11 Mart 2016 Cuma

HAFTANIN BLOGU #4 Kütüphanemden Kitap Manzaraları^^ Yeni Bir Etkinlik^^

Herkese merhaba^^

Çoğu kişinin bildiği bir yazı olduğu için etkinlik hakkında bilgi vermeyeceğim. Normal de bu etkinlik için benim belirli günüm Çarşamba ama işlerim olduğundan, zamanımda olmadığından bugüne kaldı^^


İlk olarak geçen haftaların Haftanın Bloglarına bakıp, neymiş bu etkinlik diyenler için linkleri ekleyeyim :)

HAFTANIN BLOGU
GEÇEN HAFTA YAZILANLAR;

 Birinci Hafta İçin Tık Tık!!
İkinci Hafta İçin Tık Tık!!
Üçüncü Hafta Tık Tık!!


Bilmeyenler linklere baktıysa öğrenmiştir ;) Geçen hafta Blog Turumuzu olan OKK(Okuyan Kızlar Kulübü)'den tanıdığım B.Ablamın Kitap Tutkusu blogunu tanıttım ve sonradan OKK'de tanışma sırasına göre blogları tanıtmak istedim. İlk Kitap Tutkusu, ikinci tanıdığım ise Kütüphanemden Kitap Manzaraları blogu^^ Devamı ilerleyen haftalarda :)
Aklımda bir çok blog var ama benim için önemli olan OKK ve üyeleri olduğu için diğer bloglar ilerleyen haftalarda^^ İlginizi çekecek bir çok blog biliyorum şahsen :) Neyse lafı fazla uzatmadan Kütüphanemden Kitap Manzaraları kimmiş onu öğrenelim :)




Kendisiyle OKK'den önce bile tanışıyormuşuz, daha doğrusu kendisi bizi tanıyormuş :) O mevzu uzun o yüzden o bize kalsın :D Kendisi kadar blogu da şahanedir. Gerek yorum, gerek kitap tavsiyeleri ve o esprili yazıları harika!! Herkse tavsiye ederim. Zaten bir kişi bir yazısını okusa devamı için blogu talan eder :D Benim hatta tüm OKK gibi kitap hastası, Kore düşkünü ve içinden geldiği gibi yazan ve bazen de iç dökmelere denk geleceğiniz bir blog ve blogger'dır. İç dökme derken klişeler vs. falan. Neyse kendisi anladı :D


Kitaplar konusunda ayrım yapmaz, sadece Aile ve dramlardan uzak duruyor :D Eski kitapları sever, sahaftan alışveriş yapması meşhurdur. Bunların hepsini blogdan öğrenebilirsiniz. Mesela en son harika bir fuar yazısı yazdı, sahaf severler içinde bilgiler mevcut bir bakın isterseniz :)  




Kore sever ve Kore yemeklerine de düşkünseniz sizi bu bloga alalım :D Bu konu hakkında bir kaç bilgi edinebileceğiniz bir blog^^ Kore Dizi severdir, filmde sever ama yorumları mevcut değil :( Keşke yazsa ama zamanı yok şu sıralar. Belki ilerde ısrar edersek yazar :) Kore hakkındaki bilgileri ise Mim'lerden öğrenebilirsiniz :) Kore Restoranları nerede bunun gibi ufak ama Kore seveler için büyük bilgiler mevcut :)


Son zamanlarda kendisi ufak kişisel bakım bilgileri de veriyor, onları takip etmiyordum ama okuyunca kişisel bakımına düşkün olanlar için güzel fikirler olduğunu gördüm :) Anlayacağınız Kütüphanemden Kitap Manzaraları blogu her kesime hitap ediyor^^


Blog sahibesini 4 yıldır tanırım ve kendisini çoooooook severim, OKK olarak hepsinin yeri bende ayrıdır. Yani kendinin yeri bende ayrıdır bir çok bloglara nazaran :) Zevklerimizin çoğu aynı, çok güzel hobileri var. Mesela bir sürü not defterinin olması vs. Panda hayranlığı ise beni benden alan bir özelliği^^ Bir çok eşyası Pandalı ve hepsi de tam yemelik^^ 






Bu gifler kendisine gelsin^^




Bu da bizlere bonus^^



O kadar yazacağım var ama iş yazmaya gelince yazamıyorum nedense :) Çünkü bazı şeyler yazılmayacak kadar güzel ve anlamlı^^ Söylersem nazar değer :D Lakin nasıl anlatsam ki o çook harika bir insan, düşünceli, esprili, bilgili, Doktor Who ve Sherlock Holmes sever (Ki kendisi küçük Sherlock'tur :D ) kitaplara ve Kore'ye ayrı bir düşkünlüğü olan, bir elinde bin marifet olan bir kul^^ Kore, Kitap diyoruz ama Yabancı dizi yorumlarını da geçmeyelim lütfen :D Keşke yakın olsak yüz yüze de tanışsak ama bu zamana kadar hiç kısmet olmadı yine de ümitliyim, bütün OKK kızları bir gün toplanacak!! <3
Kişiliği kadar blogu da çok güzel olan bu güzel insanı takip edin derim^^ Benim kadar sizler de seveceksiniz :)



Uzun lafın kısası takip edin uleeeynn!! demeyeceğim :D Bu güzelim tavsiyeden sonra sizlere kalmış takip edip, etmemek ama çok şey kaçırırsınız haberiniz olsun :D 


Sosyal medya hesapları ise;
Kütüphanemden Kitap Manzaraları Blog Linki İçin Tık Tık!!
Instagram Linki İçin Tık Tık!!


Bir yazının daha sonuna geldik, haftaya kimi yazacağımı belki tahmin edersiniz ama tahmin etmeyenler için haftaya bu yazımda görüşmek üzere, diğer yorumlarım gelecek ama :D



Sevgiyle kalın^^


Buralarda da varım^^




14 yorum:

  1. Yaa çok güzel olmuş bu bölüm, bu yazılar! Eline sağlık gerçekten. Bunu yapabilmek çok önemli ve böyle yardımlaşmalar görünce çok seviniyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim^^ Gerçekten güzel bir etkinlik. Her anlamda seviyorum, hem eğlenceli oluyor hemde blog dostlarına destek :)
      Seni de bekleriz ;)

      Sil
    2. Bu cevabı baya geç görmüşüm ben. :D Bence de çok güzel her açıdan, katılırım tabi seve seve. :)

      Sil
    3. Merakla bekliyorum o zaman :)

      Sil
  2. Haha resmen tehdit edildik :D
    Aile ve dram yoksa bendendir zaten ;) gidiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah tehdit demeyelim de :D Git, pişman olmayacaksın :D ;)

      Sil
    2. Diyelim diyelim sevimli oluyor :D
      Gittim gittim fuar muhabbeti bile yaptık :) pişman da olmadım :) sırf kırmızı saçına bile giderdim ki bir de dolu dolu daha ne olsun :)

      Sil
    3. Dediğim kadar var değil mi :D

      Sil
  3. Bilmedigim bir blogdu tanitim için tesekkürler.

    YanıtlaSil
  4. yazı için eline sağlık :D Yalnız şansıma zaten takip ettiğim bir blogtu. Yine de teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ne güzel ;) Ben teşekkür ederiim, her hafta da beklerim ;)

      Sil
  5. Esra Ercan! ne kadar özenerek hazırlamışsın ki ellerinize sağlık, tebrik ediyorum ;) Hemen ziyarete gittim kendilerini ;)

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D