3 Kasım 2013 Pazar

OKK Gölge Varlıkları//J.K. Beck seri incelemesi Nefes yorumu^^


Herkese Nefes yorumundan merhaba^^
Gölge Varlıkları serisinin ikinci kitabıyla yorumuma devam ediyorum :)
Serimizin her kitabı başka bir karakterden bahsediyor, tabii ilk kitapta olan karakterimiz var ama baş rolde başka kişiler :)

Bu kitabımız da ilk kitapta olmayan karakterimiz var, ilk defa adlarını ve özel güçlerini biliyoruz :)
Erkek karakterimiz kurt adam bayan karakterimiz ise ruh emici :)


(Aynen öyle Castiel, çok değişik  :D)

Kurt adama alışkınız en az bir tane kurt adamlı kitap okumuşuzdur ki ben sadece Alacakaranlıkta okudum başka kitaplarda var mı bilemiyorum :D 
Bayan karakterin ruh emmesi ve bu sayede düşünceleri ve ruhunu emdiği kişinin aklına girme gücü var, ilginç! :)
İkinci kitabı mı sevdim yoksa birinci kitabı mı derseniz bence ilk kitap daha bir iyi benim için çünkü erkek karakterde benim sevmediğim bir dış özelliği var :D 


Bunu söylemeyeceğiz siz okuyunca anlarsınız, fazla bahsedilmiyor ama ben bir kere okudum yaa hemen aklıma girer :D 
Neyse efenim bu kitapta da olaylar olaylar :)
Aşk, ihanet, güven ve dostluk hep bir aradaydı.
Burada da ilk kitabımız da olduğu gibi kurt adam içindeki şeytanla yüzleşmek ve onu serbest bırakmamak zorunda.

Biraz da konumuzdan bahsedersek;
Rand Paris'ten New York'a çok önemli bir iş için gelmiştir, ilk geldiğinde işini hemen halledip geri döneceğini düşünür ama büyük bir hayal kırıklığı ile karşılaşır. 
Lissa hem kötü durumda olan kızları kurtarma hemde ruh alma işletmesi gibi bir yer işletmektedir. Kızların hayatını kurtardığı için yaptığı kötü işleri göz ardı eder ama Sara ve ekibi öyle düşünmez.
Sara ve ekibi Lissa'yı bu yaptığı kötü işler için  tehdit eder ama bir teklifte sunarlar, Rand'in ruhunu çalıp aklındaki düşüncüleri ekibe bildirmektir.


Konu böyle devam ediyor, olaylar sadece bu iki karakterimiz etrafında geçmiyor birde zor durumda olan birileri de vardır ve arayıp, bulmak zorundadırlar.

Sona doğru olaylar iyice çıkmaza giriyor ve heyecan dorukta :O
Neler oluyor neler :)
İlk olarak seri için tekrardan Arunas Yayınlarına çok teşekkürler :)
İlk yorumum da dediğim gibi yazarın dili akıcı sevdim yine de gençlik fantastik favorim :)
Tavsiye olarak da yine ilk yorumum da dediğim gibi gece yarısı serisini severler bunu da seversiniz bence ;)
Ve seri ilerledikçe daha çok merak ettiğimiz kişileri konu oluyor ;))

Yorumumu burada sonlandırıp puanıma geçiyorum :)

Kitaba puanım 5/4


Serinin üçüncü kitabı Tutku kitabı yorumunda görüşmek üzere^^




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D