18 Mart 2015 Çarşamba

Go Single Lady Tayvan Dizis^^


Herkese merhaba^^
Uzun zamandır dizi yorumları yapamıyorum, dizi yorumu yapmıyor oluşum izlemiyor anlamına gelmesin, gerek telefonumdan, gerek My Twin ile diziler izliyorum. Bu diziyi de taaa bir ay önceden başladım. Diziyi o kadar çok sevdim ki günde 3 bölüm izlediğim oldu ama son 2 bölüme gelince kitlendim sanki, bitiremedim gitti :P Neyse ki kafaya koyup final yaptım. Tayvan yapımı bir dizi ve 24 bölümlük, her biri 40-45 dakikalık dizi. Çok eğlenceli ve komedi bir diziydi. Sadece komik değil bilgi de veren bir diziydi. 

Ailesinin zengin oluşuyla sosyeteye nam salmış  Fan Jiang Yu babasının da büyük destek görür ama bundan sıkılmıştır artık. Kendi başına isim yapmak ve ismiyle anılmak ister. Bu zaman zarfında sonradan zengin olan ve sevgilisinin parasını yemek için evleneceğini öğrenen sinirli Wang Man Ling ile tanışır. Tanışmaları çok farklı sebeplerle olur ve sonradan gerçekler ortaya çıkar. Bu sırada Wang Man Ling eski sevgilisiyle bir ideaya girer, 1 yıl içinde sosyeteden biriyle evlenmezse saçlarının kazıtıp rahibe olmaya söz verir ama olayla olayları getirir.
Konu böyle canlar, süper ötesi bir şey. Karakterlere şimdi değineceğim, hepsi süper ötesi. 
Bundan önce izlemem şöyle gelişti, normalde her bir diziyi My Twinle Pc'ye indirip izliyoruz, bunu telefonuma indirip izledim, bu tür yabancı dizileri sevmiyor Kore hariç, bunların dilleri çok acayibine gittiğinden bakmıyor oysa ki ne dizi ama :D
Uzatmadan karakterlerimize geleyim.



Mike He - Fan Jiang Yu^^

Sosyetenin en sevilen babasına sahip olan Fan Jiang Yu artık kendi adını duyurmak ister. İlk kendine güvenip yaptığı işte kendine göre her şeyi berbat eden Wang Man Ling tanışır bundan sonra hayatından daha da çıkaramaz. Ne kadar zor durumda kalsa da Wang Man Ling hep yanında olur ama kendisini çileden çıkarmasına engel değildir.
Tatlılık ötesi bir oyuncu, gerek mimikleri gerek kıyafetleri on numara beş yıldızdı :D 
Not: Bu diziyi şiddetle Ö.ablacığıma önerdim, izledi sevdi ama bu oyuncunun kıyafetlerine kıl oldu :D Her yazdıkça gülesim geldi ama sevdi ;) 


Ady An - Wang Man Ling^^

Sonradan zengin olan Wang Man Ling başka kardeşi hele de erkek kardeşi olmadığı için babasına elinden geldiği kadar yardım eder. O kadar kendini kaptırır ki artık erkek gibi davranmaya başlar, sırf para için bu huyuna katlanmak zorunda kalan sevgilisi artık sabrı taşmıştır ve Wang Man Ling'den ayrılır ama ayrılmaları olaylıdır, eğer Wang Man Ling sosyeteden biriyle bir yıl içinde evlenmezse saçlarını kazıtıp, rahibe olacaktır. Her buluşmada masa deviren Wang Man Ling'in işi çok zordur.
Bu kızı da çok sevdim, oyunculuk süper, hele o erkek tavırları süperdi. Masa devirmesine ise hayran kaldım :P Başka diziler de izlemek isterim ama o zamanda yanında evcil hayvan olmazsa iyi olur -_-
Not: O evcil hayvandan birazdan bahsedeceğim.


Wang Man Ling'in hem arkadaşı hemde evlerinde çalışan kahyalarının oğludur. İlk başlarda ortalarda gözükmeyen ama sonradan tamda işlerin ortasında bulunan doktor. İmkansız bir aşka sahip olan bu oyuncuyu sevdim ama oyunculuk olarak :D Tip olarak Allah sahibine bağışlasın derim ama oyunculuk iyiydi. 


Fu Xin Bo^^

Diziye çok sonra dahil olan Kooperatif başkanıdır. İlerleyen zaman da Fan Jiang Yu'nun can düşmanı olur. Wang Man Ling'e aşıktır ve sevgili olmak için elinden geleni yapar, tabii tatlılık olarak^^ Başta dediğim gibi sonradan diziye dahil oldu ama taş mı taş bir oyuncu. Çok tatlıydı, bir an Fan Jiang Yu'nun pabucu dama atıldı dedim ama geldiği gibi de gitti tatlı şey^^
Not: Bir girişi vardı kii wuuuuu <3 <3 


Soldaki kız ilk olarak Fan Jiang Yu'nun sevgilisi olarak görüyoruz ve sonradan sırlar ortaya çıkıyor. Meğer bizim doktorun ilk aşkıymış(Bu spoiler değil zaten doktorun ortaya çıkışıyla her şey ortaya dökülüyor) Çok tatlı bir aşktı diyemeyeceğim ama sevdim bu çifti^^


Fan Jiang Yu'nun anne ve babası^^ Kadın çok tatlı biriydi, anne olacak yaşa göre çok gençti de :D 


Wang Man Ling'in şen şakrak ama bir o kadar da anlayışlı ve sevilesi ailesi :D Ortada ki babası oluyor :)

Oyuncularımız böyle, şimdi de resimler^^


Bu bölüm çok güzeldi yaaa^^


Şaşkınlar sizii^^


Set arkasından Selfie^^



Şanslı kız vesselam -_-


Fan Jiang Yu'nın dudişlere dikkat :D 


Güzel bir çift olurlar başka dizi de ama burada aklımıza Wang Man Ling ile kazındı^^



Bir tatlı mı gördüm acep O_o


Bu bölümde çok tatlıydı^^


Ve işte bayıldığım sahne, balıkla mücadeleye giren Fan Jiang Yu :P


İşte size bu kıyafetlerden ve renklerden bahsediyordum yukarıda :D


Tatlı bir çift değil mi sizce de??





Toplu fotoğraf^^
Not: Fan Jiang Yu'nun elinde ki şeyi görüyor musunuz? O bir domuz hemde onlar için evcil bir domuz. İşte dizi de hiç ama hiç sevmediğim yer. Her gösterdiklerin de midem ağzıma geldi ve sürekli atladım. Burası çok saçmaydı.


Neden bu haldeler izleyince anlayacaksınız ama iğrenç -_-


Kızın elbiselere yaptığı yorumları ayakta alkışladım, o kadar yerinde yorumlardı. Bu yorumlara Fan Jiang Yu'da kelimesi kelimesine katılıyor :P


Oyyyy burada da bir tatlılık gördüm sanki^^ Bakışları kez o_O


İşte diziye başlamama vesile olan fotoğraf. Buranın başka bir nedenden dolayını olacağını düşünmüştüm ama bambaşka bir şeydi. İşte o kısım bir harika dostum!! <3


Dizinin tanıtımından. Sizde samimi gördünüz değil  mi? Diziyi bir aratın neler neler çıkıyor. Oranın tanıtımları nasıl oluyor bilmem ama anlayacağımız üzere az samimi oluyormuş :D
Not: Ama şimdi birbirlerine yakışmıyorlar mı? Kız saçlarını toplayınca daha tatlı oluyor :) Zaten Mike He yakıyor, ona söz yok <3

GİFLER^^



Ne kadar kötü olsa da burada hak ettin yanii :P



Masa devirmesinden sadece bir kaç tanesi :P



Düşünceli gördüm seni Mike He?? :D


Mimikler süper ya :D



Dizi fazla tanınmadığı belli ki fazla gif bulamadım ne yazık ki :/ Ama bunlarda idare eder.


Gelelim sona^^
İlk başlarda dizinin finalini çok sonra yaptım dedim ama bitirmek istememem den dolayı :P Şaka bir yana çok tatlı, neşeli, komedi ve bilgi veren bir diziydi. Her dizi gibi saçma sapan yerler vardı tabii, onları da dizinin tuzu biberi olsun bari :P Çok sevdiğim ilk Tayvan dizimi kesinlikle tavsiye ediyorum, sizlerin de çok seveceğine inanıyorum ;)


Yorumumuzun sonuna geldik, bu diziyi tekrardan önerir sevgiler, saygılar dilerim^^

Başka dizi yorumlarından görüşmek üzere :*



2 yorum:

  1. ilk yorumu ben yapayım. ady an benim idolum bu kadını çok seviyorum izlediğim tek tayvan dizisi bunun oynadığı autumns concertaydı ve bayılmıştım bende 1 günde 5 bölüm izlemiştim. çok tatlı ve sempatık aynı zamanda çokda güzel. yorumlarından sonra mutlaka izliyicem diziyi..teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakayım onada, oyunculuğu çok iyi :) Kesinlikle tavsiye ederimm^^

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın :D