19 Şubat 2016 Cuma

Mim: Yayınevleri^^

Merhabalar^^
12345 Kere yazdığım gibi mim yapmayı aşırı derece de çok seviyorum :D Tabii sorular kolay olduğu müddetçe :D Instagram'da da etkinlikler oluyor ama blog'da olan mim'lerin tadını veremiyor ne yazık ki :D Okuyanlar Kore-Kitap hakkında olan bütün Mim'lere etiketleyebilirsiniz beni :D Tabii ilginç soruları olan Mim'ler de kabulüm :D Uzun lafın kısası son olarak Bir Gencin Kitaplığı beni Yayınevleri adı altında bir Mim'e etiketlemiş, daha sorulara bakmadan sağ olsun Mim sevdiğimi bilen Kore Fenomeni'de etiketlemiş bu Mim'e. Eee hazır bir çok yerden aynı Mim'e etiketleme oldu bunu yapmak da farz bana :D Şaka bir yana etiketlediğiniz için çook teşekkürler :*


Mim ise başlıkta anlayacağınız üzere kitaplar ve kitapların çıkmasına olanak sağlayan Yayınevleri hakkında :) Ve lafı fazla uzatmadan sorulara geçelim :)


1. En sevdiğiniz yayınevi hangisi?
Bir çok yayınevini seviyorum, hepsinin kendine göre sevilecek özellikleri var. Ama sevmediklerim de var, sırf sevdiğim yazar çıkıyor diye aldığım başka da yüzüne bakmadığım :D Sevdiklerim ise Arkadya Yayınları, Martı&Novella, Go Kitap, Artemis Yayınları vs. Eskiden çok sevdiğim Yayınevleri vardı ama son zamanlar da sadece beğendiğim kitaplarını aldıklarım ile kaldılar. Pek sevilecek tarafları kalmadı açıkçası :D



2. Bu yayınevinden okuduğunuz bir kitabı kısaca yorumlayın.
En son Novella Yayınlarından Aşka Son Bir Şans'ı okudum. Yazarın seri kitabının devamı. Her bir kitapta ayrı çiftleri anlattığı, aile, dostluk ve aşkı eğlenceli ve güzel bir şekilde anlatan kitaptı. Bu kitabımız da  ailesini acı bir şekilde kaybeden Sydney ve geçmişte onu terk eden sevgilisini tekrardan kasabaya döndüğünü öğrenen Luke'un hikayesini anlatıyor. Seriyi tavsiye ederim :)



3. Bu yayınevinden okuduğunuz bir kitapta bir söz yazın.
Audrey'yi Bulmak: Eğer ben Aşırı Tepkiler Kraliçesi'ysem annem kesinlikle Aşırı Tepkiler İmparatoriçesi.
Tatlı Hesaplaşma: "Neden korkuyorsun, Kai?"
"Korktuğum tek bir şey var." Mavi gözleri benimkilerle buluştu.
"Seni kaybetmekten."


4.Yazarın başka okuduğunuz veya önerdiğiniz bir kitabı var mı?
Varsa, adı ne?
Tatlı Şeytan serisini kesinlikle öneriyorum :) Fantastik severlerin çoğu okudu ama bende fantastik okumak istiyorum diyorsanız kesinlikle bu seriyle başlayın derim :)



5. Yayınevinden kitap çıkartsanız ve tutmasa ne hissedersiniz?
Tutmazsa tabii ki de üzülürdüm ama kitabımın çıkması, o kitabın üzerin de ismimin yazması bile gurur kaynağı olacağı için sıkıntı olmazdı. Tutmamasının illa bir sebebi vardır, bende bundan yola çıkarak daha iyi geliştiririm kendimi :D 



6. Bu yayınevinden almak istediğiniz bir iki kitap hangisi / hangileri? 

Go Kitap'dan Karanlıkta Buldum Seni, Komik Bir Hikaye. Artemis Yayınlarından Sophie Kinsella kitapları, Cinder serisi, Morgaville serisinin almadığım kitapları vs. :D Daha saysam buradan uzak illere yol olur :P




Bir Mim'in daha sonuna geldik^^ Zorlandığım ama bir o kadar da eğlendiğim bu mim'i herkese paslıyorum^^
 İsteyen yapabilir^^
Ama yapanlar beni bildirirse çok müteşekkir olurum :D
Son olarak Bir Gencin Kitaplığı ve Kore Fenomeni blog sahiplerine çok teşekkür ederim <3


Başka yazılarda buluşmak dileğiyle, dostça kalın^^




Buralarda da varım^^




4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Gördüm bilee :) En kısa zaman da yapacağım, teşekkürler^^

      Sil
  2. Blogunda gezinirken bu mime rastladım ve bende yapmaya karar verdim. Verdiğin cevaplar samimi geldi blogunda hoşuma gitti ^_^ Mim yapmayı sevmeyen var mıdır ki :D Bu arada belki incelemek istersin ben daha yeniyim ama şu köşeye bırakayım blogumu :) http://kitapvepanda.blogspot.com.tr/2016/03/mim-2-yaynevleri.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ;) Kendine uygun bulduğun bütün mimleri yapabilirsin^^ Hemen bakıyorum ;)

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D