15 Haziran 2013 Cumartesi

11.Türkçe Olimpiyatlarına gittik^^


EVRENSEL BARIŞ sloganı ile yola çıkan Türkçe Olimpiyatlarını sonunda ilimizde^^

11 yıldır devam eden bu etkinlik en sonunda ilimize geldi ve tabii ki de hazır ayağımıza gelmişken gitmek olmazdı demi :) 
İlimize geldiğine o kadar çok sevindik ki daha olimpiyatlar başlamadan heyecan sardı bizi :)

İlk olarak aklımda standa da oturacağız zannettim ama sahnenin önündeydik :) Hava çok güzeldi ta kii etkinlik başlayana kadar :) Bi rüzgar oldu ki sanki kış geldi, üşüdük ama öyle güzeldi ki bir zaman sonra hissetmedik soğuğu çok sıcak bir ortam vardı :)
Başlamadan önce gösteriye hazırlanan yabancı öğrenciler çok yakınımızdaydı ve fotoğraf çekilelim dedik, yanlarına gittik :)
İlk düşüncemiz Koreli varsa çekilelim ama ne yazık ki gelmemiş :) Sonra mavi ceket giyinmiş bir öğrenciyle karşılaştık hazır gitmişiz çekilelim diye. Tam çekileceğiz bir görevli çağırdı "1 dakika" dedi ve gitti :)
Mavi ceketli arkadaşın yanında olan biri vardı o da aynı ülkeden, gel seninle çekilelim dedik o da "Olur mu ki? " mütevazi şekilde söyledi "gel gel çekilelim ne olacak" dedim :) Sonra fotoğraf çekildik sordum nerelisiniz diye meğer Arnavutluktan gelmişler ama bildiğiniz çekik :) Teşekkür ettik yanından ayrıldık bir zenci kızla birde Bosna-Hersek den gelen öğrencilerle çekildik sağ olsunlar kırmadılar bizi :)
Bi sunucuyla çekilmek istedim hatta fırsatım da vardı ama bir kadın vardı orada tırstım şahsen o kadından :D


Tam oturduğum yerden resmi çektim, o derece yakındık :D 

Sunuculuğunu Reha Yeprem ve ülkesi aklıma gelmeyen bir öğrenci yaptı :)
Çok iyi seçimdi, çok iyi sunuculuk yaptılar :)

İlk olarak Kazakistanlı bir öğrenci çıktı, sesi kadar kıyafeti de çok güzeldi çok beğendim :)

Bu arkadaşta Peygamber efendimize yazılan bir şiiri okudu  çoo..ok güzeldi KALP
Öğrenci şiir dalında altın madalya almışlığı var, tebrik ediyorum kendisini :)


Bizim Ankaranın bağlarının sözlerini değiştirip Tanzanyanın bağları yapmışlar:) Ayy çok güzeldi ama :)

Bir kaç tanede yöresel oyun havası oynandı hepsi birbirinden mükemmeldi^^

Ve kapanış zamanı :) Son söylenen şarkı süperdi ve çok beğendim :)


Kapanış zamanında çok da güzel havai fişekler atıldı, ilk defa o kadar yakındaydı harika ötesiydi KALP

Seneye inşallah bir daha gelirler bu sefer Koreli bir öğrenci gelir :D
16 Haziran günü kapanış yapılacak merakla beklemedeyiz :)

Yazımı burada bitiriyorum, sevgi ve barışla kalın^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın :D