4 Temmuz 2013 Perşembe

7 Grande Civil Servant Dizisi Yorumu^^



Hekeslere selaaam! :)
Karşınıza yine harika oppalı bir dizi ile çıktım :D 
Kışın dizinin başlaması ve resimlerin teker teker gelmesiyle oppanın yakışıklılığını keşfedip kesinlikle bu dizi izlenmeli dediğimiz ajanlı mı ajanlı tek dizi :D
Evet yanlış duymadınız dizi ajanlık üzerine :) Dizi başlarda acayip komikti ama sonrala doğru daha çok ciddileşti ve olaylar birbirine girdi ve haliyle ben azıcık sinir oldum :D
Sonlara doğru sıkıldım ama ayy kapatacağım şimdi demedim :D Çünkü sağ olsun oppa hemen bizi kendimize getirdi :D
Dizinin konusuna gelecek olursak;
Zengin ama mutlu olamayan oppa küçük yaşta hastası olduğu 007 James Bond gibi olmak ister ve ajanlık sınavlarına girer ve ne hikmetse kazanır :D Hem ailesine bakmak hemde okul masraflarını karşılamak isteyen unnide şans eseri ajanlık sınavlarına girer ve o da ne hikmetse kazanır :D
Orada herkesin takma adı olmak zorundadır ve oppa kızın gerçek ismini öğrenemez (Burada dizi de o kadar takma ad perdah oldu ki bir zaman sonra anca öğrene bildik :D ) Ajan olduktan sonra gizli görevleri açıklanmamıştır ve sevgili olma yolunda ilerleyen bu çiftin birbirinden haberi yoktur :D
Böylelikle konu başlar :P

 Joo won <3
Tatlı şey <3
 Sırf bu oppa var diye izledik :D Ama izleseniz bize hak verirdiniz :)
Çoğu kez bir şeyden haberi olmayan oppa biraz saf takıldı ama sona doğru öyle cevherleri varmış ki vaay be dedik :D 
Şu andan itibaren bütün dizileri izlenmeli <3

Kang hee
Kendisine Patronu koru dizisinde tanımıştık, orada çok tatlıydı ama burada o kadar estetik yaptırmış ki halden çıkmış kendisi ıyk :/
Oppadan bayaa büyük ve yanına yakışmamış yine de izledik :D
Bu arada Joo won dizi setinde Kang he'ye unni diye sesleniyormuş :D 


ehehheheh böyle ajan müdürü görmedim ben yaaa :D
Hay Allah'ım bir insan bu kadar mı komik ve zeki olur :D
Kendisini daha yeni bu dizide izledik ama on numara oyunculuğa sahip :)



Bu dizideki bütün oppalar tatlı hacıııı! :D
Hwang Chansung
Resimler ararken daha yeni keşfettiğim bir olayı bildireyim size :D
Bu oppa meğer 2PM grubunda üyeymiş ve daha 23 yaşın damış :O Sizde böyle kaldınız demi :D
Ben öğrenince acayip şaşırdım ve inanamadım :) Ama çok tatlı :) Bir ara 2PM grubuna bakayım nasıl :)
Dizideki karaktere gelince azıcık asabi olup birazda sinsi olan oppa sonunda ayağını denk alıyor :D

Not: Fiziğe bakılası kikiki 

Dizinin en sempatik ve tatlı kızı :)
Başlarda biraz sinirli ve asabi olsa da ajan olduktan sonra devri döndü :)
Hwang Chansung'a aşık ve her seferinde itiraf etse de bizim oppa "amaaaan bana ne" havalarındaydı >_<


Dizilerin vazgeçilmezi kötüleri :D
 Evet tahmininiz doğru bu unnide kötüyü oynadı :) Aslında unni güzeldi yanii ne gerek vardı kötüyü oynamaya :)
Dizinin sonunda neyin ne olduğunu sonunda fark eden unni düzeldi :D
Omo spoiler mi verdim ne :D


Dizinin ilişki kartı :)


Ortada ki ve sağdaki benimdir kimse elini sürmesin :P


Oyy dizide bir kaç kere benimde o hareketi yapasım geldi ama ne yazık ki ben Türkiye de o Kore deydi :((
Where is the Adalet! :D


İzleyecek olanlar bu sahnede kopacaksınız, garanti veriyorum :D



Yorumsuz!! :D


ayy ne de güzel ağladın sen yaaa :)
Sakın son bölümlerden zannetmeyin tam orta bölümden sonradan neler oluyor neler :) 
Takipte kalın :D


ehehheh güldüğümüz bir başka sahne :D
 Ama şimdi çok da güzel oynadı yanii :P


Bu da oppadan :) 
Süpersin oppa :D Sen daha güzel yaptın haberin olsun :P


Yaaa sürekli yapmayın şu hareketi oppaya yazık, günah yaaa :D
En çok dayak yiyen oppa :D


Ahh ahh romantikliğin dibine vurdular demeyeceğim :P
Çünkü oppa sağ olsun hemen öküzlüğe başvurdu :P


Bu da diğer müdür :) Bu ajjummanı olduğu sahneler süper yaa :D
İzleyin görün derim ;)



Ne dayak yedin sen yaaa :D
Unninin anne ve babası baskın yapar ve halleri hiç de iç açıcı değildir :D
Vee dayak kaçınılmaz son :P


Vaay vaay sen nereden öğrendin böyle artist artist hareketleri hıh? :D


Iyk şu çoraplara bak yaaa >_<
Yanii şimdi oppanın yanına yakışmış mı?
HAYIIIIR!

Vee The End!
Dizinin sonu süper bitti hacı :D
Beklenen son olmadı anlayacağınız :D Beklenen son derken sene atlamadı :D Hayret ettim şahsen nasıl sene atlamazlar gibisinden ama yok bitene kadar 
bekledim yinede sene olmadı :D

Dizide heyecan ve aşk arıyorsanız şiddetle tavsiye ederim, tabii birde yakışıklı oppa :)

Yorumumu burada bırakıp diğer film yorumuma başlıyorum :)

Sevgiyle ve oppalı kalın ^_^



6 yorum:

  1. 2PM MÜZİKLERİ ÇOK GÜZEL BİR GRUP.LOVE A MAN DİZİSİNDE ÇOK KISA HANDS UP SARKILARINI DUYUP GÜNLERCE KİM SÖYLÜYOR DİYE ARASTIRDIM VE SONUNDA BULUP ŞİMDİ TÜM MÜZİKLERİNİ İNDİRDİM..HEPSİ AYRI AYRI TATLI OPPALARIN AMA HEPSİ 22 23 YAŞINDA..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2PM grubunu ismini çok duydum ama hiç dinleme şansım olmadı ve şu an izlediğimi dream high dizinde ki yakışıklı oppa da 2PM grubundaymış :D ama şimdi bütün tatlı oppaları bir raya toplamış grup :D

      Sil
  2. EVET GÜZEL BİR GRUP TAVSİYE EEDERİM ŞARKILARINI

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara bakmayı düşünüyorum, bakalım :)))

      Sil
  3. Vallahi bu yorumu iyi ki kendi blogumdaki yorumu yazmadan evvel görmemişim özgüvenim zedelenir cesaret edemezdim yazmaya, çok güldüm okurken :D Çok güzel hareketli resimler bulmuşsun (adı neydi ya onların), eğlenceli sahnelerin hepsi bir arada :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa neden öyle dedin :D dur bakacağım senin yazına da :D Teşekkür ederim canım, onları adı gif ;) evet çok eğlenceli sahneler ve tatlı oppalar vardı :D

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D