24 Ekim 2016 Pazartesi

Meleklerin Kanı//Nalini Singh Kitap Yorumu^^


Herkese Merhaba^^
Postacı Kapıyı Çalmayacak kitabından sonra fantastik türünü okumak en iyisiydi. Meleklerin Kanı kitabını alalı ise uzun zaman olunca artık okumak şart oldu. Beklettiğim için üzülmedim, seri 7 kitaptan oluşuyor ve daha yeni 3. çıktı. Bekle bekle nereye kadar :D 



Tehlikeli bir yakışıklılığa sahip olan New York Başmeleği Raphael, vampir avcısı Elena Deveraux'ya bir iş teklif etmişti. Ancak Elena'nın bu sefer peşine düşmesi gereken yolunu şaşıran bir vampir değil, çok daha tehlikeli, çok daha deli bir avdı.

Avının peşinde Elena bir yandan hızla tutkunun eşiğine sürüklenirken, bir yandan da hayatı için mücadele ediyordu ve hayatını kurtarsa bile Raphael'in baştan çıkaran dokunuşlarına yenik düşmesi kaçınılmazdı. Çünkü başmeleklerin oyunu söz konusu olduğunda ölümlülerin hiç şansı yoktu...



Konuya bakınca klasik melek romanı diyebilirsiniz. Öyle de ama bu sefer melek vampir karışımı bir şey olmuş kitap. Sevdim mi sevdim. Aksiyonu, heyecanı fazla olan bir kitaptı. Konudan geçtim karakterler de çok güzeldi. 
Elena Vampir avcıları arasında en iyisi ve en çok tercih edilen kişidir. Lonca Avcıları şirketine kendisi için gelen tekliften korksa da yapmasa da başına daha çok dert alacağını bilir. Görüşmeye gittiğini günden hatta saatten sonra hayatı Başmeleklerle ve kurnaz vampirlerle çevrilir. Sonunda ölüm olacağını bilse de işi tamamlamak ister.
Elena'yı sevdim. Çok tatlı ve komik bir karakterdi, ama ölüme gideceğini bilse de dik kafalı oluşu beni deli etti. Ne hakla öyle konuşuyorsun dedim, hadi kendine acımıyorsun peki çevren?? Ama komikti ve çoğu yerde de alkış tuttum cesaretine. 



Raphael, herkesin korktuğu Başmelek. Başlarındaki beladan kurtulmak için hiç olmamış bir şeye yani bir faniye, vampir avcısına ihtiyaç duyarlar. En iyisi olan Elena'da bu bu rol için seçilir. Birlikte bu belayı bitirmek isterken yakınlaşmak kaçınılmaz olur.
Raphael karakterlerine bayıldım! Çok sert gibi anlatılsa da korkmaya gerek yoktu bence. Hele o kanatları. <3 Yazar öyle bir yazmış ki aklımda belirince ayy dedim. Düşünün yani Raphael'in mavi gözlerine ve sert mizacına değil kanatlarına hayran kaldım^^ Devam kitaplar da daha çok kanatlar geçmesi dileğiyle <3 


Bir sürü korkunç, sert, komik ve şirin karakterler vardı. Dmitri en sevdiğim, kızdığım ve sürekli kitapta geçmesini istediğim bir karakterdi. Okuyanlar anlamış, okuyacak olanlar da okuyunca anlarlar deyip susarım. Sara'nın dostluğu, Illium'un lâcivert kanatları ise bir diğer sevdiğim karakterler oldu. Hepsi diğer kitaplar da daha fazla geçer de gönlümüz şenlenir diyorum.

Dmitri bunun kadar yufka yürekli değil, hatta çok fena ama ben bu gife benzetmek istiyorum kendini :D


Elena'nın Raphael ve Dmitri arasındaki diyaloglar çok komikti. Hele Dmitri, Elena'yı sivri dili nedeniyle öldürmediği için çok çok sabırlı biriydi, Gerçi bununda başka bir nedeni vardı yaa neyse, orası da ayrı bir olaaaaaay :D
En sevdiğim bir diğer yer ise Elena ve Raphael'ın beyin gücüyle konuşmaları, birbirlerine seslenmeleriydi. Çok tatlıydı oralar^^ 

Kitabı sevdim, kendisi genç yetişkin tarzıydı. Normalde sevmem bu türü, Geceyarısı Öpücüğünü bu sebeple pek sevmemiş, seriyi bırakmıştım ama bu seri daha çok aksiyon ve entrika barındırdığı için devam edilesi. 
Yazarın kalemi çok akıcı ve güzel bir kere. Hayal gücü de alkışlanacak tarzda ama 7 kitap nedir yaaa :/ Zaten Yabancı ciltli çıkardığı için fiyat uçmuş, birde kalitesiz anlatamam. Gel de bu seriyi al veya bekle. 

Kitabı ve seriyi duymayan kalmamıştır diye düşünüyorum. Kendileri hakkında çok olaylar oldu. Bilmeyenler için az değineyim. Kitap ilk olarak Artemis Yayınlarında  çıktı ve uzun süre devamı gelmedi. Okuyup sevenler büyük bir ilgiyle çıkmasını dört gözle beklediler ve Artemis Yayınları yine devam etmedi. En sonunda yayınevlerinin dikkatini çektiler ve Yabancı Yayınları telif hakkını aldı. Bence zekice ve iyi iş yaptılar ama şu cilt olayına bir el atsınlar ya, gerçekten hiç iyi değil. Baskı, iç cilt falan sosyal medya ortamında harika gözüküyor ama elimize alınca hayal kırıklığı. Lütfen paramızın hakkını verecek tarzda ciltli kitap çıkarın, yazık günah. :/

Bu tarz severlere kesinlikle tavsiyemdir. Melekler ve vampirleri konu alan bu kitabı ve seriye bir şans verin derim. Belki sizde sevip devam edeceksiniz.^^ İkinci kitabı ise fazla uzatmadan okumayı düşünüyorum, bu tarz fantastik seri kitaplarının arasını açmamak gerek^^ 



Kitaba Puanım 5/5



Alıntılar^^


Raphael tam tepesindeydi, cennet ve cehennem resminden çıkmış bir görüntü gibiydi. İkisinden biriydi. İkisi birdendi.




"Sakın bana unutturma."
"Anılarına tutunmak için canını feda eder miydin?" Yumuşak bir soruydu.
Elena etraflıca düşündü. "Evet,"dedi sessizce. "Bir gölge gibi yaşamaktansa, Elena olarak ölmeyi yeğlerim.


Başka yorumlarda görüşmek dileğiyle^^


Buralarda da varım^^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın :D