26 Şubat 2014 Çarşamba

Ma Boy// Mini Kore Dizisi^^



Herkese kocaman merhaba^^
Kore dizilerinde kısa, mini diziler olduğu biliyorsunuzdur. Bizde ne izleyelim ne, ne izleyelim diye düşünürken Touch grubunun üyesinin oynadığı, mini dizi Ma Boy'a başladık. Çok önceden dizinin ismini duydum hatta çok sevildiğini de ;) Bizde de bir merak bir merak sormayın :P Zaten oppa çok tatlı, kızı da bir çok dizide ufak rollerde tanıdık beğendik ;) (Sanki kız istiyoruz :P)
Aslında baya oldu izleyeli diziyi, bunun sonrasında bir mini dizi daha izledik, onunda yorumu en kısa zamanda ;)
Şimdi gelelim diziye, dizi için detaylı yorumum son kısımda olacak ;)
Konusu ise,
Irene yanı Sun woong bazı nedenlerden dolayı kız kılığına girer. Çok ünlü birisidir ve kızlarda dahil hepsi onu merak eder. Ama şuan ki durumu nedeniyle herkes den uzak durmalıdır. Geu Rin yeteneği sayesinden sanat okuluna gelmiştir. Kendisi çok ünlü bir k-pop yıldızını sever ve hatta bu sevdiği k-pop yıldızı yeni kayıt yaptırdığı okuldadır.
Bir şekilde Irene ve Geu Rin bir araya gelir ve işler hiç umdukları gibi gitmez.

Not: Dizimiz 3 bölümcüktür. ;))


Geu Rin//Kim So Hyun
Yeteneği sayesinde çok istediği sanat okuluna kayıt yaptırır ve okumaya başlar. Tam bir fangril'dür. Birde şanslıdır ki sormayın :P Sevdiği ünlü k-pop yıldızı okullarındadır. Okulda bir çok düşmanı olsa da dostu da olacaktır.
Çok tatlı bir kız. Bir çok dizisini izledik bence kızda ümit var ;) Yolu açık olsun ne diyelim başka :P


Irene//Sun Woong
Bazı nedenler dolayısıyla kız kılığına girip hem mankenlik hemde okuluna devam etmektedir. Bu durumdan memnun olmasa da belli bir zaman katlanmak zorundadır. Büyük hayalleri vardır bakalım hayallerine gerçekleştirebilecek mi??


Oppayı bir çoğunuz tanıyordur, tanımayan varsa kendisi Touch grubunun ilk üyelerinden biri. Grup sürekli üye çıkarıp yeni üye aldığından ilk grup üyesi dedim. Çok tatlı bir sesi var, hele o mimikleri yok mu ^_^
Ama işte aması da var :D Bence kendisi oyunculuk düşünüyorsa yaa şöyle en iyisinden oyunculuk eğitimi alsın yada çok güzel icra ettiği şarkıcılığa devam etsin ;)
Şimdi bir dizi de oynasa nasıl olur bilemeyeceğim ama cıks biraz amatörce geldi bana ;)
Bunda yönetmen ve senaristinde suçu var, unutmamak gerek ;)


Geu Rin'in hayran olduğu k-pop yıldızı. Dizi de çok havalı ve düşünceli bir ünlüdür. Herkse onu sever ama o Irene'yı sever :D Evet yanlış duymadınız Irene'ya sırılsıklam aşıktır. :P Elinden ne geliyorsa yapar ama malumunuz Irene yüz vermez :D
Kendisini ilk defa burada gördük, ama çooook tatlı :) Bazı hareketleri ve mimikleri bizi gülme krizine soksa da bu oppada star ışığı var :D

Dizimiz mini olduğu için fazla tanıtacağım kişi yok ;)

Diziden kesitler^^






Bu sahne ne komikti yaaa :D
Kız Irene'ya sevdiği stardan gelen hediyeyi giyince başına bunlar gelir :P


Yani göz var izam var hiç kıza benzer tarafı var mı acaba??



Burada da çok gülmüştük yaaa :D


Ve işte bomba :D
Tatlı bulduğum oppa sırf sevdiği kızın gönlünü etsin diye G-Dragon'un Fantastic Baby klibindeki haline bürünür^^
başta nalamdım ne yaptığını sonra şarkı çalınca jeton düştü :D

Gifler^^



Kızın şaşırma halleri :P


wuhhuuuuuuu O_o


Yukarıdaki resmin gifi :P


ahahhahahah :P


Touch grubu da vardı dizide^^
Hemde dansları ve şarkılarıyla beraber^^


Starsın falan ama komedisin dostummm!! :D




Yorumsuz^^


Kız oppanın kafasını kırdı, kırdı!!! :P


Oppaaaa sende az değilsin hanii :P



Vee Son :)) 
Dizimizin mini olması en iyisiydi, konu falan çok güzeldi ama Koreli oyuncularda Bayanlar erkek kılığına girsin! Baylar bu işi beceremiyor :D Şaka bir yana yani onlar saçlarını kesse, babayiğit hareketler yapsa benziyorlar azıcık ama baylar kıvırtmıyor bile :P
İlk defa erkeğin kız kılığına girmiş bir dizi izledim, hımm benim için ehh işteydi ;)
Haa 3 bölümlük dizi izleyeyim derseniz izleyin, bir şey kaybetmezsiniz ;)
Tavsiye kısmını da yaptığıma göre yarımı burada noktalayabilirim^^

Not: Touch grubu dinleyin, oppa çooook tatlı, her ne kadar eniştem olsa da ;)

Sevgiyle kalın^^



9 yorum:

  1. merhaba :)
    öncelikle belirtmeliyim ki giflerinizle ve yorumlarınızla blogunuz harikaa :D
    bloguma beklerim http://filidum.blogspot.com :) :)
    yazılarınız çok içten :D kore hayranı olmanız ise daha bir güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Çok teşekkür ederim :) Blogunuzu takibe aldım :) Tekrardan çok teşekkürler, Korefanı olmam ve olmak ayrıcalıktır :D :D

      Sil
  2. teşekkürler . bende sizin blogunuzu izlemeye aldım keyifle okuyorum yazılarınızı :D :)
    evet korefanı olmakk ayrıcalıktır <3 :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrardan teşekkürler ;) Eveeet, Korefanı olmak apayrıdır ;)

      Sil
  3. Bu diziyi merak ediyordum En kısa zamanda izlesem iyi olacak. Bloğunuz çok eğlenceli. İzlemeye aldım. Benimkine de beklerim ^^
    http://smyr1798.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 bölümlük dizi, çerez gibi izle derim :) Teşekkür ederim, şimdi bakarım blogunuza ;)

      Sil
  4. Lütfen yanlış bilgi vermeyelim o k-pop yıldızın fılmde adı tae joon ve gercek adı sanırım woo young dream highdada en önemli rollerden birinde oynuyodu jasonpil sukun onun için zayıfladığı çocuk

    YanıtlaSil
  5. Ya tamam da şu Geu Rin in gerçek ismi ne
    L

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın :D