21 Mayıs 2013 Salı

Obsidiyen - Jennifer L. Armentrout ♥.♥ (Kbr..)


Eveeettt çok beklediğim herkesin dilinde, kalbin de ve aklında olan şu meşhur öküzü okudummm benden mutlusu yok valla :D 

Ama yani Daemon harbi öküzmüş yahu! Hadi canım çok abarttılar dedim ama cıks hiç de abartmamışlar az bile söylemişler ehehheehhe

Herkes çok beğenerek okumuştu ben de beğenirim dedim ama beğenmekten ötesi oldu ben de bildiğiniz aşık oldummmm :D 

Kitabın konusunu söylemeye gerek yok herkes biliyor zaten ama yine de biraz bahsedeyim :) Kasabaya taşınan Kathy Daemon'la tanışır ve onu çok seksi bulur -ki harbi seksi- fakat Daemon uzaylıdır onu geçtim çok da hazır cevaptır :) bu nedenle ikisi de anlaşamaz ama kader işte yine de birbirlerinden bazı uzay sorunları yüzünden ayrılamazlar ve konu böylece başlar işte :)))


Aslın da kitabı okuyunca Daemon ilk ağzını açtığın da Kathy kesin böyle olacak dedim


amaaaa kızımız aynen böyleydi :D :D 


arada da böyleydi :D


Sönük, sesi çıkmayan bir kız bekledim ama bu kız düşündüklerimin tam aksi biri çıktı beee :D :D 





Yani arada böyle de olur dedimmm ama Daemon'a hiç el kalkar mı?? Tabii ki HAYIIIRRR!! :D :D 


Tabii Kat ve Daemon yavaşca birbirlerine yakınlaştılar ve ben her kıvılcım da böyleydim >_< işte kıskançlık ne diyeyim :D 



Kitabı okurken Daemon'ın bakışlarını, kibirliliğini, öküzlüğünü hep böyle düşündüm ama oppama hiç benzetemedim, ki benzemiyor da :P Daemon farklıydı yaniii :D 





ehehehehhe

Obsidiyen'i bize hediye alan B. ablacımmmm seviliyorsun KALP KALP ;)

Biliyorum çok gif oldu ama kısa ve öz anlatmak istedim aslında bu kitap için ne söylenir ki kitap zaten muhteşemmmm!!! 

Son olarak;

Herkes okumalı, okumayanlar ve okumak isteyenler en kısa zaman da okumalı!! ;)

Tabii ben de ikinci kitap Oniks'i en kısa zaman da okumalıyım. :) 

Veee tabii puanım 5 üzerinden 10!! :D 



Sizi alıntılarla baş başa bırakıp çekiliyorum, başka bir yorumum da görüşmek üzre ;)

Umarım bir gün siz de Daemon gibi bir öküzle karşılaşırsınız, sevgiyle kalın ;)  

Kbr..


Obsidiyen alıntı #1




#2


#3




2 yorum:

  1. süper bir yorum kesinlikle resmler de "cuk" oturmuş :)) benim de puanım 5/5 :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler. ;) Yani kitabı anlatan bence sadece bu resimler gerisi boş diye düşünüyorum :D

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın :D