6 Ekim 2016 Perşembe

Muzlu Pastam//Betül Güçlü Kitap Yorumu^^

Herkese merhaba^^
Son zamanlar da kitap okumam yine ve yeniden düştü. Çok hızlı değilim. Bu sefer işleri bahane etmeyeceğim çünkü boş zamanım olduğu halde okumuyorum. Zaten bir kitap elimde 4 günden fazla kalsın sürünüyor resmen. Zamanım olmayınca normal ama olduğu halde okumuyorsam zor sonunu getiriyorum. Kitabın güzelliğinden ya da kötülüğünden değil benim huyum bu. :D Yoksa Muzlu Pastam çok güzeldi mesela yine de elimde süründü :( Yazarın Süper Dadı kitabı çok sevmiştim. Kalemi zaten çok güzel. Bunda da hayal kırıklığına uğramadım. Hatta bir o kadar eğlendim okurken :D

Bu kitabı yemek isteyeceksiniz! 
Muzlu Pastam Süper Dadı'nın yazarı Betül Güçlü'nün ikinci kitabı, daha ilk dokunuşunuz da yüzünüzü güldürecek. Gerçek bir pastacının, gerçek bir pastaya benzeyen ve en az pasta kadar tatlı bir aşk hikâyesini anlattığı bu kitap, her yaştan okura hitap ediyor.
Bir tutam aşk, Kocaman beyaz bir bulut, Biraz peri tozu, Azıcık inat, Bi' çimdik kıskançlık, Bolca tutku… Betül Güçlü'nün bu özel formül ile hazırladığı Muzlu Pastam'ın tadı damağınızda kalacak. Belki bir gün sizin kapınıza da küçük bir kutu bırakırlar, kim bilir? 


Konu kitabı o kadar güzel anlatmış ki tekrar tekrar okuyasım geliyor. Kitabı okumadan önce ne diyor bu konu acaba diyebilirsiniz ama okuduktan sonra ne dediğini anlıyorsunuz. Çokta uyumlu konuya hani :D
İlk olarak Destan. Okuluna devam etmeyip pastane açan Destan patanesi yüzünden zor zamanlar geçirmektedir. Arkadaşlarının yardımı ile bu zor durumdan kurtulmaya çalışan Destan'a çok iyi bir fikir sunarlar. Ve bu fikirle hayatı çok ama çok değişir.
Çok sevdim kendisini. O kadar tatlıydı ki, diğer tripli karakterlere bin basardı. Tabii bir kaç hatası oldu ama o da tuzu biberi :D Çok da şanslı kendisi, yerinde olmak isterdim :D
Kıskanç ben :P


Ali Bulut, dostlarının zoru ile bir işe kalkışır. Başta burun kırın etse de sonunda çok sevineceği ve mutlu olacağı bir şey olur. Ali Bulut'uda çok sevdim. Hatta bayıldım <3 (Gözlerimden kalp emojileri fırlar :P) Düşünce tarzı, duruşu, iltifatları harikaydı^^ Birde gamzesi var <3 Bilirsiniz Gamzesi olan karakterleri ayrı bir seviyorum. Yazarın gamzesi ve hareketleri hakkında yazdıklarına bayıldım <3
Erkek karakteri severim ama Betül Güçlü'nün erkek karakterleri en başta <3 Süper Dadı'da da Erfan'ı çok sevmiştim <3 Burada da Ali Bulut favorim^^ 

Diğer karakterlerimiz Giray, Eylül, Zeynep, Alper ve Nisan'dı. 
Ali Bulut ve Destan'dan sonra en çok Giray Ve Eylül'den bahsetmiş yazar. Şahsen sevmedim bu çifti. Çok laubali bir çifti, en sevmediğim karakterdir. Bir kere lanlı lunlu konuşmalara katlanamıyorum.  Bazı yerlerine katlanabildim ama sonlara doğru okumadan geçtiğim doğrudur. Sabırsızlıkla Destan ve Ali Bulut çiftinin bölümlerinin gelmesini bekledim. Kısacası sevmedim Giray ve Eylül'ü. Başka kitapta olsaydı sırf yazar dolayısıyla alırdım ve hayal kırıklığı yaşardım. Böyle olması iyi oldu, en azından atlayabildim. Bunun dışında diğer karakterleri çok sevdim. Alper'in hikayesi yarı da kaldı. Diyorum acaba yazar başka kitapla mı devam edecek. Sevinirim çünkü Alper'de tatlı bir karakterdi :)


Kapak, konu ve isim gibi çok tatlı bir kitaptı. Yazarın kalemini zaten seviyorum. Çıkardığı her kitabı alırım o derece seviyorum. Konu seçimi de okunulası. Burada pasta yapışlarını anlatması o kadar iyiydi ki sanki biz kendimiz yapıyoruz ve kokusunu alıyoruz. O derece diyeyim siz anlayın :D 
Destan'ın iç sesi çok komikti, çoğu yeri My Twin'i rahatsız edip ona okuduğum doğrudur. O da çok sevdi ama okuduğum yerleri. Alıntı olarak ekleyeceğim, bence sizde seveceksiniz ;) 
Akıcı, sevilesi ve okunulası bir kitaptı. Biraz araştırma yapıp seri mi değil mi onu öğrenmem gerek. 


Bu tarz kitapları okuyanlara tavsiye ederim ama yazarın kalemiyle tanışmak istiyorsanız ilk olarak Süper Dadı'yı öneririm. Bu kitap sonra gelsin ;) Severek ve beğenerek okudum. Başta dediğim gibi elimde süründü ama bu benden kaynaklanan bir şeydi. Yoksa okusam bitecek türdendi. Yazarın başka kitaplarının çıkmasını yazardan ve yayıncıdan isterim. Yorumda sürekli dediğim gibi kalemini çok sevdim. Kapaklar ve isimlerde bir o kadar tatlı ve bu sebeple albenisi var. 



Yazarın diğer kitabı Süper Dadı yorumu için Tık Tık^^


Kitaba puanım 5/4
Not: 4 olmasının sebebi diğer çift :)



Alıntılar^^


Gamzeli insanları severdim. Gülüşleri öyle güzel olurdu ki ne zaman gülseler o tatlı çukurları kıskanır, yanaklarını sıkmak isterken bulurdum kendimi.


*****


Alıntıya not: My Twin ve ben gözümüz de canlandırdık da, bu nasıl bir anlatım ve kişidir yaa. Gerçek olsaydı iyiydi :P

*****


Benim şu an ne aşık ne de salak olacak lüksüm yoktu. Pastanemi kurtarmak için aklıma ihtiyacım vardı. Ali Bulut, aklımı başımdan almaya çalışma, seni hain. 


*****


Alıntıya not: Stalk iyi değildir, bilinçlenelim.
Yapmayalım. :D

*****


İyi haber, borçlarımın bir kısmını ödemiştim. Kötü haber, hala batıyordum.







Bir yorumun daha sonu geldik^^
Başka yorumlarda görüşmek dileğiyle :*



Buralarda da varım^^


2 yorum:

  1. Yaa kızlar, Aşk,Gurur VE Zombiler yazınızı bekliyorum. Hattayım, takipteyim. Hatırlatayım didim ^^ (Yazdınız da kaçırdım mı ki acep?)

    YanıtlaSil
  2. Selamm^^
    Çoook özür, henüz okumadım :( Ama zevkimiz aynı olan ikizim okudu, hatta kendi blogunda yorum bile yaptı ;) http://evillehersey.blogspot.com.tr/2016/10/yorum-ask-ve-gurur-ve-zombiler-jane.html?m=1

    Aşk ve Gurur'un aynısıymış sadece içine bolca zombi ve kan girmiş:D Önerir yani ;)

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D