31 Ocak 2013 Perşembe

Gölge ve Kemik/ Leigh Bardugo kitap yorumu^^


Gölge ve Kemik yorumum :)

Vee işte muhteşem bir kitapla karşınızdayım :) Kitap tam benlik olup yazarın harika anlatımıyla bitirdim. Fantastik sever olarak bana yazılmış gibi, gerek anlatım gerek konu, gerekte değişik yaratıklar ilgi konum oldu :) Okuduğum diğer fantastik kitaplardan farklıydı, değişik bir dünyaya adım atmışım gibi hissettim. Kahramanımızı gücü ve yaşanan ülke çok ama çok değişikti, Öyle ki her okuduğum değişik yerlerde durup gözümde canlandırdım nasıldı diye :) Zaten kitabın ilk sayfasında harita mevcut olup gittikleri her yere harita yardımıyla izledim :) 

Kitabın konusuna gelirsek,

Yetim büyüyen Alina yaşadığı ülkenin şartlarına göre büyük ve zor görevler yapmak zorunda hayatta kalabilmek için ve tek yolu Karanlıklar diyarına gidip geri dönmek. Yola çıktıkların anda başlarına gelecekleri bilirler ve gerçekten korktukları başlarına gelir ama bu kötü olayda değişik bir şeye rastlanılmıştır. O günden sonra Ailna her şeyden kopar, değişik, ürkütücü ve olağan üstü güzellikte olan krallığa gider ve herkesin hayatı onun ellerindedir.

Olaylar buradan sonra başlar. Olay örgüsü öyle bir işlenmiş ki bazen heyecanla bazen hüzünle bazen de nefretle okunuyor. Kitapta birde sevdiğimiz Malyen var KALP. Alina'nın çocukluk arkadaşı, ve tek ailesi denebilecek kişi. Birde kitapta bir karakter var ki sağ gösterip sol yurdu :/ Okuyunca şok oldum, okuyacak olanlar sizde olacağınızdan eminim ;) Kitabın film olması güzel olur, aklımda canlandırdığım yüzleri ve şehirleri filmde görmek ilginç ve harika olur :)

Martı yayınlarını hem okumama vesile oldukları hemde kitabı çıkartıkları için çok teşekkür ediyorum. Devamını en en en kısa zamanda istiyoruz :) 

Tavsiye kısmını gelince tabii ki herkesin okuyup, kütüphanesinde bulunduracağı bir seri olmalı ;) 

Puanım 5/5 



Buradan da Kitap hakkında bilgi edinebilirsiniz ;) 

Sevdiğim bir alıntı,



Yukarıda bahsettiğim kitabın ilk sayfalarındaki harita. İsimler cidden değişik :)


Bu da kitabın orijinali, kapağın değişmemesine çok sevindim açıkçası :)


Kitap için videoda hazırlanmış, çok da güzel olmuş :)





Bir daha ki yorumda görüşmek üzre, sevgiyle kalın^^





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D