5 Haziran 2015 Cuma

Agapi-Ölümsüz Aşk//Sarah Jio Kitap Yorumu^^

Merhabalar^^
Yorumlarım gelmeye devam ediyor. Bu yorumu hemen yazıyorum ama ne zaman yayınlarım Allah Kerim :D Şimdi saat 23.00 ben oyalanmadan her şeyiyle yazsam saat 01.00'da biter :P Şaka bir yana Fighting!! deyip yorumuma başlayayım. Sarah Jio'yu sevdiğimi bilirsiniz, çıktığı sırada aldık kitabı ama hemen okuyamadım. Okuduğum yorumlara göre ise kitabımız yazarın diğer kitaplarına benzemiyormuş. Cidden benzemiyordu. Bununla ilgili detaylar yorumun devamında gelecek ;)


Jane sevdiği ve ailesinin devam ettirdiği çiçekçi dükkanında işlerini sürdürmektedir. Çevresinin geniş olması ve seveninin çok olması Jane için çok iyidir ama ne yazık ki sevdiği köpeği Sam'de olsa da yalnızlık hissi başına beladır. Bu sırada Noel ve doğum günü denk gelmektedir ve ona gelen mektuplar arasın da çıkan kırmızı mektup ilgisini çeker. Mektubu okuduktan sonra hayatındaki bazı anlamsızlıklara cevap bulacaktır ve bambaşka şeylere yol açacaktır.





Konumuz böyle, devam etmeyeceğim konuya yoksa spoiler olur. Zaten kapak arkasında olan yazı da pek bahsedilmemiş. Neyse okuyunca ne olduğu anlıyoruz kitabımızın. Kitabı sevdim mi hımmm ne diyebilirim ki Sarah daha çok tarihi üzere kitaplar yazsın. Bu da güzeldi ama çoğu şey eksikti. Pek tatmin olmadım ne yalan. Kitabı okumadan önce Instagram'da bir yorum gördüm, Sarah bu tarz kitaplar yazmasın olmamış diye yazılmış, çok doğru buldum. Sarah'cım duy sesimizi, sen bırak bu işleri, sürekli tarihi yaz^^


Konumuz mistik özellikli bir kitap, karakterler iyiydi ama kopukluk vardı, yani dostluk, arkadaşlık vardı ama hepsi kopuktu ne yazık ki :/ Haa kitabın tamamı kötü mü, hayır değil güzel yönleri de vardı, bambaşka bir kitap olmuş, böyle tarzda kitap okumamıştım. İlk defa Sarah'ın kitabına böyle bir yorum yazıyorum, için içimi yiyor ama ne yazık ki bunlar bana göre gerçekler. Karakterlerden sevdiğim oldu, duygulandığım oldu kızdığım da oldu yine de eksiklik var :D 

Ana karakterimiz Jane ama bölüm bölüm kitapta geçen diğer karakterlerin hayatlarına da el atmış yazarımız, çok duygulu alıntıları, yazılar vardı. Sarah'ın kitabı işte bu dedirtiyor, gerçek aşkın önemli ama bazen ulaşılamayacak olduğunu yazarımız ince bir detay ile anlatmış. Bu kısımlar insanın içine işliyor, sona doğru neler olacak diye merak ediyorsunuz ve bum! neler neler oluyor. Şok oldum hani, böyle bir son beklemiyordum. 


Tavsiye kısmına gelecek olursam Sarah'ın bu tarz kitabı ilk, okumak isterim diyorsanız deneyin derim, bazı yönleriyle sevdim ama başta da dediğim gibi fazla eksiklikler vardı. Aşkı anlatması, bununla ilgili kitap yazması cesaret işi. Bu kitapları yazmak diğer kitaplara göre daha fazla emek ister ama yazarımız eğer yine bu tür yazacaksa haddime değil ama biraz daha kendini geliştirsin derim ;)

Kapağa ve kitabın ismine gelecek olursam, isinin anlamı kitapta geçiyor, kitabı okudukça kapak ve isim mantıklı geldi ama ama yine de orijinal kapağı kullansaydı keşke yayıncımız. 


 Bu kapak çok güzel, çok beğeniyorum. Bu kapağında bir anlamı var, iki kapakta çok gizemli, okudukça anlıyoruz anlayacağınız :D

Puan ve alıntılardan önce Sarah Jio'nun kitaplarına yaptığım yorumları okumak isterseniz linkleri vereyim.

Mart Menekşeleri(My Twin'den) Tık Tık!!
Yağmur Sonrası Tık Tık!!
Böğürtlen Kışı(Özel Yorum) Tık Tık!!
Son Kamelya Tık Tık!!
Gündüzsefası Tık Tık!!

Kitaba Puanım 5/3.5^^


Alıntılar^^

"Evet, çünkü biz filmlerdeki gibi aşklar istiyoruz. Hepimiz. Ama öyle bir şey yok. Olsa bile sonsuza dek sürmüyor."

*****

"Olabilirsin değil Mary, olacaksın. Tekrar sen olacaksın. Bunun kendin göremiyorsun ama ben görebiliyorum. Bu yarışa başlayan bir koşucu bitiş çizgisini göremez. Ama oradadır, seni bekliyordur. Sadece inan."

*****

Adele özel biriydi. Onu adeta kitap gibi okurdu. Kötü bir paragrafa denk gelse bile kitabı asla rafı kaldırmazdı. O aşk kitaplarına bayılırdı. Zor bölümlerde bile.


*****

"Gerçek aşk hayalet gibidir. Herkes ondan bahseder ama çok az kişi onu gerçekten görmüştür."



Kitaba yorumum böyle, başka yazılarımda görüşmek üzere^^
Sevgiler, saygılar^^




3 yorum:

  1. sarah jionun tüm kitapları harika ama bu çok aşk içerdiği için almak istememiştim ama belki alırım. bugün yeni çıkan yeşil deniz kabuğunu aldım. okuyacağım inş. en sevdiğim kitabı yağmur sonrası benim için muhteşemdi.

    YanıtlaSil
  2. Yaa neden bir insan evladı bu kadın neden 60'larında evleniyor dememiş? Onca yıl napıyormuş? Ayrıca kızın zaten 2 tane çocuğu var. Ben mi yanlış anladım kitabı bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahhaah güzel tespit ama okuyalı uzun zaman olduğu için unutmuşum. :D

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D