8 Ağustos 2013 Perşembe

Sweeney// Linda Howard^^ Yorum :)



Sweneey kitabı sevilerek okuyup bitti :))

Yazarın bir kaç kitabını okudum ama en son okuduğum Aşk Tuzağı kitabı benim için bir hayal kırıklığı oldu :// Rachel Gibson'un Gizemli oyun kitabının aynısıydı ve ne yalan söyleyeyim hiç beğenmedim ama büyük ısrarlar neticesin de Sweneey kitabını alıp okudum :))

Çok ama çok beğendim :))


Gerek yazarın dili gerek kurgusu acayip güzeldi :)
Yazarın Alev Alev kitabı ve Aşk Tuzağı kitabını da aksiyon baya vardı burada psişik güçler de var hemde acayip bir psişik güç :D

Karakterimizi derinden etkileyen, güçlerini duyan birinin kesin deli diyebileceği türden çünkü karakterimiz ölen kişileri görüyor tabii olan kişilerde bunu görüyor ve selam verip konuşabiliyor :O :D
Neyseciğime birde kitapta olmazsa olmaz erkek karakterimiz var :))
Asık suratlı ama içi pamuk gibi :) Kendisini çok sevdim :) Genç yaşında fakir olan ve orduya yazılan Richard orada öğrendikleri ile çok para kazanır ve şehrin zenginleri arasına girip New York'a taşınır :)

Az biraz da konusundan bahsedelim :))

Adını pek sevmeyen ve sadece soyismiyle tanınmak isteyen Sweeney ressamdır ve küçük kasabasında hayaletleri gördüğü için küçük düşmesin diye kimsenin kimseden haberi olmayan New York'a taşınır :) Güzel bir teklif alıp Candra adında kadının müdürlüğünü yaptığı galeride resimleri sergilenir ve ünlü olacak  kadar para kazanır :))
Hayaletleri gördüğü kadar sabahları kalktığında baya üşür ve zaman sonra bu iş çığırından çıkar ve donacak kadar üşür evin sıcaklığı en yüksek sıcaklıkta olsa bile.
Bu üşümeler öncesi hiç farkına varmadan çalışma odasına gidip resim yapar ve sabah kalktığında ne yaptığının farkına varır ve şok geçirir.
Richard Sweeney'i tanısa da bir gün daha çok dikkatini çeker ve ona iyice kapılır. Bir gün evine gittiği zaman sweneey çok üşüyordur ve çok zor durumdadır hemen ona yardım eder ve etkileşime daha da engel olamaz :))
O sırada herkesin tanıdığı biri cinayete kurban gider. Sweeney ve Richard şüpheliler arasındadır.
Vee olaylar bir şekilde karışır.
Konusu bu kadar :)

Kitapta bir sürü karakter var ve acayipler yaa :D Bi bizim Sweeney ve Richard en iyisiydi :D 
Harika mı harika bir kitap yazarı Aşk Tuzağı kitabın dan sonra okumamayı düşünüyordum ama bu kitap fikrimi değiştirdi :) Şimdi elime geçen Linda'nın Ölümcül Hata var onu okuyacağım, bu da onun kadar güzel diye düşünüyor ;)

Tavsiye olarak bana kitabı öneren ablama teşekkürler :)
Ve bende okumayanlar için tavsiye ediyorumm :)) Aşk, aksiyon, şüpheyi barındıran bu kitabı okuyun derim ;))

Puanım 5/5

Kısa ve benim çok güldüğüm bir alıntı :)


Bir doktorun gidebilirdi ama sabahları daha kötü oluyordu hakkında konuşurken düşünce sağduyusu bunun hiç de iyi bi fikir olmadığını söylüyordu."Doktor , bundan bir yıl önce hayalet görmeye başladım ve işte ondan sonra sürekli üşümeye başladım. Ah, ayrıca trafik işaretleri ben yaklaşınca yeşile dönüşüyor ve bitkilerim de zamanından önce çiçek açıyorlar. Benim sorunum ne?"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D