9 Temmuz 2015 Perşembe

Yeniden Haftanın Şarkıları^^ #9

Herkese Merhaba^^

Bir ay öncesine kadar sevdiğim, son zamanlar da dinlediğim şarkıları paylaşıyordum. Yarıda kaldı devam ettiremedim. Şimdi de başlayayım artık dedim ve iki kitap yorumu arasına sıkıştırıyorum bu yazıyı :P 
Bu post dikkat çekiyor mu, benim dinlediğimi bir kere de olsa dinliyor musunuz bilmiyorum ama olsun çok seviyorum bu postu yazmayı, o yüzden durmak yok bu postu yazmaya devam :D 

İlk olarak 1-2 ay önce yeni bir albüm çıkaran Sung Kyu'nun beni benden alan, telefonumun zil sesi olan The Anwers şarkısıyla başlayalım ;)


Hatta bu şarkıyı çok benzediği için çok sevdiğim Benim Uzak Yıldızım kitabına yazıldığını düşünüyorum :P Şaka bir yana sözler cuk diye uyuyor kitabı ;)


İkinci şarkımız;

Shinee-View^^

Yeni albüm, yeni şarkı. Çok eğlenceli, ama ben dans versiyonlu klibi daha çok sevdiğim için böyle paylaştım ;)




Devam etmeye çalışacağım, şu sıralar pek yeniliğe açık değilim şarkı bakımından, eskilerden paylaşabilirim ;)

Takip ediyorsanız takibe devam ;) Sevgiler, saygılar^^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D