18 Mart 2015 Çarşamba

Haftanın Şarkıları #4^^

Herkese selam^^

Haftanın şarkıları yazısı haftadan haftaya gün atlıyor, geçen hafta salı günü yapmıştım, şimdi ise çarşamba günü yapıyorum. Haftaya da perşembe yaparım artık :D Neyse efenim yoğunluğuma verin, hem bozuk olan masaüstü bilgisayarımız da geldi onun şerefine yayınlıyorum ;) Bu hafta yine bir dizinin Ost'unu paylaşacağım <3 Dizi harika, oyuncular mükemmel, ost'lar ise fevkalade :*


Ailee - Goodbye my love^^

Fated To Love You dizisinin can alıcı Ost'u^^ Ailee çok duygulu ve güzel söylemiş, zaten dizide de öyle bir yerler de çalıyor ki etkilenmemek elde değil :(


Suju'dan vazgeçemiyorum aa dostlar^^
Super Junior- Boom Boom^^

Bunu öyle güzel söylüyorlar ki bir kere daha yeteneklerini görüyor, hissediyoruz^^
Danslar da ayrı bir tarz <3


Bu haftalık şarkılarımı da  kazasız belasız yazdım^^ 
Keyifle dinleyin^^

Haftanın Şarkıları'nın diğer  haftalar da neler varmış diye merak edenlere;


Sözleri anlamıyor olsak da duyguyu alabiliyorsak sorun değil, 'Müzik Ruhun Gıdası'dır' der keyifli akşamlar dilerim^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D