3 Ekim 2013 Perşembe

Dr.Oetker’le Beş Çayı - Benim Hikayem^^




Projemizin ilerleyen saatlerinden merhaba^^

Başlıkta da gördüğünüz gibi bu sürecin hikayesini anlatacağım :)
OKK blog turu olarak yerimizde hiç durmuyor, fikirler üstüne fikirler üretiyoruz, biri bizi durdurmasın :D
Okk grubunda hepimiz neredeyse bütün türleri seviyoruz, gerek fantastik olsun, gerek aşk, gerekse aile, dram!
Ama benim bile okuyup sevdiğim Tarihi aşk romanları farklıdır.
Bir gün oturup ne yapabiliriz acaba diye düşünürken akıllara süper bir fikir geldi, şu an ki herkesin saat 5 sıralarında içtiği 'Beş çayı'.


Bir sürü tarihi romanlarda geçer ve bizde neden böyle bir şey yapmayalım dedik ve kolları sıvadık.
Projenin üzerinde uzun uzun düşünüldü ama ilk akla gelen marka Dr.Oetker oldu <3
Şahsen her tatlılarımız da kullanırız, severim kendilerini :D
Sağ olsunlar her türlü yardımda bulundular, gerek gönderme işleminde gerek arayıp tarifleri anlatmada.
İlk seferde okul nedeniyle bana ulaşamadı yetkili kişi ama tatlımı yaptıktan sonra arayıp sorması ciddi anlamda beni çok mutlu etti, acayip güzel ilgileniyorlar ve başka bir şey olursa çekinmeden arayın demesi "vaaay bee" dedirtti  :)

Bol bol teşekkürlerimi sunuyorum onlara :)

Sadece aramakla yetinmediler, yapacağımız tatlı olmaz diye yedekte koymuşlar :O
Arkadaş başka ne denir ki :D
Seviyoruz seni Dr.Oetker <3


Desteklerle ve yoğun çalışmayla projemizi size sunuyoruz :)

Tatlılarımız oldu ve kitaplarımızın yanında yerini aldı bile :)

Şimdi diğer yazımda tariften bahsedeceğim, bence sizde yapın derim ;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D