11 Temmuz 2013 Perşembe

Love 911^^ Filmi izlendi :)


Herkese merhaba :)
Uzun zaman önce izleyip ama daha yeni yorum yaptığım film :D Doğrusu film az diz çok izlediğimiz için daha çok dizi yorumumnun üstüne düşüyorum çünkü dizi yorumları uzun oluyor ve hemende üstüne başka bir yorum geliyor .D
Şu an için en son izlediğimiz Kore filmiydi :) 
Yorumu gelirsek sevdiğim bir film oldu bazı yerleri yerlere yatacak kadar süper komediydi :D Kızın erkek gibi davranması ve azmine hayran kaldım :D 
Konusuna gelecek olursak,
İlk yardım da çalışan Go Soo eşini kaybetmiştir ve kendini işine adamıştır.
Başarılı bir doktor olan Han Hyo Joo öz güvenine güvenerek bir işe kalkışır ama sonuçları kendine yararı olmaz hatta zarar bile olur.
Bu ikili bir şekilde bir raya gelir aralarında çekime engel olamazlar.
Tabii başlarından geçen kötü olaylara göğüs gerebilirlerse.


Go Soo
İlk olarak noel'de kar yağacak mı da? İzledik kendisini orada bildiğin taştı burada da öyle ama bronzlaşıp kas yapmış ve tipimden çıkmış .D 
Rolünü süper oynadı tam onluk bir roldü senaristler iyi seçim yapmış ;) 


Han Hyo Joo
Kendisini Sarayın incisi ve Always dizisinden tanırım nadiren sevdiğim unniler arasında dır :)
Rolünü feci güzel oynamış, mimikleri falan  tam oturmuş :)
Rolünde deli dolu birini canlandırıyor :)


Soldaki oppayı tanımışsınıdır kesin :)
Secret Garden'ın unutulmaz sekreteri :)
Burada da çok komik Sağda ki unni ise erkek gibidir ama duygularına engel olamaz ve solundaki oppaya aşıktır. Her zaman itiraf etse de engellenir ama sonradan adam eder ;)


Unni oppyaı nasıl sinir etti yaa ama o da hak ediyordu :P


Oyy bu sahne :(
Çok acıklıydı ama oppa çok zekilik yapıp kızı kurtardı ;)


Bunun gifini paylaşmak isterdim ama yok yaa siz kendiniz izleyin en iyisi :D 
Ama kızın bağırış şekline hasta olacaksınız bu bir gerçek :D 


Güzel afiş :)


Ayy burada oppaya çok üzüldümm :(


ahahhah nasılda vuruyor :)
Oppa elin ağırdır kesin ;) Yapma öyle :P


Burada çok tatlı ama hüzünlü sahnelerden biri :(



Söze bittim <3 <3


Vee son!

Koreli senaristler dizi değil de film sonunu süper yapıyorlar yaaa :D
En azından birinde mutlu oluyoruz :)
Süper bir filmi Kore filmi izlemek isteyenlere kesinlikle öneririmm :)




Bir başka yorumda görüşmek üzre,sevgiyle kalın^^


2 yorum:

  1. ÇOK EGLENCELİ BİR FİLMDİ.ÖZELLİKLE KIZIN TAVLAMK İÇİN YAPTIĞI MAKYAJ VE O GÖZ KIRPIŞLARINA HAYRAN KALDIGIM BIR FILM:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demii süperdi kızın hareketleri falan :) Zaten kızın mimikler falan güzel birde komik sahneler olunca süper olmuş :)

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın :D