13 Şubat 2013 Çarşamba

Aşk tuzağı/Linda Howard^^Yorum.



Aşk tuzağı kitabı keyifle okundu bitti :))

Yazarın okuduğum ikinci kitabı ilk olarak Alev alev kitabını okumuştum çok beğenmiştim ve ikinci kitabı olarak Aşk tuzağını okudum. Konusu hem aşk hem polisiye seviyorum bu tarzı cidden  :) Yazarın anlatım tarzını seviyorum ne kadar diyaloglar az olsa da yazarımız akıcılıkta usta :) Tek bir kusuru var ben kitabı okuduğum da Richal Gibson'un Gizemli oyun kitabına benzettim :/ Onu daha önce okumuştum ve aynı o gibi geldi acaba Richal mı okuyorum diye durdum düşündüm ne yazık ki :/

Konusuna gelince, 
Düğün organizatörü Jaclyn yaptığı en ilginç ve en huysuz gelinle karşı karşıyadır. Gelin ne istediğini bilmez ve etrafındakilere sürekli emreden bir tiptir. Olaylı günün sonunda Gelin adayı vahşi bir şekilde öldürülür ve onun öncesinden Jaclyn'le aralarında tartışma olmuştur ve şüpheli Jaclyn'dır.
Onun yanı sıra cinayeti araştıran Dedektif Eric ikilem içindedir ve Jaclyn tarafından sevilmemeye başlar, nedeni ise cinayetin öncesinde ikili tanışmıştır ve aralarında bir şeyler olmuştur. Doğrusu cinayetin kimi işlediği bana sürpriz olmalı apaçık belliydi :D zaten yazarda fazla örtbas etmemiş ve hemen anlaşılıyor :D
Jaclyn cinnet geçirdiği sahne süperdi Eric gibi bende kahkahalar attım :D 


Kitap güzeldi, yazarı seven varsa okumayabilir ama yine söylüyorum Alev alev daha güzeldi :) Kötü bir şey olarak algılamayın okuyun derim ama yazarın daha güzel kitapları varmış diyede duyum aldım :D Kitap eğlenceli olup kafamı dağıttı diyebilirim ve yine de öneririm :) Richal'ın Gizemli oyun kitabını okumayan varsa ilk bunu okusun ;)

Kitabın arka kapak tanıtımı ve övgüleri^^


Bütün aşklar imkânsız mıdır? Denemeden bilemezsiniz. 

New York Times Bestseller yazarı Linda Howard, aşkın ve gerilimin köşe kapmaca oynadığı bu çok satan romanında sizi, en ince ayrıntısına kadar düşünülüp planlanmış kusursuz bir düğün törenine davet ediyor. Ancak bu törende damat ve gelin karşılıklı sözler veremeyecek, birbirlerine yüzüklerini takamayacak, masum bir öpücüğün tadına varamayacak ve gelin bu özel günün ışıltısını yüreğinde hissedemeyecek; çünkü acımasız bir katil, gelini öldürmek için sinsice vaktinin gelmesini beklemektedir. 
Gelinle yaşadığı sorunlar yüzünden bir numaralı şüpheli durumuna düşen düğün organizatörü Jaclyn ile olayı soruşturmakla görevlendirilen Dedektif Eric Wilderın yolları cinayetin hemen öncesinde kesişmiş, birlikte tutkulu saatler geçirmişlerdir. Ama oyun değişmiştir artık. Geçmişteki kötü deneyimleri yüzünden kalbini yeni maceralara kapatan Jaclynle Dedektif Wilder arasındaki ilişki yavaş yavaş aşka dönüşürken soğukkanlı katil de adım adım yeni hedefine doğru 
yaklaşmaktadır. 

"Linda Howard tam anlamıyla muhteşem bir yazar." 
Iris Johansen

"Romantizm, gerilim ve eğlence ancak Linda Howard sayesinde bir araya gelebilir." 
Sandra Brown 

"Linda Howard ismi artık heyecanla eş anlamlı hale geldi." 
Romantic Times 

"Yakıcı bir aşk, dizginlenemez duygular ve elinizden düşüremeyeceğiniz bir gerilim." 
Publishers Weekly


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın :D