25 Mart 2017 Cumartesi

Mim: Uyarlamaca^^

Merhabalar^^
Harika bir mim yazısı ile karşınızdayım. Mim yapmayalı kaç ay oldu bilemiyorum. Özlemişim gerçekten. Ve artık sık sık mim yapılmadığını da görüyorum. Ne yalan çok üzülüyorum, Blog ve Blogger'lık bitiyor mu yoksa. :( Gerçekten çok üzülürüm, o yüzden blogger kardeşlerim bloglarımıza ve bloggerlığımıza sahip çıkalım. <3 :D

Gelelim mim'e. Pek sevgili canım, ciğerim K.mm Benherneysemo(Kütüphanemden Kitap Manzaraları) beni bu güzelim mim'e etiketlemiş. Çoook teşekkürler. :* Etiketliyeli ay olacak neredeyse ama internetsizlik o kadar sınıra geldi ki bende, bizde artık pc'yi açıp yazı yazasım gelmiyordu. Yine de ne olursa olsun bloguma sahip çıkmalıyım deyip yazmaya başladım.^^


Ve gelelim mim'e ve o güzelim sorulara.^^



 1- Uyarlama dizi/film seyretmeyi sever misiniz? Ne sıklıkta uyarlama dizi film seyredersiniz?

Sever miyim? Bu biraz tartışmalı bir konu. :D Çok sevdiğim bir kitabın filmi ya da dizisi varsa kesinlikle izlemek isterim ama eskilerden yaşadığım hayal kırıklılığı beni çoğu kez geri adım attırır. Çünkü ya oyuncuları karaktere uygun yapmazlar ya da konuyu saçma sapan bir yere götürüler. Yine de uyarlama için aldığım yorumlar iyi yönde olursa izlemek isterim. Ne sıklıkla sorusuna gelince, eğer boş vaktim varsa izlerim, yoksa kitabı bitirir bitirmez hemen şimdi kesinlikle izlemeyelim dediğim halde o anda izlediğim pek olmamıştır. 



 2)Şu zamana kadar en sevdiğiniz veya başarılı bulduğunuz uyarlama film hangisiydi? Cevabı neye göre verdiniz?

Alacakaranlık ve Açlık Oyunları serisi diyorum. Alacakaranlık'da her şey çok iyiydi ama Açlık Oyunları'nda oyuncu seçimleri beni hayal kırıklığına uğrattı. Yine de severim. Her şey çok gerçekçiydi Açlık Oyunları'nda^^ En son Vampir Akademisinin uyarlama filmini izledim ve her şeyiyle çok beğendim. Tavsiyedir. :)



 3)Şu zamana kadar en sevmediğiniz veya başarısız bulduğunuz, uyarlamayı yapanlara "neden yaptınız bunu neden?" diye sorduracak uyarlama film hangisiydi? Neden böyle düşünüyorsunuz?

Şu an düşünüyorum ve aklıma hiçbir film ya da dizi gelmedi. :/ Bi Açlık Oyunları'nda Peete'yi iyi seçmemişler, karaktere pek iyi olmamış dedim ama bunun yanı sıra cıks olmamış, beni çok rahatsız ediyor dediğim bir film-dizi olmadı.



 4)Şu zamana kadar en sevdiğiniz veya başarılı bulduğunuz dizi uyarlaması hangisiydi? Neden?

İzlemedim desem. :D Ölümcül Oyuncaklar serisinin filmini izledim, beğendim ama dizisi daha ilgimi çekiyor. İnternetim gelir gelmez o diziye bakacağım. Yabancı dizi olarak bir tek Kore dizileri izlediğim için kitapta olsa Amerika, İngiltere vs. yabancı dizilere bakmıyorum. :) Ama listem uzun. Supernaturel, Sherlock Holmes, The Originals(Köken Vampirleri)... diye gidiyor. İzler, bitirir miyim muamma ama başlamayı düşündüğüm diziler bunlar.



 5)Şu zamana kadar en sevmediğiniz veya başarısız bulduğunuz uyarlama diziyi nedenleri ile birlikte söyler misiniz? 

İzlemediğimi söylemiştim o yüzden yorumsuz bırakıyorum. :D



6)Diziye veya filme uyarlansa çok güzel olurdu, kesin izlerdim, uyarlanmasını isterdim dediğiniz bir kitap var mı?

Tabii ki^^ Bir kitap sever olarak aklımızdan geçmeyen şey mi? :D
Aklıma gelenleri yazacağım.^^
Ateşböceği Yolu
Fısıltı Serisi
Cinder Serisi
Yüreğini Haramdan Sakın Serisi
Kargalar Meclisi
Ada serisi
Son olarak Tatlı Şeytan serisi^^
Çoğunlukla fantastik, ve çekseler pek iyi olmayacak film-diziler ama keşke film ve ya dizi olsa dediğim kitapların bazısı bunlar. Bana kalsa bütün okuduğum kitaplar Film-dizi olsun diyorum ama gerçekler ortada, kısacası sadece hayal kursak yeter.^^


Bir mim'in daha sonuna geldik. Pek içli dışlı olduğum bir konu değildi, yine de edindiğim deneyimlerden yola çıkarak cevap vermeye çalıştım.^^
Gelelim benim etiketlediğim kişilere^^

Kore Fenomeni
Uçay
Dağınık Anne
Emoş'un Dünyası
Oradan Buradan Her Telden

Etiketlediğim kişiler sizlersiniz^^ İsteyen herkes de yapabilir, eğer yapmak isterseniz bir yorum bırakmadan gitmeyin. :) 


Bir yazının daha sonu  geldik, başka yazılarda görüşmek dileğiyle^^






Buralarda da varım^^





12 yorum:

  1. Ellerine sağlık güzel olmuş:)) Ahh ahh keşke Fısıltı serisi ve Tatlı şeytan film olsa... Sherlock a da kesinlikle başla tavsiyedir.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, eğer yapmadıysan seni de beklerim^^ Keşkeee 😔😔 Patch ve Kai 😘😘 Şu sıralar Sherlock izlemek mümkün değil ama mümkün olduğu bir zamanda izleyeceğim. Sağ ol tavsiye için.^^

      Sil
  2. Ben Açlık oyunlarının ilk filmini film olarak coksevmistim o yuzden kitaplarini okumustum ama kitabı okuyunca film gözümde öyle bir düşmüştü ki.. 2. Filmi hala izlemedim mesela..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap o kadar gerçekçi ki film o duyguyu veremiyor. Bende birinciyi izledim, ikiye az baktım. Sonuncu filme de sırf Finnick için bakacağım. 😂😂😂

      Sil
  3. Esracım çok güzel bir mim, teşekkürler 💕 ve cevapları düşünüyorum bakalım benden neler çıkacak 😎

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim^^ Merakla cevaplarını bekliyorum, benim cevaplardan daha ilginç şeyler çıkacak bence. 😊😊

      Sil
  4. Canım Esracımmm ❤
    Sosyal medyadan yazabildim ama buradan dönemedim bir türlü yarım kaldı hep!
    Biliyorsun nasıl mutlu oluyorum mimlerde ismimi gördükçe 😍
    Hele ki senin bir mimin daha bende sıradayken.
    Ama hepsini yapacağım. Bu mim de çok keyifli ve cevapların çok hoşuma gitti!
    Kitapları bilmemenin utancındayım ama diğer diziler konusunda kankayız ;))) (Sherlock Sherlock Sherlockkkkk)
    Fenom daha da sevecek ;)
    Eline sağlık ❤
    Ve çoook teşekkürler tekrar ❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Dağınık Anneciğim^^ <3
      Hiç ama hiç önemli değil. Seni anlıyorum o yüzden zamanında yapmasan da benim için sıkıntı değil. Biliyorum sen ne zaman olursa olsun yine de mim'i yapacaksın o yüzden her mim'e etiketlemem adet oldu ve devam edecek. :* Kısa zamanda izleyip, okuyup yorumlamanı isterim, bakalım sen neler söyleyeceksin. ;) Bence de çok sevecek ve onun cevaplarını çok merak ediyorum^^ Tabii seninkileri de ^^Teşekkür ve rica ederim^^ :* Başka mim'lerde görüşmek dileğiyle^^

      Sil
  5. Bende sizi ilk mim deneyimime davet ediyorum ^.^ Mimledim sizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, hemen bakacağım^^

      Sil
  6. heeeey merhabaaa nerdesiniiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaaa^^
      Buralardayım diyomuşum ama öyle değil 😂😂
      İnternet sıkıntısı yaşandığı için sık sık buralarda olamıyoru(z)m^^

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın :D