21 Temmuz 2013 Pazar

Dream High 2 Dizisi izlendi^^


Selamm^^
Karşınıza tam bizlik, gençlik bir dizi yorumuyla çıkıyorum canlar :)

Bundan önce ajanlı, yetişkin bir dizi izlediğimiz için biraz da gençlik dizisi izleyelim dedik ve Dream High serisinden birini izleyelim dedik ama ilkini izlemek istemedik çünkü orada Suzy vardı >_<
Ki şimdi de onu izliyoruz yaaa neyse :P
Dizi mükemmel ötesiydi, oppalar ne kadar tatlı olsa da kızlar bir o kadar çirkinlik abidesi kişiliklerdi ki nasıl da yan yana gelmişler dedik :P

Dizinin konusuna gelecek olursak;
Kirin sanat okulunda ki öğrenciler pek parlak değillerdir. Ve Sanat okulu iflasın eşiğindedir.
Plak şirket ise şirketin sanatçılarının çıkardığı bazı karışıklık nedeni ile zarara gidilme riski vardır ama eğer bir şekilde kurtarma şansları olursa şirket zarar görmez. Şirketin sahibinin aklına Kirin sanat okuluna öğrenci olarak giderlerse şirketleri zarar görmez.
Bu iki kesimden öğrenciler başlarda zorluk çekerler ama sonlara doğru her şey istenilen gibi olur.



JB
Tatlılık abidesi :) Dizide bir grubun üyesi olan JB İsteyerek bir olay yaratır ve başkanı çileden çıkarır, ama JB'nin aklında bir şey vardır ve kendini geliştirmek ister.
Oppayı ilk defa burada izledik ve Aynı bizim  Suju'dan Henry'ye benziyordu.
Off ki off yanii :D İlk başlarda bizi çileden çıkarıp, saçımızı başımızı yoldursa da sonlara doğru adam oldu tabii o zamanda gözlerde sorun çıktı yaa neyse :P


Jin Yu Jin
Baştan sona kadar gülünce gözleri kısılıp ve komik komik hareketleri olan bu oppayı çok sevdim ki ben :)
Okulun en yetenekli öğrencileri aralarında yer alan Yu jin kendini Rock Roll'e vermiştir. Çok iyi beste yapar ve sesi çok güzeldir ama ünlü olmakta gözü yoktur sadece keyfi ve hayali olduğu için şarkılarla uğraşır. :)
Kendisini pek beğendim, süper oyunculuk ve süper mimikleri vardır ;)


Shin Hye Sung
Ayy Allah'ım bir kız bu kadar mı sümsük olur yaaav >_<
O kadar sinir oldum ki tamam hayransın falan ama yuh yani her şeyin bir sınırı vardır demi ama, ama bu kız işin çırkını çıkardı :P
Neyse hacı bu kızı hiç mi hiç sevmedim, başka bir dizi de olsa izlemem :P Tabii oppam ve ya tatlı oppa olmadığı sürece :P
Oyunculukta bir o kadar salaktı yaa neyse :D
Bir de eniştemiz Leetuk ile We got married programında berabermiş, öğrenince şok oldum :P
Birde çok yakıştırıyorlar mış hadiii be nerde yakışıyorlar bence bir göz doktoruna gidin :)
Iyk hiç bu kadar sinir olmamıştım :P


JB ile aynı grupta olan (adını hatırlayamadığım oppa :D )
Şahsen dizide en tatlı oppalar arasında yer alır ama pek fazla ortalıkta bulunmadı sadece 
sonlara doğru gözükmeye başladı ne yazık ki :(
Oyy oyy öyle tatlıydı ki ne diyeceğimi bilemiyorum :D 
Oyunculuk süperdi biraz vurdum duymaz, aklına ne gelirse yapan bir tipti ama sonradan kafaya taş düştü :D Senaryocu başta bir şeyler yapmaya çalıştı ama sonradan ne olduysa o olay olmadan kapandı :/


3'üde bir grupta olan bu kızlar birbirinden farklı bir düşünceye ve duyguya sahiplerdir ve her biri de daha iyi ve ünlü olmak için ellerinden gelen her şeyi yapar.
En soldaki unni Nana 
Bir grupta çıkıyor mu hiç bilmiyorum ama dans edişi ve sesi harika :)
Karakteri çok iyiydi, her türlü olumlu, olumsuz durumlarda hep sağduyuluydu.

Ortadaki unni T-ARA grubunda Rian (Ji Yeon), dizide tam bir cadaloz, sonuna kadarda öyleydi pek sevilecek tarafı yoktu ama sonlara doğru az da adam olduğu için bir nebze de olsa sevdim :P
Dizide çok hırslı bir karakteri oynayan Rian hırsına yenik düşecek midir?

En sağdaki unni Ailee tek başına bir star olan Ailee dizide aynı adını kullanmaktadır.
Dizide Nana gibi serin kanlı olan, olaylara olumlu bakan Ailee'de dizide sevilen karakterlerden ama bir gerçek var ki dizide karakterien göre çok olgun duruyordu ne yazık ki :( Yaşını bilmiyorum ama görünüş bakımından cidden ağır durmuş :(



Biri ses yeteneği süper, biri ise dansıyla yer yerinden oynatan oppalar :) Adlarını unuttum :D 
İkisi de süper oyunculuk sergilediler :) biri o kadar utangaç olsa da biri ondan kat kat iyidir ve haksızlığa meydan bırakmaz.
İkisi de süperdi ama soldaki oppanın saçlarına sonlara doğru kestirdiler ve ne kadar olgun olduğu meydana çıktı :( Keşke aynı saçlarla kalsaydı :(




Bu kızlarında adlarını unuttum :D
İkisi de umutsuz vakadır ama ikisi de birbirinden eğlenceli ve vurdum duymazdır :D 
Başlarda Soldaki kız çok kabadır ama eğitim ve insan içine çıktıkça açılır :)
Sağdaki kız ise kendini batıl inançlara vermiştir ve her ne kadar Kirin sanat okulunda okusa da yetenek diye bir şey yoktur :) 


 Bu iki öğretmende komedi yaaa :)
Sağdaki oppayı tanımışsınızdır Dream High 1'de orada ne kadar ağır başlı olmuşsa da burada kafa bin beş yüz :D 
İngilizce öğretmeni olsa da dansı çok sevmektedir ve dansçılığını ortaya çıkarmak için elinden geleni yapar :)
Soldaki öğretmen ise tam bir disiplin timsalidir.
Her ne kadar ağır başlı dursa da her zaman içinde yumuşak bir yanı vardır ve çıkarmak için çok zorlanır.


Şirketin başkanı :)
Ayy yaşlı olmuş olsa da baya tatlı bir Ajussi idi :D 
komik mimikleri  ve o dağınık saçları gençlere taş çıkarırdı bence :D 
Tek hatası dans etmesi dermişim :D Az biraz dans etse de yok arkadaş oyunculuğa devam etsin daha iyi :D 
Karakteri çok ters bir adamdır, dediğim dediktir ve çok zekidir ;)
Ergen bir kızıyla başı beladadır ama kız babasını adam eder ;)



Oyy bu sahnede JB'ye o kadar üzülmüştüm ki ama azim edip K-pop starı olmuştur :)
Saçları düz olsa bile çok tatlı :D 


Kız ilk defa burada güzeldi ee tabii fıstık gibi bir oppa yanında olursa tabii kide güzel çıkar :D Bu sahne de çok gülmüştük :D 


Birinci bölümde süper bir gösteri ve kurallar sunan başkan ve öğretmenin uyumu süper :D 
Ajussi'nin en sonunda "Anduee" diye bağırmasına bittim adeta :D


Oppa çok romantik ve düşüncelisin :)
Böylesi neden bizi bulmaz ki arkadaş .D Hemi de ünlü :)
Bu arada kız oppanın büyük hayranıdır ve onun için elinden geleni yapar ta bii oppada ne hikmetse bu kıza aşık olur hemde nasıl :O
Bende öyle davransam benimde oppam gelir mi? :D 

**GİFLER**



Bu sahnenin öncesi ve sonrası komedi :D 
Oppa sende az değilsin hani :P


Oppanın mimiklere dikkat :D 
Balondan korksa da çok tatlı :P


İkisi de birbirinden çatlak :D 



Vaay vaay vaay oturduğu yerden bile süper dans ediyor tüütüütüüü maşallah :D


Oyyy oppa öyle bakma gel ben sana pastalar, börekler yapayımm :D 
Acıklı bir hayatı vardır ve ev yemeklerine hasrettir ev yemeği gördüğü an üzerine atlar o derece yani :)


bu ikili çok iyidi tabii oppa taş olduğun dan olabilir :D


Oppa hastane de ve neden hastane de olduğunu öğrendiğiniz de çıldırabilirsiniz şahsen ben sinir küpü oldum >_<




Vee son :)
Sonu yine ve yeniden bir şeye benzetememiş bu senaryocular :P
Yaa arkadaş alıştık artık yıl atlamaya ama yuh yani 8 yıl ne demek :P Yanii 19 yaşında olsalar 27 yaşında ne olaki :P Bir dene hikmetse hiç yalanma yok :O 
Neyse bu kadar sitem yeter :)
Dizinin sonunda aherkes hayallerine kavuşurlar ve sonunda bir araya gelip bir müzikal yaparlar. Aşıklar kavuşur mu bilinmez çünkü senaryocular ona da bir kurp bulmuşlar ve salak bir buluşma olmuş :P
Şu an Dream High  biri izlediğimiz başta söylemiştim orada şu ana hiç bir gösteri neşeli şeyler yok hep duygusal ama bu dizide sürekli bir gülme, neşelenme ve şarkı söyleme isteği oluyor :) İkinciyi böyle yaptıklarına sevindim :D 
İzlemeniz şiddetle tavsiye ederim, genç olan ve kendini genç hissedenler izleyin derim ;))))

Diziden bir kaç ost ve dizi de geçen bazı şarkılar :)




Bu şarkı bir telefon çaldığında duyduk ve hemen bulmaya çalıştık vee tabii kide bulduk :D Süper şarkı ;)


                                                                                   

Bu şarkıyı bizim oyuncular kendi komik halleriyle söylüyorlar ve o sahne izlenesi :D 





Bir daha ki dizi yorumunda görüşmek üzere canlar KALP

12 yorum:

  1. Ben ilkini seviyorum ya, birincisini ne izledim ne de sevdim açıkçası =D Gifler gene süperdi! *.*

    Bu arada ben de kaç gündür aralıksız Lovey Dovey şarkısını dinliyorum. Danslar, şarkı ve özellikle nakarat mükemmel <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya şu an ilkini izlesem de ben ikincisini daha çok sevdim ;)) Evet süper şarkı :) Bu zamana kadar k-pop dinlerim ama aralarında hiç kız grubu yok T-ARA ilk :) Klipleri ve dansları cidden sevilesi :D

      Sil
  2. Ben izleyeli baya oldu ama hala dinliyorum müziklerini, hatta class b'nin dansını bile yapıyorum :D (bi tek onu becerebiliyorum çünkü).
    Sonuyla ilgili aynı düşünüyoruz, ben daha net sonları seviyorum :)
    Not: korelilerin 16-40 yaş arası görüntüleri hiç değişmiyormuş gibi düşünür izlersen kafan rahat olur :D Ben öyle yapıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehheheheh en kolay dans bence :D bende mi yapmaya başlasam :D Çok az net sonlar var hep bir yıl atlama olayı bir yerden sonra cidden kıl oluyorum ://
      ahhahaah zaten bu diziler kanıtlıyor neredeyse :D Artık diğer dizilerde denerimm ;)))

      Sil
  3. Bu diziyi cok merak ettim yahu , karakterleri cok tatliymis anlatiminiza gore . Giflerdende gordugum kadariyla baya eylenceli , sanirim indirip izlemeye basliycam hemen . Bu guzel yazi icin tesekkurler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle izlemelisin ;) ama istersen ilk önce birincisini izle ;) Şahsen keşke ilkini izleyip sonra bunu izleseydik diyoruz ;) Nedeni bu daha güzeldi birincisini pek sevmedim, eğlenceli değildi :/

      Sil
    2. Olur tabi genelde filmlerini izliyorum dizilerde cok zaman harcadigim icin ama goruncede dayanamiyorum iste . o zaman ben birinciden baslayayim en iyisi :)

      Sil
    3. Aynen sen birinciden başla ;)

      Sil
  4. soradan nefret ettiğim gercegi dizide de normaldede kimse kızmasın sevmıyom :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni canı gönülden anlayan takipçim, sağ ol ^_^

      Sil
  5. unni cok tesekkur ederim konusunu soylediyin icin ben dream high1 bakiyorum bitirince 2cisine bakicam konusunu beyendim 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :)Bu birincisinden kat kat güzel. Birinciyi zor bitirdik desem yeridir ;) Keyifli seyirler ;)

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın :D