17 Nisan 2015 Cuma

Ünlü Aşk//Burcu Bahtiyar Kitap Yorumu^^

Herkese Merhaba^^

Yepyeni yorumlarım ile karşınızdayım. Şimdi de sizlere harika bir kitaptan bahsedeceğim. Kitabı çok ama çok sevdim. Daha ilk çıktığı hatta çıkmadan önce hatta ve hatta belli platformlar da yayınlandığı zaman da çok merak ediyordum. O zaman nedense okuyamadım ama iyi ki okumamışım, kitap haliyle okumak bambaşka bir şey! ;) Yazarın bir kaç e-kitabına bakmıştım, kalemine alışığım ama bu kitapta o kadar güzel anlatım var ki hem konuya hemde karakterlere hemen adapte oluyorsunuz^^ Zaten polisiye bir kitap olduğu için aksiyon, sürprizler, şoklar hiç bitmiyor.


Karen zeki, çalışkan ve ünlülere Bodyguard yapan biridir. İşini çok sevse de bazı işlere tahammül edemez, onlardan biri de sürpriz müşterisi Can. Can yarı Türk yarı Amerikalı ünlü Holywood oyuncusudur. İş için Türkiye'ye gelince ona bodyguard'lık yapmak için Karen'i gönderirler ve daha ilk dakikadan Can'ın hayatına ani bir giriş yapar. Karen ise memnun olmasa da hem işine saygısından hemde Can'a olan çekiminden geri duramaz. Yapacağı işin çocuk oyuncağı olacağını da düşünen Karen yaşadığı aksiyonlar ile aslında öyle olmadığını anlar.



Konumuz böyle^^

Başka birinden daha bahsederdim konuda ama onu boş verin şimdi, yorumumun devamın da bahsederim :P Kitap gerçekten çok güzeldi, elinize aldığınız ve okuduğunuz anda öyle hızlı okunuyor, akıp gidiyor ki kitap ne zaman okuyup bittiğini anlamıyorsunuz. Yazarın kalemini ve mizacını çok sevdim, doğrusu hemen bitmesini de üzüldüm yani :P Ciddiyim, biraz geç okusam da hemen bitmesine üzüldüm o kadar güzeldi yani ;)

Karakterlere gelecek olursam, Karen'i sevdim ama sevmediğim tarafları da oldu. Çok zekice düşünceleri, davranışları vardı hele birde bu düşüncelere kendi esprilerini ekleyince komediydi. Sevmediğim yönleri ise az saplantılı oluşu. Ya tamam saplantı iyi hoşta yani olmayan bir şey için de zorla yapamazsın ki demi ama. Şimdi anlamadınız ama okuyunca ne demek istediğimi anlayacaksınız ;) Diğer taraftan sevilen bir karakter oldu, böylesi, aksiyonu seven ve esprili karakter bulunmaz ;)

Can^^ Datlu çocuk dermişim neresi çocuk, bildiğiniz şu baklavası bol olanlardan biri. Benlik değil ama karakteri on numaraydı. Neden Türkiye'ye geldiği, başındaki belanın neden olduğunun hepsinin bir açıklaması var. Bunların yanında Karen'e olan davranışı bir öyle bir böyle olsa da aşkına hayran kaldım yaaaa!! Sevilesi bir karakterdi^^
Not: Son bir kaç bölüm de başına bir şey geliyor, orada o kadar üzüldüm ki anlatamam. Ahh dedim ahh bu oğlana yapılır mı bu!!



Ve son olarak Toprak. Fazla bir şey demeyeceğim, sadece son kısımlara kadar sevmediğim bir karakterdi kendisi. Hele saplantılı hali falan dövülesi ama yazarımız ona da çare bulmuş :P İkinci kitabı sabırsızlıkla ekliyorum, heyecan, heyecan^^

Her bir duygu mevcuttu kitapta, yeri geliyor kahkaha atıyor yeri geliyor hüzünleniyorsunuz. Bazen de sinirden kurdeşen döküyor, neden, neden diye düşünüyorsunuz ama hepsinin bir nedeni var :D Kitapta ilk Can ve Karen'in karşılaşması, Karen'nin Can'la olan ilk atışması süperdi, başta ne yapıyor bu kız deli mi ne dedim ama sonraki bomba süper :D Okuyanlar hak veriyor kesin, iyi laf dalaşı yapacak bir karakter. :D 


Kitabın sonrasında yaşanan aksiyonları okuyunca kendimi tam bir filmde gibi hissettim. Son zamanlarda böylesi bir kitap okumamıştım, aşkın, sevginin, aksiyon-polisiyenin ve kabullenişi iyi anlatan bir kitap! İşte bu kitabı kesinlikle tavsiye ediyorum, ben Türk yazar okumam diyenlere gelsin bu kitap, kesin sizde çok seveceksiniz benden söylemesi ;) Şimdi gelsin ikinci kitap ama ne zaman? En kısa zaman da gelmesi dileğiyle^^ Yazarımıza sormak lazım ne zaman çıkacak diye, kesinlikle fazla bekletilmemeli, hele de yazarımız Toprak'ın kitabı daha güzel dedikten sonra :O



Kitaba puanım 5/5


Alıntılar^^

Şairinde dediği gibi; belki de Toprak onun kendisini sevebilme ihtimalini seviyordu.

*****
Tenim kanasaydı, sarardım iyileşirdi. Ama kalp kanayınca... Onu kanatandan başkası saramıyordu. Böyle olunca da, orada ki yara hep sızım sızım sızlayarak kanamaya devam ediyordu işte.

*****

...Hatırlarsanız, size kaderin benimle oynadığını söylemiştim! İşte bu noktada kader, naniğini çekti ve bana müstahak olan parçayı sıraya koymayı başardı.

*****

Şeytan yoldaşına yardım etmek içi işbaşındaydı çünkü. Peki ya iyilerin koruyucuları neredeydi? Haa! Kesin onlar da trafiğe takılmakla meşguldüler! Ondan sonra Neden kötüler hayatta hep 1-0 önde? diye sorarlar. Cevabı belli efendim! Şeytan çalışıyor, iyilik melekleri de yatıyor!



Yorumum bu kadar, başka yorumlarda görüşmek dileğiyle keyifli hafta sonları^^



3 yorum:

  1. Elinize sağlık takipteyim bana da beklerim..
    http://kapsonunkalemi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Esracim harika yorumun icin cok tesekkur ederim😊 o kadar guzel anlatmissinki kitabi gulumseyerek okudum😍 begenmene cok cok sevindim💟 ikinci kitap icin yayinevi daha belirli bir tarih vermedi ama daha cok polisiye, daha cok gerilim ve daha cok ask var😌 birde yaninda paranormal var💟 umarim onuda begenirsin😌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, asıl böyle bir kitap yazdığınız için ben size teşekkür ederim, ellerinize sağlık^^ Oooo olmadı ama :/ Tez zaman da bir tarih verilir inşAllah, bizde hemen kavuşuruz ;) Ünlü Aşk kadar hatta daha da iyiyse kesin beğenirim ;)

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D