28 Temmuz 2016 Perşembe

Bayram Sonrası Kitap Alışverişi Vol 123456^^

Herkese merhaba^^
Yazılarım ardarda gelmeye devam ediyor. Bu yazım ise kitap alışverişi. Bir kaç yazı öncesinde Bayram öncesi kitap alışverişi yapmıştık, şimdi ise Bayram sonrası kitap alışverişini yazıyorum. Biraz geç oldu yazım, hem olaylar nedeniyle hemde bu sefer ki alışverişimiz iki ayrı siteden oldu. Biri Okuoku, diğeri ise Kitap Yurdu.

Her ikisinden de memnun kaldık. Sadece tek kitap için Kitap Yurdu'na kızdım :/ Her iki sitede fiyat farkı çok fazlaydı, kıyaslama yapıp listemizdeki kitapları yarıya böldük ;) 
Lafı fazla uzatmadan kitaplarımıza geçelim^^ 



İlk olarak Okuoku'dan yaptığımız alışveriş^^



Artemis yayınlarının yeni çıkan kitabından biri. Austenland Filminin kitap versiyonu. Daha doğrusu Austenland filmi bu kitap dan  uyarlama. Filmin yorumu için Tık Tık!!
My Twin ile çok sevdik, kitabını da almadan olmazdı :)


Sonra ki kitabımız ise Ada: Sırlar Çözülüyor. İlk kitabı çok sevmiştim. Yorum İçin Tık Tık!!
Normal de Ramazan içinde aldığımız kitapların içinde olacaktı ama bazı kitaplar ile yer değişikliği yaptığımız için şimdiye kaldı^^


Muzlu Pastam kitabı daha çıktığı anda ilgimi çekmişti. Yazarın kalemini sevdim, devam kitaplarını da alırım demiştim. Süper Dadı yorumu için Tık Tık^^
Kapak, renk harika, en kısa zamanda okunacaklar arasında ;)


Jane Austen ve Fantastik severler olarak bu kitabı almasaydık olmazdı. Kitapçı da gördüğümüz zaman listeye ekledik ve taa taa elimizde^^


Bu kitapta beni yazarın Azeri olması ile tavladı. Kendisini takip ediyorum Sosyal medya da çok tatlı bir yazar. Azerbaycan'da çok satanlar arasında yerini almış. Kesin bende severim diye düşünüyorum ;) Ayracı mükemmel bu arada ;)





Okuoku siparişlerimiz bunlardı^^ Okuoku yine bizi şaşırtmadan bir sürü ayraç koymuş. Ee kahvesiz de olmazdı^^ Teşekkürlerimi bir borç bilirim^^



Ve şimdi sırada Kitap Yurdu^^


Cehennem Makineleri sersinin son kitabı^^ Kendileri 3 kitapta oluşuyor. My Twin okuyup çok sevdi. Israrla sende oku diyor. Eee bende seri tamamlanınca okuyacağım deyince hemen sepete ekledik^^
Daha fazla uzatmadan başlasam iyi olacak ;)



Kimberley Freeman'ın kalemini severim. Yeni kitap çıkınca ve Kitap Yurdu'da da ucuz olunca alalım dedik. Kapak yine harika, hele o renkler^^
Yazarın diğer kitaplarına yaptığım yorumlar için Tık Tık!!


Deniz Erbulak My Twin ile benim yazarım olur. Yeni yayınevi ile yepyeni bir kitap çıkardı. Dex Kitap çok pahalı bir yayınevi. Kitap kapakları vs. bunlar o fiyatı hak etmese de. Kitap Yurdu'nda indirim olunca hemen alalım dedik. En kısa zaman da okuyacağım. Ve biz daha yeni aldık ama ikinci kitap çıktı bile :P


Meleklerin Gölgesi kitabı çok güzeldi. Yorum için Tık Tık^^ İkinci kitap çıkar çıkmaz aldık, çok merak ediyordum çünkü. Zaten Martı Yayın Grubu çok ideal fiyata satıyor kitapları diğerlerine kıyasla, almazsak ayıptı :D


Ama kargoyu açınca bununla karşılaştık. Geri göndermek istedim ama kim uğraşacak deyip fazla üstünde durmadım. Olmadı bu Kitap Yurdu. Çok iyi paketlemişsiniz, günahınızı da almak istemem ama kargo sırasında olacak bir şey gibi durmuyor. Bilemiyorum yani.




Ve Kitap Yurdu kitaplarımız. Görüldüğü üzere yine ve yeniden ayraç yok. Gerçi Kitap Yurdu'nun da kargo parası sıkıntı olmuyor. Sağ olsunlar çok uygun seçenekleri var.







Bir Kitap alışverişi yazısının daha sonuna geldik^^ Uzun süre alışveriş yapmasak çok ama çok iyi olacak :D Belki bir iki tanesi indirim istisnası olabilir :D


Başka yazılarda görüşmek üzere, bol kitaplı günler^^
Sevgiler :*



Buralarda da varım^^



14 yorum:

  1. Ohhh sefaniz olsun genclerrr, acaba bunlarin snapleri neden atilmiyor boyle blogda denk gelmesek iskaliycaz yaaniii :) Austen Diyari'na inanamiyorummm filmine bayilmistim kitabinin turkceye cebrildiginden bile haberim yoktu o derece!! Ama neden film kapagi yapmamislar acaba bu da cok hos olmasina ragmen. Harika yaa..
    Keyifli okumalar kizlar ❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahah teşekkür :D Snap'e bende atmak istiyorum ama kargo elime çok ters zamanlar da geçiyor tabii bizde hemen açıp bakıyoruz :D Snap'lik bir şey kalmıyor ortada o zaman :D Bir daha ki senin için söz, snapliycem ;) Evet yeni basmış Artemis, bizde çok sevindik ;) Her halde telif hakları nedeniyle yapamadılar filmin kapağını. Çok teşekkür, daha güzelleri seninle olsun :*

      Sil
  2. Aşk ve Gurur ve Zombiler'i acayip alasım geliyor ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzeldir diye umuyoruz. :D Kapak, tasarım falan da harika. En kısa zaman da ya ben ya Twin okuyup yorumlar ;)

      Sil
  3. Resimlerinizi ne ile çekiyorsunuz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog için çektiklerimin hepsini kamera ile çekiyorum ;)

      Sil
  4. aşk, gurur ve zombileri tez elden okuyup, tez elden yorumlarsanız çoook makbule geçer kızlar :) acaaayip bir antipatiğim kitaba da filme de. ama birisi çok güzeldi, her austen sever okumalı derse, -ki bu siz olursanız etkisi ikiye katlanır- yan çizmelere de açığım. Neticede önyargılarımızı yıkmayı, lizzy bennet kardeşimizden öğrendik ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha harika bir yorum ;) Sırf senin için en kısa zaman da okuyacağım, hatta Twin'e bile izin vermem okuması için :D

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın :D