünden Summer Dream şarkısını öneriyorum, tam yazın açıp dinleyeceğiz bir şarkı^^
Dinlemek İçin Tık Tık^^




Bir yazımın daha sonuna geldik, başka yazılarda görüşmek dileğiyle.^^



 Buralarda da varım^^




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D