10 Mart 2013 Pazar

Vee tatil biter :'(



Üniversite tatilleri normal yarı yıl tatilinden cidden baya değişikmiş bunu da uygulayarak öğrendik sayelerinde :)
Finallerden ve okuldan çıktığımda tarih 13 Ocağı gösteriyordu ve yarın tarih 11 Mart O_o Evet bu post'u okuyanlar kesin böyle olur :D 
1 hafta daha okula gitmesek oldu sana 2 ay :O cidden çokmuş yaav :D 



Okul bitti ama ben hiç bir şey anlamadım demeyeceğim cidden uzun olduğundan yeterince anladım :D 
Yine de okula gitme isteği gelmiyor yaa :/


Tatil bittiği için bu halledeyim :D  Dermişimm! :D
Çeşmesi açılmış gözlerim yok şükür :D

Tatile girmemizde diziler, kitaplar havada uçtu desem yalan olmaz :D tabii çok güzel bir birlikteler de oldu Şekil A'da gördüğünüz üzre :D

Okuyan Kızlar Kulübünü kurduk ve turumuzu yaptık :D Vee bu sayede çok iyi kişilerle tanıştım :D Başarılarımızın devamını diliyorum :D

Gelelim tatilde izlediğimiz Kore dizilerine :)

*Full house 2
*Nice guy
*Cheongdamdong Alice
*School 2013
*Panda and hedgehog
*Flower boy next door
The Fugitive : Plan B  ve I'm sorry, I love you İzlenmekte :)
Film olarak ta en güzel film Yeorimin filmini izlendi :)

Dizilere yaptığım yorumlara Buradan^^  bakabilirsiniz ;)

Kitaplara gelirsek :) 

*Fırtına Kokusu
*Beklediğim sendin
*Gölge ve kemik
*Satılık aşk KALP
*Aşk Tuzağı
*Pamuk Şeker
*Pamuk İpliği
*Ölüm patikası
*Düşler Krallığı
Kitaplara yaptığım yorumları Buradan^^ bakabilirsiniz ;)
Bayaa da dizi izleyip kitap okumuşuz :O Maşallah bize :D 
Arada ödevde yaptım unutmayalım bunu :D 

Vee yarın pazartesi :/ 1.5 ay sonra pazartesiyle karşılaşmak kötü olacak ama daha ne yapalım :/

2.dönüm için bize başarılar ve haftanızın iyi geçmesini diliyorum KALP 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D