3 Temmuz 2013 Çarşamba

Gökkuşağını yakalamak // Kathleen Long^^ Kitap Yorumu.



Gökkuşağını yakalamak zevkle okundu ve bitti :)

İlk olarak Arkadaya Yayınlarının kitap seçimine bayılıyorum gerek kapak olsun gerek kitap seçimi olsun çok iyi yapıyorlar :) Doğrusu söylemek gerekirse konusunu okuyunca şöyle umutsuz, hayattan bıkmış ve vurdum duymaz gibi bir şey bekliyordum o yüzden biraz uzak kaldım kitaptan ama okuyunca ne kadar hata yaptığımı anladım :)) 
Her ne kadar hayatı cidden umuttan uzak olsa da bunalıma girmiş şekilde saçma sapan işler yapmadı. Yazarın kalemini sevdim ama karakterin sürekli bi hayattan kopup kendi düşüncelerine dalması biraz fazla geldi. En eğlendiğim ve takdir ettiğim yerler ise Bernadette'nin boşanmış eşinin karşısında nasıl durduğunu okumak ve eğitimsiz köpeğinin bahçede uçakları kovalaması yerleriydi :D 


Yani şimdik köpeklerden az biraz korkuyor olsam da bir tane böyle köpeğim olsun isterdim her ne kadar da eğitimsiz olsa da :) Hatta öyle ki eğitim veren yerlerden sürekli para iadeli olarak geri gönderiliyor :)) Birde çok merak ettiğim bir şey vardı karakter bir zaman sonra işini bırakıyor ve bir sürü de alışveriş yapıyor sonuç olarak o parayı nerede buluyordu :D Yani az değil baya alışveriş ve gezme işi yapıyordu :D Anlamadım gitti :D 

Konusuna gelecek olursak,
Eşiyle boşanma süreçleri sırasında babasını kaybeden Bernadette'nin hayatı gerçekten çok zordur. Eşinin ihaneti ve babasının ani ölümü işleri iyice çıkmasa sokuyor ve Bernadette daha her şeyin kötü gitmeyeceğini umuyordu, ta ki en yakın arkadaşının hamile olduğuna ve işten ayrılana kadar. Her ne kadar hayatı zor olsa da babasının kelime defteri Bernadette'yi hayata bağlar. Kelime oyununu oynadıkça hem anılar hemde babasının nasihatları aklına geliyor ve hayata bir kez daha bağlanıyor. 

Başta kitap hakkında bir çok şeyden bahsettim ama Bay Otuz altı numaradan bahsetmedim ;) onuda okuyup öğrenin derim :) Kitap hem duygusal hemde eğlenceliydi, vaay bee böyle hayatlar da varmıymış diyoruz :)) 
Kitap Kadınlar gününe özel yarışmada kazandım, o yüzden çok sevinmiştim :)) Kitabı severek ve beğenerek okudum :)) Bu sebeple Arkadya yayınlarına teşekkür ediyorum :) 

Tavsiye kısmına gelirsek 
Az olan olumsuz yorumuma bakıp okumamazlık yapmayın yazdıklarım çok ama çok küçük detaylar ;) o yüzden tavsiyemdir okuyun ederim  ;)

Son olarakta kitaba puanım
5/4

Beğendiğim bir kaç alıntılar :)

"Özüe dilerim. Onu dışarı çıkarmadan önce uçuş planlarını kontrol etmeyi unuttum."
"Bunu yapabiliyor musunuz?" diyen sesi, süpheyle yükseldi.
"Ah, evet," diye uydurdum. "Havalimanı, planlarını civardaki köpek sahiplerine uygun hazırlıyorlar."
ne diyeceğini bilemeyen kadın susmuştu.

Eğer biri size aile şirketlerinin çalışmak için sevimli, sıcak bir yer olduğunu söylerse, aksi yöne doğru çığlık atarak kaçın.


"Gülmek, kalpteki örümcek ağlarını temizleyen bir süpürge gibidir."
-Anonim

"Kışın en soğuk zamanında, nihayet içimde hiç bitmeyen bir yazın olduğunu öğrendim."
-Albert Camus


Yorumumu burada bitirip favori serim Hush Hush serisiyle buluşmak üzere hepinizi öpüyorum 
oxox :)


4 yorum:

  1. ben de kazananlardandım:) malesef okuyamadım ramazan da okumak istediklerimden yorumunla meraklandım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir kitaptı, ramazanına neşe katacağına inanıyorum ablacımm :) Keyfile oku ;)

      Sil
  2. Bu kitabıda kuzenime aldırttım :) Ben yasaklı olduğumdan eşe dosta kitap almasını tavsiye ediyorum, sonrada onlardan alıp kendim okuyorum :)) Böyleside pek güzel oluyor. Neyse konusu güzel gibi biz isminin hoşumuza gitmesi dolayısıyle almıştık. Sen zevkle okumuşsun bakalım biz ne tepki vereceğiz?Haydi okuma vakti :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhahahh valla ne güzel bir şey bizim öyle çevremizde kimsecikler okumuyor ee haliyle kitapta almıyorlar :) Çok güzel bir kitaptır ben okuyunca çok eğlendim :D

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın :D