8 Haziran 2014 Pazar

OKK 32.Blog Turu Kralların Yolu//Brandon Sanderson Ara Bilgiler ve Resimlerin Zenginleştirdiği Bir Okuma Keyfi^^


Turumuzun 3.gününden herkese selam :)
Kitabımız başlı başına ilginç. İlk olarak da içeriğin de olan resimler. Bugün sizlere kitabımızın fiziksel yani iç, dış özelliğinden bahsedeceğim ;)
İlk olarak kitabımız bütün sayfalar dahilinde 910 sayfa. İçeriğinde bir çok resim var artı sonlarda da açıklamalar var ;)
Bunları daha iyi anlayabilmeniz için bazılarının resmini çektim ;) 
Şimdi fazla uzatmadan resimlere bakalım ;)


Kitabımıza yazarın bir kaç cümlesi ile başlıyoruz.


Daha iyi bulmamız ve anlamamız için her bir bölüm ve sayfa sayısı yazılmaz.
Nadir kitaplarda bulunan İçindekiler.


Kitabımızın ilk resmi Roshar Haritası.


Yazar başlangıç olarak Ön söz eklemiş. Bir kaç şey öğreniyoruz burada.



Yine bir harita. Aletkar Haritası, Masesteleri Gavilar Kholin Topografları tarafından hazırlanmış. 1167 civarı.


Vee kitap başlasın!
Bölüm bölüm ayrılmış kitap ve her bölümde kimden bahsedeceği yazıyor altta.


Gökyılanları. Resimde yazılan yazılar Gökyılanların ne olduğuyla ilgili bilgi vermekte.


Sadeas'ın mızraklılar kampının karakalem haritası.
Yaklaşık 1173



 Alethi Savaş Kuralları.



Ralinsa ile birleşen Liman'dan Meclis'e Çanlar Şehri'nin görüntüsü.



Baltatazıları.


İnsanın Tarihi.


Kayafilizleri. Burada da Kayafilizleri ile ilgili bilgiler var.


Burada da bir kaç bitkiden söz edilmiş.
 Puldal, Ağırkütük, Markel, Düğümçalısı.


Bilekliğin şekilleri.



Son resim.

Bu şekilde okuma ve anlamamızı kolaylaştırmak için bir çok ara bilgi mevcut.


Kitabımız bittikten sonra son olarak da yazarımız Not ekliyor.


Son sayfalar da ise bazı açıklamalar yer alıyor.

Kitabımızın içeri ve fiziksel yapısı böyle :) Son olarak Kitabımızın dış tarafına bakacak olursak;

Bugünlük yazım bu kadar. Sizleri sıkmadan bilgilendirdiysem ne mutlu bana :)))

Şimdi ise takvimimiz. Bakalım bugün ve yarın kimler, ne konularla bizle olacak^^

08.06.2014
Kütüphanemden Kitap Manzaraları-Epik Fantastik Türü Nedir?
Fighting!!-Ara Bilgiler ve Resimlerin Zenginleştirdiği Bir Okuma Keyfi.

09.06.2014
Kitap Tutkusu-Brandon Sanderson’ı Tanıyalım.
Kitap Tutkusu-Epik Fantastik Türünde Yazılmış Kitaplar.
Pudra Tozu-Yeni Başlayanlar İçin Epik Fantastik Bir Kitabı Okuma Teknikleri.
Pudra Tozu-Alıntıların İzinde Kralların Yolu.

10.06.2014
Yorum

Resimle çok ilginçti, bunları kesinlikle öğrenmek istiyorum diyorsanız sizi çekilişe alalım ;)
ÇEKİLİŞ için TIK TIK!




4 yorum:

  1. uzun sğredir bloğuna giremeden esra ablacım hehe^^ sınavlar bizim bildiğiniz üzere .s.s neyse neys. yine içime 'git al lan şu kitabı' isteğiyle doldurdugun üzere sanırım üç sokak ötedeki kitapçıda nefes alacağım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okul ve sınavlar ömrümüzü yedi zaten -_- Ama okumak lazımm, sonrası zaten tatil, rahatlık ;) ahahhahah git al o zaman :D Yakınmış da kitapçı ;) Öyle yakın kitapçım olsa daha da çıkmam oradan :P

      Sil
  2. Keşke ciltli olsaymış şu kitap. Çok yakışırmış. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende öyle düşündüm keşke ciltli olsaymış ;)

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın :D