9 Ağustos 2016 Salı

Dizi Tanıtımı Ve Önerisi^^ W Two Worlds^^

Herkese merhaba^^

Şu zamana kadar ilk defa bir dizi tanıtımı yazısı giriyorum. Normal de tanıtım demeyelim de 4.bölüme kadar olan yorumumdan bahsedeyim^^
Dizi daha ilk tanıtımını yaptığından dikkatimi çekmişti. Kore dostlarıyla hep beraber izleyelim dedik. Şu ana kadar ben ve My Twin izliyor gibi :D Bi ara sorayım bakalım izlemişler mi :D

Gelelim dizimize^^





Dizimizin konusu çok ama çok ilginç. Bence bunu izleyip öğrenin derim. Büyüyü bozmak istemem. Heyecanlı izleyerek öğrenmeniz daha etkili olur bence ;) Çok şaşıracak, vaaay bee diyeceksiniz ;)





Başrol oyuncuları tanıdık. Bir çoğumuz bir kaç filmlerini veya dizilerini  izlemiştir. Tanımayanlar için kendilerinden bahsedeyim :)



Lee Jong Suk^^
Kendisi dizi de ünlü milyonerlerden. Herkse tarafından sevilen biri ama geçmişin de yaşadıkları sebebiyle kendisini sevmeyen de var. Kendisini bir çok dizi de izledim. İlk olarak Secret Garden ama öyle bir çalışma azmi, başarıyla buralara geldi ki şimdi her dizi de aranan bir oyuncu. Yanii neydi ne oldu olayı var bu durumda :) Kendisini çok severim ama bu dizi de sevgim daha çok arttı. Çünkü burada bayaaaaaaa yakışıklı ve karizma :D Tabii oyunculukta yine çok başarılı^^


Han Hyo Joo^^
Dizimizin kadın karakteri ve staryer bir doktor. Jong Suk'la çok değişik bir şekilde karşılaşır,  ne karşılaşmaydı o öyle :O
Hyo Joo'u dizilerden çok filmlerden tanırım :D Mesela Only You^^ So Ji Sub^^ Vs. Vs. :D
Oyunculuğuna hayranım ama burada bir tık değil baya bir tık geliştirmiş kendini. O mimikler, duygular harika ötesi. Başka bir oyuncu bu rolü oynayamazdı belki :D O derece sevdim oyunculuğunu ;)


Soldaki Ajussi Hyo Joo'nun babası rolünde. Sağdaki ise babasının asistanı. Hyo Jon'dan sonra en komik bulduğum bir diğer karakter. Zaten kendisini pek bi severim, hele komik halleri beni benden alıyor :D 


Resimler^^




Bu sahne mükemmel ötesiydi, tekrar tekrar izlenilesi :*







Adama king, başka ne diyebilirim ;)
Sağdaki oppa Jong Suk'un koruması ve arkadaşı^^




Bu sahne ve devamı da efsanedir^^


Pudra rengi bir erkeğe bu kadar mı yakışır yaa :*




Yazının sonuna geldim. Fark ettim ki tanıtım tam bir dizi yorumuna yol almış gidiyor. O yüzden kısa kesip kesinlikle tavsiye ediyorum :) Yeni yeni Kore dizileri izleyen abimize bile önerdik. Abim de ben bekleyemem bitsin dizi öyle izliycem dedi, haklı ben bile bekleyemiyorum yeni bölümü :D 

Şu an 5.bölümü izliyorum. Yeni bölümler Çarşamba ve Perşembe günleri yayınlanıyor. O yüzden ağırdan aldığım doğrudur.
Tercihimiz Yeppudaa.com ama çok heyecanlı bitmişse ve biz bekleyemiyorsak 700 mb'lık bölümü hemen çeviriyi yapan, Korean-Türk'den indiriyoruz^^
 İkisi de favorimiz ;)



Dizi Linkleri için^^

Online
Yeppudaa.com İçin Tık Tık^^
Korean-Türk İçin Tık Tık^^

İndirme
Yeppudaa.com İçin Tık Tık^^
Korean-Türk İçin Tık Tık^^




Tanıtımları da ekleyip bitireyim :*


                                                               

İkinci Tanıtım^^

                                                               




Set arkası da baya eğlenceli belli ki :)

                                                              


Tanıtım yazım böyle^^
İyi ki dizi tanıtımı yapmıyorum. Yorum yapmak en iyisi. Çünkü aynı şeyi tekrarlıyormuşum gibi geldi ve bunun için yorum yazınca öyle olacak :D Farklı bir tarzda yazamadım o yüzden de istemiyor olabilirim, neyse :D

Yine ve yeniden izleyin diyorum, senaristler sonunu abuk subuk bitirmezse harika bir dizi olacak gibi^^ Hatta yılın enlerin de baş köşeyi de kapabilir ;) Bekleyip göreceğiz :D


Başka yazılarda görüşmek üzere^^



Buralarda da varım^^




6 yorum:

  1. Yaa çok nadiren K-drama izliyorum ama W'ye bayıldım! <3 Bu hafta olimpiyatlardan dolayı bölüm çıkmaması çok kötü oldu, devamını acayip merak ediyorum. *.* Son olarak Kang Chul'un yandan gülümseyip göz kırpması der susarım :D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore Dizisi izlemeyen ve izlemek isteyenler için ideal başlangıç bence ;) Aaa bilmiyordum yayınlanmayacağını :/ Kötü oldu, o zaman 6.bölümü ne kadar geç izlersem o kadar kardayım :D Yaa evet o gülüş ve göz kırpması yok mu <3 Yakında yorumlarım da en çok kullanılan gifler olabilir :*

      Sil
  2. Abin haklı bende bekleyemem sonunu. Heyecandan bir köşede kendimi yerim. Ondan dolayı bitince izlerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abim benim gibi iki hafta da bitirmiyor bir gece de otursa bitirir, o yüzden tamamlanmasını bekliyor :D Ama süper dizi^^

      Sil
  3. Ben bölümlerin bitmesini bekleyip,dün bitirdim diziyi. W-Two Worlds gerçekten harikaydı! Sonu hoşuma gitti benim. Özellikle başrol Lee Jong-Suk olması çok hoşuma gitti. Çok sevdiğim bir oyuncu ve rolü de şahsen ona yakışmış. Bnece W bu senenin favorilerinden olacak!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an diziye devam ediyorum, harika ötesi bir dizi. Gerçekten yılın dizisi olmaya aday hatta öyle :D Ama sonunu izleyene kadar bir şey iddia edemem :D Lee Jong Suk burada daha bir çıtayı yükseltmiş, tebrik ediyoruz kendini^^ Böyle diziler çekmeye devam :*

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın :D