1 Mart 2015 Pazar

Mim, Kitap Tag^^

Herkese merhaba^^
Yine bir mim ile birlikteyiz. Bu sefer bu mim çok farklı çünkü mim'e beni etiketleyen Kitap Tutkusu'nun sahibesi B. ablamm^^ B.Ablamın cevaplarını merak edenler için link BURADA! Linke baktığınız zaman bana bir gönderme var, ablamm buradan da sesleniyorum istediğin her şeyi alabilirsin, bütün renkli yazılarım sana feda olsun :* 
Mim çok güzel, ilk olarak sorulara bittim, tam benlik sorular ;) Uzatmadan sorulara başlayayım.




1- Kitap okumak için evde belli bir yerin var mı?
Hayır, boş bulduğum yere oturur, kulaklıklarımı takar kitap okurum. Ama en sevdiğim yerim yatağım^^


2- Ayraç mı yoksa rastgele bir kağıt parçası mı?
Ayraç tabii ki de ama duruma göre her şey olabiliyor ;) Kumandanın dahi olmuşluğu var :D


3- Kitap okumayı belirli bir zamanda mı durdurursun yoksa belirli bir bölümde ya da bölüm başında mı durdurursun? 
Müsaitsem okumaya kesinlikle bölüm sonunda bitiririm ama yeri gelince bölüm ortası da oluyor.


4- Okurken yemek yemek mi bir şeyler içmek mi?
Yemek yiyemem, belki çikolata yerim, içecek olarak da kahve, çay ama kitaba kendimi o kadar kaptırırım ki içeceğim soğur :P



5- Kitap okurken televizyon seyretmek mi müzik dinlemek mi?
Doğrusu her ikisini de yapabiliyorum :P Tabii Tv izleyince kitap kalıyor ama müzik dinlemek favorim <3 


6- Tek seferde bir kitap mı yoksa birden fazla kitap mı?
Duruma göre değişiyor, bazen okumam gerekirse iki kitap birden okuyorum :)


7- Okurken evde mi yoksa her yerde mi okumayı tercih edersin?
Her yerde okurum, yeter ki okumaya müsait olayım.


8- Kitabın, kafanın içinde yüksek sesle okunması mı yoksa sessizce okunması mı?
Sessizce okunması.

9- Önündeki sayfaları okur musun yoksa sayfaları atlar mısın?
Yeri gelince atlarım ama atlamayı pek sevmiyorum :/


10- Ciltli kitap mı karton kitap mı?
Ne kadar pahalı olsa da ciltli diyorum^^


11- Kitap yazıyor musun?
Yazmam, okumayı tercih ediyorum ;)




Mim'in sonuna gelmiş bulunmaktayım. Kitaplar hakkındaki düşüncelerimi az çok bu mim de söyledim :) Böyle mim'leri seviyorum ama ne yalan Kore mim'lerine hastayım <3 <3

Bu mim'i isteyen yapabilir ;) Benim etiketlemeyeceğim kimse kalmadı, sağ olsun B.ablam Mim kankimi de benden önce etiketlemiş :D Şaka bir yana isteyen kitap sever arkadaşları davet ediyorum :*

Sevgiyle kalın canlar^^




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D