12 Haziran 2014 Perşembe

Blogumuzun geç kalmış 2.Yıl dönümü^^


Herkese merhaba^^

31 Mayıs günü blogumuzun 2.yılı dolmuş 3.yılına adım atmıştı. Geçen 1.yıl dönüm gibi yine geç kaldım yazımı yazmaya :/ 
Sınavlar, düğün, turlarımız derken anca bugüne kısmet oldu. Aslında yazacağım fazla bir şey yok. Geçen seferki yazım ile arasında fazla bir değişiklik yok ;) Sadece ufak değişiklikler ;)


Yine bir çok renkli, gifli kitap yorumları ve dizi-film yorumları yazdım, yazdık^^
Yarışmalar yaptık^^
Kenardaki Widgetlere süper şeyler ekledim^^
OKK olarak turlarımıza hız kesmeden devam ettik^^
Bir sürü ilklere imza attım :P^^
Yılın en iyi dizileri-filmleri yazımı yayınladım(2012 yılının en'leri yine en çok bakılan)^^
Tabii ki yılın en iyi kitaplarını yazdım^^
Vs. vs. bir çok şey yaptım blogta. Şu an aklımda blog tasarımı değiştirmek var ama daha yeni tatile başlamışım azıcık dinleneyim gelip yapabilirsem iyi bir değişiklik yapacağım ;)


Yukarı da gördüğünüz afiş el emeğim göz nurum^^ Bu daha ilk deneme buna benzer bir resim yapıp blogun kapağı yapmayı planlıyorum ;) Olmaz ise eskisine devam ;)

Yanı sıra My Twinim de kendine blog açtı, fazla ilgilenmese de oda bizim yavru blogumuz^^
Blog için: Evilin Dünyası^^

İnşallah bu sefer yapmayı planladığım bir kaç şey var^^ 
Daha bir sürü kitap yorumum, dizi yorumum sırada ;) Şu an için yıl dönümü yazısını yazayım da onlar da sırada ;)

Bloga nasıl başladım, neden açtım ve isim nereden geliyor diye merak ediyorsanız 1.yıl dönümü yazıma alayım sizleri ;)


Harika yorumları ile beni,bizi yalnız bırakmayan bütün blog takipçilerimize kocaman teşekkürler^^
Seviliyorsunuz^^
Takip etmese de yorum bırakan yada sadece bakıp gidenler sizlere de çoook teşekkürler ;)
İnşallah daha uzun yıllar buralar da oluruz ;)
Mutlu, huzurlu, bol dizi-film,kitap yorumlu bir yıl daha geçmesi dileğiyle^^ :*


13 yorum:

  1. tebrikler bende birinci yıl dönümü gelsin diye sabırsızlanıyorum hehe^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim^^ Darısı senin başına en kısa zaman da o zaman ;)

      Sil
  2. E ikinci yıl dönümünüz hayırlı uğurlu olsun o zaman! :D

    YanıtlaSil
  3. İyi ki doğmuş blogunuz^^ Tekrar güzel yazılarınızı okumak dileğiyle!! Darısı benim başıma :)

    YanıtlaSil
  4. Koskoca iki yıl ha!
    Dizi filmler bi yana okuduğun tavsiye ettiğin kitaplarla tanıdım seni
    Seni tanıyana kadar okuma zevkimin bu kadar benzediği kimseyi bulamamıştım
    Ve Patch i tanıyan kimseyi de tabii

    Bize kendini tanıttığın dünyamıza girdiğin için teşekkürler
    seni kutlamıcam seni tanıdığım için yazılarını okuyabildiğim için kendimi kutlamakla meşgulüm çünküü :)

    nice nice senelere :)

    (Anca yazdım kusura bakmaa)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy yemin ederim çok duygulandım ve çok sevindim böyle harika duyguların için^^ Asıl ben çok teşekkür ederimm, beni takip edip böyle güzel şeyler yazdığın için :* O zaman bende seni bol bol kutluyorum <3 Hep beraber nice senelere olur inşallah^^

      Not: Bloguna baktım da takip etme butonu yoktu? Yada ben bulamadım :/

      Sil
    2. duygulancak ne yaptım ben?
      Hepsi senin suçun vallahi
      Benim gibi bi kızın kitap dünyasında yalnız olmadığını gösteren sensin
      Elime her kitap aldığımda seni suçluyorum keşke yazısını okumasaydım diye
      senn durr!
      hele lys den bi çıkayım anneme seni şikayet etcem :)
      Onun tavsiyeleri yüzünden ders çalışamadım diyee :)
      yinede sen yazz yaz da ben daha çok okuyım:)

      Sil
    3. Daha önce hiç farketmemiştim bunu sayende yaptım ama:)
      Yani sanırım artık bi takip butonum var:)

      Sil
    4. Valla duygulandırdın :) Harika bir iş yapmışım desene ama dersleri sınavlar önemli önceliğin onlar olsun her zaman kitap okursun, blogumu takip edersin :D Artık bundan sonra yazacağım yazılar da hep seni düşünüp ona göre yazacağım, okuyasın diyee ;)))

      Hayırlı olsun o zaman, hemen takibe alayım :*

      Sil
  5. aa yok canım ben şaka yaptım tanımıyom senii beni düşünme sen yazı yaz bak yoksa bu insancıklar netcek?
    Düşünsene d&r de öylece kitaplara baktıklarını
    demezler mi kitap önerenimiz yok diyee cık cıkk
    sen yaz bak söz ben annemlere bi şiycikler demicemm :)

    bakk vallahii!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahhha tamamdır ;) İnşAllah bol zamanım olur sürekli yazarım her telden ;)

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D