14 Eylül 2015 Pazartesi

Tatlı Hesaplaşma// Wendy Higgins Kitap Yorumu^^

Selam^^
Yorumlarım gelmeye devam ediyor. Bu sefer ki yorumum ise bir serinin son kitabı. Daha bunu yazarken bile özledim Kaidan ve Anna'yı. Evett Tatlı Şeytan serisinin son kitabını okudum ve bitti. Ne kadar sevdim, ne kadar sevdim anlatamam. Zaten ilk kitabı ve seriyi çok sevdiğimi biliyorsunuz. Gözüm kapalı tavsiye ederim. Hatta arkadaşlarıma vereceğim ki Kai tatlılığıyla onlarda tanışsın diye.
Not: Serinin diğer kitaplarını okumayanlar yorumumu okumasın ;)


Vakit gelmiştir. Savaş artık kapıdadır. Kalbi duru bir Nefilin yeryüzünü iblislerden temizleyeceğine dair kehanetten haberdar olan Dükler, Anna’nın peşine düşmüştür.  Anna, hem kendi soyunun hem de tüm insanlığın kaderini belirleyecek olan hesaplaşma gününe kadar saflığını muhafaza etmek zorundadır. İblisleri cehenneme geri gönderecek olan Erdem Kılıcı’nı kullanabilmesi buna bağlıdır. Ama peşindeki iblisler ve yanı başındaki Kaidan Rowe ile işi hiç de kolay değildir. Anna ne pahasına olursa olsun, saflığını ve inancını koruyarak hayatta kalmalı ve iblislerle kozlarını paylaşacakları bu görkemli savaşa öncülük etmelidir.




Konuyu arka kapaktan aldım. Ne yazabilirim ki, yazarsam eğer baya spoi olurdu :D İlk iki kitabımızı okuyanlar bilir Anna bütün Nefillerin hayatını kurtarabilen tek nefildir. Babasının yardımı ve yandaş nefiller ile bunu başarmak zorundadır yoksa hayatından olacak. Anna çok zamanlar geçiriyor, ikinci kitapta Kaidan ile arası düzelince çok mutlu olur ama peşindeki dükler bu mutluluğu hor görür, hele de Kaidan'in babası şehvet dükü Pharzuph Anna'nın belası olur çıkar. Buna bir çözüm getirmek zorunda kalırlar ve bu çözüm öyle böyle değildi. :D Aslında ben düşünüyordum, okuyunca da vaaay be dedim :D Yazar olacakmışım da haberim yokmuş :p Şaka bir yana Wendy canım ciğerim iyi bağlamış olayı^^
.


Tatlı Tehlike yorumum da demiştim, ilk kitabın tanışma, ikinci kitabın savaşa hazırlık son kitabın ise savaş olduğunu. Aynen öyle oldu. Bu kitapta yaşanacak savaşı ne kadar bekledim anlatamam. Diğer kitaplar gibi değil, her tarafta iblisler var ve gizli hiç bir şey yapamıyorsun. İşte gel de sevme bu kitabı. Anna ve Kaidan aşkına bittim, bittim. Kaidan ne kadar duygularını gizleyen biri olsa da bu kitapta neydi beee :D O kadar düşünceli ve Anna'ya karşı o kadar açık oldu ki okuyunca şansı gacı Anna dedim :D 

Diğer kitapta geçen karakterler burada da geçiyor, yine ve yeniden Kaidan'den sonra en sevdiğim karakter Blake oldu <3 Marna ve Girger'da sevdiğim karakterler oldu, hele Marna süper ötesiydi ama,..ama işte. Okuyunca anlarsınız ne demek istediğimi. 
(Şu an nasıl özet geçerek yazacağım diye düşünüyorum, ama tık yok :P)
Kitap beklediğim kadar güzeldi hatta bir tık üzerindeydi. Son nokta öyle bir konmuş ki yazara buradan bir alkış. Zaten yazarımızın dili mükemmel, arada esprilerin oluşu en sevdiğimden. Daha ne olsun. Bir de ne yapmış serinin dördüncü kitabını yazmış, onu da Kaidan'in ağzından anlatmış <3 <3 


Gel de sevme ve sevinme beee^^

Tatmin olduğum tekrar ve tekrar okumak istediğim, her gördüğüm de 'Ne seriydi beee!!' diyeceğim üç kitaplık bir seriydi. Keşke 4-5-6 serilik kitap olsaydı seve seve okurdum ama bir yerden sonra iş çığırından çıkıyor. Yazarın da bir bildiği var ki 3 kitaplık seri de bitirmiş her şeyi. Başta dediğim gibi gözüm kapalı tavsiye derim, kesinlikle okuyun derim ;) Öyle böyle bir seri değil. Bir çok kitaptan farklı ve akıcı. Fantastik severler kesinlikle okuyun derim ;) Başka bir tavsiyem ise kesinlikle seriyi ara vermeden okuyun! ;) 



Bu arada sırf hatırlamak için Tatlı Şeytan'ı bir daha okuyacağım, belki serinin devamı gelir, yine okurum seriyi :D Şaka bir yana okurum bu seriyi bir daha diyeyim size ;) Ve Yayıncımız Go Kitap'a kitabı bizlere sunduğu için içtenlikle teşekkür ediyorum ve yazarın diğer kitaplarını da lütfen çıkarın diyorum ama ilk önce Kaidan(Sweet Temptation) <3 <3 


İşte kitabımız^^

Bu arada kitabımızın başında kitapta geçen bütün doğaüstü karakterlerin görebildiği aura renkleri ve anlamları var. En arka sayfada ise dükler, onların nefil çocukları ve görevleri var. Ne kadar düşünceli bir yayınevi, yada yazar :D




Kitaba ve seriye puanım 5/10 :D


Alıntıdan önce;

Tatlı Şeytan Yorumum için TIK TIK!!
Tatlı Tehlike Yorumum İçin TIK TIK!!


Alıntılar^^

"Neden korkuyorsun, Kai?"
"Korktuğum tek bir şey var." Mavi gözleri benimkilerle buluştu.
"Seni kaybetmekten."


*****

Blake ve Kaidan beni garaja kadar geçirip vişneçürüğü rengi bir Mini Cooper'ın anahtarını elimize verdi. Ağzımdan ister istemez ufak bir "Ayy!" çıktı.
"Evet, çok şirin,"dedi. "öyle aklıma esti diye aldım ama çok kız işi. Şeye verecektim..."

Alıntıya not: Blake kıskançlık dükünün oğlu, yanii diğerleri değil ama Blake'i kıskandım :P :P
Mini Cooper yaaaa <3


*****

Yüzünü benimkinin bir santim yakınına getirdi. "Bu gecelik evimiz burası. Seninle olduğum her yer, benim evimdir."


Bir burukluk ile yorumuma son noktayı koyuyorum. Ve son olarak bu seriyi okuyun!!
Tamam dövmeyin, yorum boyunca okuyun diye diye deli ettim sizi :P
Başka yorumlar da görüşmek üzere^^

Buralarda da varım^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D