4 Nisan 2015 Cumartesi

Haftanın Şarkıları #6

Merhabalar ^^
Bu hafta Haftanın Şarkıları'nı biraz geç yayınlıyorum. Sınav haftasını geri de bıraktık ve bloguma döndüm artık, şimdi şarkılarımız sizlerle ^^


Good Bye My Love şarkısından sonra Ailee'nin şarkılarını merak ettim. İlk çıktığı zaman sadece bir kere bakıp ve kapatmıştım, şimdi ise tekrar, tekrar dinliyorum bu şarkıyı^^
Klipte MBLAQ Grubundan G.O eşlik ediyor, şarkı anlamlı hanii :)

 Şarkının ismi: I Will Show^^



MBLAQ dedik, onlarla devam edelim. Şu an 3 kişi olarak takılsalar da yine de dinlenilesi bir grup^^ Şarkıyı ve klibi çok seviyorum, pek MBLAQ hayranı değilim ama fanı olan K.mm, bu şakıyı sana armağan ediyorum^^

Şarkı ismi: No Love^^


Bu haftalıkta böyle, keyifli dinlemeler;)

Haftanın Şarkıları'nın Diğer haftalar da Neler varmış diye merak edenlere;


İyi hafta sonları, sevgiler ^^


2 yorum:

  1. Bana armağan yok mu -_-

    Vukuatlar çoğalıyor -_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vukuatlar çoğalmasın -_- Bir daha ki şarkılar sana hitaben olacak^^ <3

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D