21 Mayıs 2017 Pazar

First Seven Kisses Kore Mini Dizi Yorumu^^


Merhabalar^^
Kore dizi yorumlarım gelmeye devam ediyor. Dizimizi bilmeyen yokturdur, bütün yakışıklı oppaların toplandığı, mini minnacık dizi yapmışlar. Bu Koreliler reklamı nasıl yapacağını iyi biliyor, en çokta Lotte Duty Free^^
Anlayacağınız üzere dizimiz reklam amaçlı çekilmiş, zaten Kore fanıysanız Lotte Duty Free'nin her sene bir kaç ünlü ile markalarının tanıtımlarını yaptığını bilirsiniz. Bu sene de ilginç bir şey yapıp dizi çekmişler, hemde ne idollerle^^
Konusu, kadın karakter Lotte Duty Free'de danışmanlık da çalışıyor, doğum günün de çok ilginç birinden yardım alıyor ve bir anda ünlü isimlerle gizemli olaylar yaşamaya başlar. Öpüşme olayı ise kadın 24-25 yaşına gelmiş ama tek bir erkekle öpüşmemiş, doğum günü hediyesi olarak bir ünlüyle öpüşecek ama kiminle?

Not: oyuncular da isim değişikliği yapılmamış, Lee Jun Ki'nin ismi yine Lee Jun Ki. Zaten kadın ünlülerle tanışınca gerçek hayatta da ne olduklarının bir o farkında oluyor. Şimdi ne demek istediğim anlayacaksınız.


Lee Cho Hee^^
Yukarıda da dediğim gibi mağazanın danışmasın da çalışıyor. 24-25 yaşında ve hiç öpüşmemiş. Kendisini ilk defa burada izledim ama ne yazık ki sen böyle mini bir diziye olmamışsın. :/ Ama şanslısın vesselam, o kadar idol ve yakınlaşma sahneleri. :D


İlk olarak Lee Jun Ki^^
Kedisi dizi de Cho Hee'nin çocukluktan tanıdığı ve şirketin yeni başkanı olarak geçiyor. Kadına ilk aşk muamelesi yapıyor ve en romantik anlar yaşatıyor.(Mum ışığında yemek, yıldızların altında oturmak, çiçek vermek vs.) Lee Jun Ki burada çok tatlıydı, Moon Lovers'da eski kıyafetler giydiği için pek belli değildi ama gerçekte de yine çok tatlı.^^


Park Hae Jin^^
Mağazanın yeni genel müdürü konumundan oluyor. Çektiği dizilere bakarakdan gizemli yan eklemişler kendisine. Yine o anlamlı bakışlar ve kadınları koruma iç güdüsü.^^ En beğendiğim bu olabilir.^^ Lee Jun Ki biraz vasat kalmış gibiydi. :D Ama ona ve kırmızı arabasına söz yok. :D


Ji Chang Wook^^
Her zaman ki gibi ajan ve iyileri kötülerden koruyor. Meğerse Cho Hee'de eskiden ajanmış, işlerden ve Chang Wook'un cazibesinden kurtularak hayatına yeni bir düzen kurar. Chang Wook'la karşısınca ortalık karışır. Burada kıza bir anda ajan gücü geliyor, ne güldüm ama. :D


Kai^^
İşte en eğlendiğim bölüm^^ Kai zaten tatlı birde kadının özel öğrencisi çıkınca daha bir tatlı olmuş. Sevgim kendisini ve bölümünü.^^ :D


Taec Yeon^^
Dream High'dan sonra ilk defa burada izledim. Normalde kendisini pek sevmem ama burada çok iyiydi ve dizilerini izlemeye karar verdim. Bu dizi de ise mağaza başkanının oğludur, zengin olduğu için ailesi fakir kızlarla çıkmasına karşı gelir ama kendisi cesur olarak bütün mirasından aşkı için vazgeçer. Klasik zengin kız fakir oğlan olmuş, yine de güzeldi beğendim. :)


Lee Jong Suk^^
Dizi de yine oyuncu, kız ise mağaza da çekilen reklam filmde oynama fırsatı yakalayan şansı çalışan oluyor. Böylelikle Lee Jong Suk ile buluşurlar. Ama kız olayların farkına varınca Lee Jong Suk'dan ayılmak istemez, yine de son yaklaşmaktadır. Lee Jong Suk oynadığı için üzüldüm ama yine karizma, yine aşk adamı yaaa^^


Lee Min Ho^^
Ve son olarak Min Ho. :) Kendisin rolü diğerlerinden farklıydı ve ne yalan hiçbir şey anlamadım. Anlayan varsa açıklayabilir mi? :D Min Ho yine tatlıydı ama bir şey eksikti, bilemiyorum. :D Yine de tatlının dibiydi.^^



Choi Ji Woo^^
Lee Cho Hee'ye bu anıları yaşatan kişidir kendisi. Anladığımız kadarıyla mistik özellikleri var. Dizi de sık göremedik ama çok tatlı bir kadın. Başka dizi de izlemiş olabilirim ama hatırlamıyorum.


Resimler^^



Hepsinin bir yaklaşma olayı var ama hangisiyle öpüşecek? Bu sır işte :)


Park Hae Jin yine tatlı, yine mükemmel.^^






<3 <3


Yorumsuz...^^


Kai'nin saçlara bittim. :D



Basın tanıtımından ama bütün idoller yok^^ Lee Min Ho, Park Hae Jin, Lee Jong Suk bu 3 taş idol yoktu, neden acaba? (Düşünen emoji.)


Gifler^^



Gülüşüne bitmeyen var mı acaba^^ <3




Saçlarına bittiğimi söylemiştim değil mi? :D




Ne tatlı ama^^
Kadın da ağzını kapatsaydı ya neyse -_-



Yapma ama :'(


Yine şebek, yine tatlı. :*



Diziye başladığım zaman heyecanlıydım ama bittiği anda hemen telefonumdan silip yeni dizime başladım. Neden böyle oldu derseniz, ilk olarak kadın oyuncu olmamış. O kadar yakışıklı idole bu mu yani dedim. Bir de 24 yaş diyorlar ama kadın 35'den aşağı değildi. İkinci sebep çok sıkıldım. 9-10 dakikalık olsa da o kadar yavaşıma geldi ki hadi bit artık dedim. Bir kere her bölümde farklı olay, farklı kişi falan insanı yoruyor. Yaa 20-25 dakikalık çekeceklerdi ya da bu işe hiç bulaşmasalardı.
Ne yalan beklediğimi bulamadım bu dizide, tekrar açıp da izlemem ama sırf kısa diye izleyip sizde kararınızı verin derim. :) Tamam normal dizi değil, sırf reklam amaçlı ama o kadar sevdiğimiz idoller oynuyor az daha güzel olabilirdi. Belki siz sevebilirsiniz ama ben pek beğenemedim. My Twin'de izlesin sileceğim, arşivde durması gereken bir dizi değil çünkü. :D

Çeviri de emeği geçen Yeppudaa.com çevirmenlerine sonsuz teşekkürler.^^





Bir dizinin daha sonuna geldik, başka yorumlarda görüşmek dileğiyle.^^


Buralarda da varım^^



4 yorum:

  1. yani şimdi ben bunu izlemiyeyimmiii ... bi acaba dedim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence izle sen, yorumlaşırız. :D Yine de sen bilirsin. :D

      Sil
  2. tamam madem izliyeyim sana yorum yaparım malum diziler birikti :D :D ama başrol kızın olmamış olduğuna hem fikiriz daha izlemeden söyleyebilirim onuuuu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde ne birikme. :D Günde iki dizi birden mi izlesek acaba? :D Başrol deki kız gerçekten olmamış. :/

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın :D