3 Mart 2016 Perşembe

Tanrı//Jennifer L. Armentrout Kitap Yorumu^^

Herkese merhaba^^ 
Bahar ayınada girmiş bulunmaktayız^^ Hayırlı baharlar olması dileğiyle^^ Bu sefer ki yazım başlıkta anlaşıldığı üzere yine bir kitap yorumu. Tanrı kitabını çoğunuz biliyordur, bilmeyenler için ise Jennifer L. Armentrout'un Lux serisinden sonra sevilen Melez Sözleşmeleri serisinin 3.kitabıdır.  Bir veya iki ay önce bu kitabın bir öncesi olan Safkan'ı okumuştum ve araya bir kaç kitap koyacağımdan bahsetmiştim. Aslında yine okumayacaktım ama N.Ablam seriyi bitirdiği halde tekrardan başladı ve kendisi Tanrı'yı okuduğu zaman benim de okumamı istedi. Bende tamam dedim, Kristin'dan sonra fantastik iyi giderdi :)  Ama bundan sonra gelen Apollyon kitabını bir kaç aya anca okurum. Nedeni ise birazdan sizlerle^^

Akit'in kuralları Alex'i neredeyse ölüme gönderiyordu. Konsey onun Catskills'de ne yaptığını öğrenseydi, onu kimse kurtaramazdı, tabii Aiden'ı da. Furiler, Alex'in peşindeydi, şimdi de onu ele geçirmek isteyen başka güçler var.
Alex sürpriz bir mektup alıyor, yazanlar karşısında ne yapacağını bilemiyor ve Seth'le gittikçe daha da yakınlaşıyor. Birlikte yaptıkları antrenmanlardan biri Alex'in bir Apollyon işareti daha kazanması ile sonlanıyor ve bu Alex'i bir adım daha Uyanmaya yaklaştırıyor.
Alex'in doğum günü yaklaştıkça sanki etrafındaki tüm dünya paramparça oluyor; geleceğin Apollyon'u aşk, kader ve yalanlar arasında sıkışıp kalıyor.
Tanrılar öfkelerini serbest bırakınca yaşam geri dönülmez bir şekilde değişecek. Furiler, İblisler, Safkanlar, Melezler ve Avcılar hiç beklenmedik bir geleceğe hazırlanıyor. Tarih tekerrür ediyor fakat bu defa işler, pek de iyi gitmiyor.

NOT: İLK İKİ KİTABI OKUMAYANLAR YORUMUN DEVAMINA BAKMASIN DERİM ;)

İlk iki kitabı okuyanlar için konu çok ilginç olabilir çünkü Safkan'ın sonu akıl alır gibi değildi :O Yazar nasıl sonlandıracağını biliyor canlar, bu kitapta çok tatmin edici bitti diyemem :D N. Ablam Apollyon'un merak edeceksin demişti, gerçekten de merak ettim ama bazı nedenler onu bile kursağımda bıraktı -_- 
Alex karakterini tanımayan yoktur, ilk kitaplarda Alex'in çok önemli biri olduğunu öğreniyoruz, bir Apollyon'dur. Ve Seth'de onun Apollyon eşidir. Bu kitabımız da uyanmasına çok az kalıyor ve Alex bu durumdan çok ama çok korkuyor. Zaten fazla olan düşmanı gün geçtikçe daha çok artıyor ve işler çığırından çıkmaya başlıyor ama güvendiği insanlardan yediği tekmeler ise düşmanlarından bile daha fena hale sokuyor Alex'i. Bunlar ise zor işleri daha imkansız hale getiriyor. İşte burada benim Apollyon'un hemen okumama nedenim beliriyor. Bu tarz kitaplardan durumuna göre baş kız karakteri sevmediğimi bilirsiniz, hatta ve hatta sizler de benimle aynı duyguyu paylaşıyorsunuz biliyorum. Melez ve Safkan'da Alex'e hiçbir şey demedim, sevdim kendisini ama bu kitapta sanki sevdiğimi anladı da tam tersini davranmaya başladı. Gel de sinir olma, kitabı bitirene kadar dişlerimi sıktım. Bu kadar salak bir kız olamaz yaaa -_- Bir de bitirdiğim sırada hastaydım, hasta halimle mi uğraşayım bitmeyen kitapta bu salak kızla mı? Neyse ki bitti de bir nebze de olsa içim rahatladı :P Diğer kitaplarda da böyle davranır görün bakın ama seriyi tamamlamak için katlanacağım :P Sende çok saydın bu kıza sakın demeyin, okuyunca beni anlayacaksınız :D


Aiden, yaaa her kitapta bu oğlana sevgim daha çok artıyor. Zaten Safkan'ın sonun da vaaay be dedirtti bu kitapta ise nasıl bir Avcısın sen dedirtti :P Tabii Seth'in yeri ayrı ve halen daha yaptıklarından sonra bile %50 %50 ama olsun Aiden daha başka yaaa, nereden buluyor bu kızlar böylesini anlamış değilim. Yazarlar gerçekten çıtayı yükseltebildikleri kadar yükseltiyorlar! Neyse iç dökme buraya kadar. Kitabımız da Aiden'i bir kez daha seviyorsunuz ve o sonda kitabı Aideeeen!! diyerek kapatıyorsunuz :D Spoi değildir bilginize ;)
Not: Safkan'da tahmin ettiğim bir şey vardı, bu kitapta gün yüzüne çıkıyor ve bilin bakalım ne oluyor, tabii ki de benim tahmin ettiğim şey oluyor :D Orada Alex'e yine bir yuuh dedim yaa neyse :P


Kitabımız başlarda durağan başlıyor. Sonlara doğru adrenalin üst seviyedeydi. (Şu an uykulu bir şekilde yazıyorum, hata varsa sonradan düzeltilecek :) Esneme.) Serinin başı nasıldı sonu nereye gidiyor artık bilemiyorum, her kitapta başka türlü şaşırtıyor bizi yazar(Esneme) seviyorum böylesini. Mesela bu kitapta şok olacağınız çok şey var. Ahh ahh keşke yazabilsem ama bende kalsın, sizlerde okuyunca öğrenin. İnanın benim kadar şaşıracaksınız. (Esneme) Yazara bir kaç nedenden dolayı kızmış olabilirim, hayır yani neden öyle şeyleri bu kitaplara eklerler ki -_- 
Çok büyük hayal kırıklığı -_-
Doğrusu kitap elimde bir haftadan uzun kaldığı için bazı yerlerin de sıkılmış olabilirim, zaten Alex'e sinir olduğum yerler vardı, birde sıkılmam üstüne tuz biber ekledi, o yüzden sırada ki kitabımı okumak istesem -ki sanmıyorum- bile biraz daha müsait olduğum zaman da okumayı hedefliyorum. Ama ne zaman hedeflediklerim, düşündüklerim oldu ki :P

Bu yorum bildiğiniz iç dökme yorumuna döndü, daha fazla uzatmadan tavsiye edeyim de bitireyim :P Yazarın kaleminin akıcı olduğunu her yorumda belirtiyorum. Zaten yazarın hayalperestliği tartışmasız mükemmel. Okuyucuyu nereden vuracağını iyi biliyor Jennifer'cığımız :D Gerçi seri 5 kitaplık olsa da daha fazla uzatmadığına da seviniyorum :)
Çok seri, az okur. Usandık çünkü -_-
Bambaşka bir serüvene adım atmak istiyorsanız Melez Sözleşmelerine bir şans verin derim. Alex sizi de benim gibi sinir edebilir ama yazarın kalemi harikadır ;) Her fantastik severe tavsiye ederim ;)


Seri bilgisi^^




Ne yalan yazmaya üşendim, bende Safkan'da yazılan seri bilgisinin ekran görüntüsünü alıp buraya ekledim :D Zeki ben :P


Diğer kitap yorumları;
Melez kitabının yorumu için Tık Tık!!
Safkan kitabının yorumu için Tık Tık!!



Kitaba puanım 5/4


Alıntılar^^

Gözlerimi kapalı tutuyordum çünkü ona bakmak bir zaaftı. O benim zaafımdı.


*****

Ben hayaletlere inanmıyordum.
Aiden ise inanıyordu.
Leon ikimizin de salak olduğuna inanıyordu.

Alıntıya Not: Leon var ya Leon...Neyse okuyunca öğrenin :D


******

Seth hızlıca bir yere gidiyor gibiydi. "Sadece bir saatliğine yerinde olmak isterdim." deyip güldü. "Yok, yok. Unut gitsin. İstemez. Kendime olan güvenimi öldüremem."

Alıntıya Not: Bildiğimiz esprili Seth^^




Bir yorumun daha sonuna gelmiş bulunmaktayız, başka yorumlarda görüşmek üzere^^



Buralarda da varım^^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D