1 Ağustos 2013 Perşembe

Serinin son kitabı Final//Becca Fitzpatrick Kitap yorumu^^



Herkese selamm! :)

vee evet başlıkta yazdığım gibi sonunda en en en sevdiğim serinin son kitabını okumuş bulunmaktayım :)
Son kitabı elime aldığım da içime bir öküz oturdu desem yalan olmaz :) sonuçta en sevdiğim serinin son kitabı ve ilerde devamını beklemeyeceğim ve seriyi tekrardan okuyacağım :D 
Yazarımız başka bir seri çıkarıp bizi kendine tekrardan hayran bırakmadığı sürece tekrar tekrar serimizle idare edeceğiz :)
Ama serim bitiyor diye çok üzülüyorum :(

Sessizlik yorumumu geçende yayınladım ve kitabın sonunda her şey tersine döndü ve olaylar karıştı dedim ve bu kitapta da devamı geldi, daha ilk satırlarda Nora oturmak bilmedi yaaa :)
Ne zor işi var kızın yaa :P

Kitabı okumadan önce çok spoiler yedim ve içime oturdu ne yazık ki :( Öğrendikten sonra unutsam da kitabı elime aldığım an aklıma geldi :(

O yüzden lütfen ama lütfen spoiler falan vermeyin okuyan var okumayan var :(
zaten verenlerde belirtiyor ama facebook ortamın da yorumlarda veya onun altına yorumla rda çok oluyor :(
Neyse konu değişti :P

Kitapta cidden anlamda adrenalin kol geziyordu :)
,Diğer kitaplar da sinir olduğum yerler oldu ama bu kitapta daha ço sinir oldum ve her an kitabı bırakabiliridm :P
Ama ben okumaya devam ettimö :)
Kimlere sinir oldum derseniz Nora'ya ve kitaba yeni giren Denta'ya :P
Ayy ikisi de birbirinden beterdi ama Dante en fenasıydı beni sinir eden :O
Onlara bunu yapabilirdim :P


Neyse efenim konusuna gelecek olursak :D
Nora Hank öldükten sonra nefillerin başına geçer ama kovulmuş melekler ile savaş kapıdadır. Patch ile plan yapmalılar ama kötü insanlar ve arkalarından iş çeviren kişiler rahat durmaz. İlk olarak ayrılmış numarası yapmalılar ve bu Nora yapmak istemese de yapar.
Çok sırlar olur ama bunlar ortaya çıkacak mı ve Nora ile Patch'in aşkları sapsağlam devam edecek mi?
Nora Nefilim savaşını istemese de bunu yapamk zorunda kalacak mı?

Ve dahası kitapta mevcut ;)
Cevaplar kitapta ;)

Birde bir şeye değineyim yazar sona doğru yapacağını yaptı ve bizi bizden aldı Nora ile okuyanlar yerlerdeydik :P
Tabii b,rde bize bir süprizi vardı Becca'nın Vee ile ilgili :D
Alacağın olsun Becca :D
Sonunu bence pekte iyi yapamamış :(
Daha güzel bir şekilde bitirebilirdi ama yine de buna da şükür :D


Seriyi tavsiye ede ede dilimde tüy bitti :P
Yine de söylüyorum kesinlikle okuyun derim ;)
Büyüklerime kardeş küçüklerime abla tavsiyesi :D


Puanım 5/10 :D



Alıntılar ;)
"Kesinlikle. Bir haber daha. Marcie burada, çiftlik evinde bir cadılar Bayramı partisi veriyor."
Patch gülümsedi. "Grey-Millar aile dramı."


Patch sonunda konuştur. Sesi o kadar sakin bir hayranlıkla doluydu ki sırrımı en başından beri biliyor olması mümkün olabilir mi diye merak etmeme neden oldu. "Seni ilk gördüğüm anda, hiç bu kadar büyüleyici ve güzel bir şey görmedim diye düşündüğümü biliyor musun?"


Kötü adamların erkek arkadaşımın paralı asker olarak kiralama olayları neydi acaba?Tamam, Patch geçmişte paralı asker olarak çalışmıştı ama bu iş artık hem saçma hem de rahatsız edici bir hal almaya başlamıştı. Kimse kendi sorununun icabına bakamıyor muydu?


Patch motorsikletin anahtarını mutfak tezgahının üstüne koyalı beş dakika olmamıştı; tekrar anahtara uzandı. "Tek bir sıkıcı anımız yok, Melek"



ehehheh tabii kide PATCH <3 <3



Bu da Final'in videosu :)
Bizra abartılma var Nora öyle değildi ve oyuncularda hiç iyi değil :P

Vee bir serinin son yorumunu burada bırakıyorum :(


Başka bir yorumda görüşmek üzere canlar, hayırlı iftarlar ;)







2 yorum:

Elinizi korkak alıştırmayın :D