5 Aralık 2014 Cuma

Gece Okulu//C.J. Daugherty Kitap Yorumu^^

Herkese Merhaba^^
Upuzun bir aradan sonra sonun da yorumlarım ile sizlerleyim^^ Taşınma, vizeler, geziler derken anca pc başına oturup yorumlarımı yayınlamaya başladım ;) Ve Gece Okulu yorumum :*

Dex'in en ilgimi çektiği kitap Gece Okulu'nu sonun da okudum. Normalde yeni gelen kitapları ben okuduğumdan My Twin'den pek tavsiye kitap ismi alamıyorum ama bunu okuyan ilk My Twin olunca hemen oku diye diye beni çileden çıkardı. Yok Fransız oğlan, yok gizemli diğer oğlan falan diye ;) Ama dediği kadar varmış doğrusu. Bende en az My Twin kadar çok beğendim ve sevdim. 


Allie Çıkardığı olaylardan sonra artık ailesi dayanamaz ve ismini dahi duymadığı yatılı bir okula gönderirler. Allie bu işten başta memnun olmasa da bir kaç gün sonra kendisine çok iyi geldiğini anlar. Yeni arkadaşlar edinen Allie bir gece duyduğu sesler ile korkar ama ıssız bir yerde olduğu için pek önemsemez lakin okulun başına gelen korkunç olaydan sonra her şey ters düz olur ve Aelli bir çok şeyden şüphelenmeye başlar. Bu sırada kendisi ile ilgilenen iki erkek arasında kalır.
Konumuz böyle.




Başlı başına heyecan biriktiren kitap da en sevmediğim şey iki erkek arasında kalan kız. Yaav arkadaş kendini beğenmez, kimse bana bakmaz diyor ama ne hikmetse iki tatlı mı tatlı, düşünceli mi düşünceli oğlanın arasında kalıyor. Burada bir isyan şarkısı iyi gider. :P 



Neyse fazla uzatmaya gerek yok yoksa başlarsam duramam. Allie'nin kendine güvenine hayran kaldım, her ne kadar kitap ve hayali ürün olsa da sevdim güvenini ve cesaretini. Öyle bir okulda yatılı kalsam daha ilk saatte kaçarım oradan. Konumuzun fantastik olduğunu düşünenler bence öyle ümitlenip okumayın derim. Farklı bir konuya sahip kitap, gerçekler ortaya çıktığı zaman neden bahsettiğini anlıyoruz ve o zaman o kadar gizemin ve olayların sırları ortaya birer birer çıkıyor.


 Ve sıra geldi diğer karakterlere Fransız, sarışın ve taş Sylvain bizi bazı yerlerde çok sinirlendirse de o son neydi öyle arkadaş. Mükemmeldi yaaa neyse güzel hoş ama Carter başka, bambaşka. Gizemli karakterlere hastayım ne kadar kötü gözüktürse de yazar, olsun sonradan ne cevherler çıkıyor :P 


Kitabı çoook ama cook sevdiğimi söyleyemem bazı şeyler kopuktu lakin yazarın ilk kitabı olduğu için maruz gördüm ve devam ettim. Belki çeviri de sorun var ama ne olursa olsun ikinci kitabı kesinlikle çıkarmalı Dex. Neden çıkarmadığını anlamıyorum. Harika bir seri bence :(


Kesinlikle tavsiye ederim, bazı olumsuz yorumlar okuyabilirsiniz ama zevkler ve renkler tartışılmaz ;) Bir şans verin derim ;) Kapaktan bahsedip puanıma geçeyim. Bence bizim kapak hiç iyi değil. Yabancı kapak o kadar güzel ki bizim ki yanın da vasat kalmış. Hele o kızıl kafalı kız yok mu cıks yani hayalimiz de ki kızıl kız bambaşka çünkü :P


Kitaba Puanım 5/4


Alıntılar^^

Allie neredeyse kanepeyle bir olmuştu. "Peki ya teklif etmezse ne yapacağım?"
İkisi de bir süre sessiz kalıp olası bir randevusuzluğun dehşeti üzerine düşündü. 
Sonunda Allie "Ne zaman istersem Zelazny'yle gidebilirim," dedi. "Hoş birine benziyor."
Kahkahalarla güldüler.


Alıntıya Not: okumayan anlamaz ama çok sevdiğim ve güldüğüm bir alıntı :D 

*****

Kalbi hızlanan Allie yanaklarının kızardığını hissetti. Elimden geldiğince sakin görünmeliydi.
Allie başını iki yana salladı. "Hayır, henüz değil."
...... gözleri Allie'ninkilere kilitlendi. "Benimle gitmek isteyeceğini umuyordum."
Baloya gitmek mi? Ben aşık olup seninle evlenmek istiyorum. Bebek yapmak, bir ev satın alıp Fransa'da yaşamak istiyorum...
Allie sakin bir sesle "Bu harika olur," dedi.

Alıntıya Not: Allie fazla coştu sanki :P


Yorumumun sonuna gelmiş bulunmaktayım :) Başka yorumlarda görüşmek üzere :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D