28 Eylül 2012 Cuma

Rehine ♥




Rehine okunup bitti :)

ilk olarak kitap  çok güzeldi, her ne kadar yazarın daha ilk kitabı olmasından kaynaklanan hataları da olsa ben severek okudum :) Bir kere konu çok güzeldi  :) Yakışıklı, karizmatik Baran'ımız <3 Diğer tarafta sosyetenin asi gülü Esma'mız <3

Konuya gelince ,
Baran'ın vefa borcu olan yaşlı bir adamın Baran'ın kendisine vefa borcunu bir şekilde ödemesini söyler oda Sosyetenin Asi gülü Esma'yı kaçırmasıdır :) Esma'yı bir şekilde kaçıran Baran karşısında hem zorlu hemde çok güzel bir kız bulacağından bir haberdir. Sonunda bir araya gelen ikilinin arasındaki çekimden herkescikler nasibini alır :)) İkilinin aşık olması ve birbirinden vazgeçememesi Baran'ın Nişanlısı (eski) unuturlar ama o gelerek her şeyi karıştırır.
Zaman sonra Esma evine döner tabii Baran'dan ayrı olarak. Esma ne kadar Baran'a kızsa da aralarındaki aşk hiç bitmemekte, günden güne artmakta dır. Bununla beraber bazı kişilerin bazı olayları öğrenmesiyle işler iyice sarpa sarar. Esma'nın sulu göz olması beni biraz sinirlendirse de yine de iyiydi :) 

Kitapta her karakteri olmasa da hepsini sevdim ama Okan benim için farklıydı :)) Ahh ne iyi bir arkadaş :)
Keşke yazarımız Okan içinde kitap yazsa ama, okuyanlar neden ama dediğimi anlarlar :)

Kitap boyunca zorluk çeken bu çiftin Aşk'larını çok beğendimm. Aşk romanları sevenler varsa tavsiye ederim :) Son olarak da kitabın devam niteliğinde olan Betül ve Burak'ın hikayelerini çok merak ediyorum :) Her ne kadar hikayeleri sayfamda yayınlansa da kitap şeklinde okumayı tercih ederimm :)) Yazarımıza duyrulur :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D