28 Eylül 2012 Cuma

Full House ♥ Dolu Ev ♥


Vee işte 2004 yılında çekilmiş ve ilk Bi Rain dizisi olan Full House'u izledik :D Her ne kadar Görüntü bozukluğu olsa da izledik bir şekilde :)


Konuya gelince Lee Young-Jae (Bi Rain) Kore'nin en ünlü yıldızlarından. Küçüklükten berri yanında olan aile tanıdığı Kang Hye-Won (Eun-jeong Han) platonik aşıktır ama arkadaşı bunu sadece arkadaşı olarak görür ve Young Jae hem üzülür hemde aşkını saklar. Yoo Min-Hyuk (Seong-su Kim)  Hye Won'un aşkından haberdardır ama kendisi aşık değildir ve young jae'nin ona olan aşkını bilir ve bazı gerçekleri ortaya çıkarmak ister.
Han Ji-Eun (Song Hye Kyo) roman yazarı olan babasını yaptırdığı Full House'de kalmaktadır. Arkadaşlarının  tuzağına düşen Ji Eun evinin satıldığı öğrenir, bu kişide Young Jae'dır. Bazı nedenlerden ötürü Young Jae ve Ji Eun 6 aylığına evlilik sözleşmesi yaparlar. Bu süre boyunca ji eun evle işlerini yapıp para kazanacak ve evi alacaktı. Olaylarda buradan sonra başlar. 


Kendileri Young Jae olur :) İlk Rain'in dizisi olmasına rağben ben çok beğendim, aslında Rain'i fazla yakışıklı bulmazdım ama bu diziden sonra fikrim değişti :) çok güzel gülüşü ve mimikleri var ♥
Dizinin sonlarına doğru beni çılgına çevirse de sonradan adam oldu :P


Güzeller güzeli Ji Eun :) oyunculuğu çok beğendimm Bi Rain'in yanına yakışmış yanii :) bu kız beni fazla sinir etmedi sonuçta yaptıklarının hep arkasındaydım :) 


Vee hem yardım sever hemde yakışıklı olan ( yanii yakışıklıydı Bi Rain'den sonra :P )
Ji Eun'a hem yardım eden hemde karşılıksız aşkta kendini bulan bu kişi çok iyi oyunculuğu olduğunu söyleyebilirimm :)


İştee kötülerin kötüsü >_< kız dizi boyunca beni sinir krizlerne soktu :// hem başkalarını seviyor hemde Young Jae'mizin yakasını bırakmıyor :/ elime geçseydi ağzını burnunu dağıtacaktım ama neyse :)


İlk bölümlerde anlaşmalı olarak evlenseler de düğün şarttı :D ahaah ikisi de harikalar dı :D


Kızımızın "ayı baba, ayı anne" şarkıs :) ahahha hem sözleri hemde dansı süperdi, birde Bi Rain dansı yapınca komedi ötesi :D


İşte meşhur Full House, Dolu ev. Ev gerçekten güzeldi, gerek içi gerek dışı olsun :)


Bu sahnede çocuk gibilerdi :D hele Rain'in dil çıkarması yok mu bittik :D

Full House'nin ikincisi olan Full House 2 yeni zamanda çekiliyor :) ayy çok yakışıklılar var burada :D kendilerini tanırsını baş rolde ki oppa Pasta'dan Kız ise Can you hear my heart'dan :)) izlenir cinsten ;)


Dizi izlerken gerçekten son bölümlerinde çıldırdımmm, bi ara izlemeyi bırakalım dedim ama sonunu bildiğimiz için bırakmadık :) 
Bi Rain'in temizlik yapması, dans etmesi, kıskançlıkları, hele ağlaması en can alıcı yerleriydi :D
Birde 2004 yılının modasını görmezden gelin biz öyle yapmaya çalışsak ta olmadı :D en çokta şu bol pantolonlar vardı yaa o zaman geniş paçalı yerleri süpürürmüş şimdi de dapdaracık :D

İzlemeniz öneririmm, severek izledim ve Bi Rain'in daha iyi tanıdımm :D 


8 yorum:

  1. RAİNİN İZLEDİĞİM 2.DİZİSİYDİ AMA BEN A LOVE TO KILL DEKİ HALİNİ DAHA ÇOK BEGENMİŞTİM.İLK BAŞLARDA ÇOK İTİCİ GELMİŞTİ AMA SONRADAN ÇOK SEVDİM KENDİSİNİ.BU KIZIDA ILK THAT WINTERDA İZLEDİM SONRA FULL HOUSE İZLEDİM. ÇOK GÜZEL BİR KIZ BURDADA ÇOK TATLI OLMUŞ.AMA THAT WINTERDAKİ OYUNCULUĞUNU DAHA ÇOK SEVMİŞTİM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben o dizisinin yarıda bıraktım, bana göre değil öyle kaçmalı diziler ama Rain orada çok komik ve çok iyiydi ;) Evet unni her iki tarafta da çok iyi ;)

      Sil
  2. bi rainin ilk dizisi full house değil Sang Doo, Let's Go To School

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek hakkında bilgim yok ama benim ilk Bi rain dizim olduğundan öyle dedim ;)

      Sil
  3. Kore tarihinin en çok izlenen dizilerinden ayrıca yayınlandığı çin,japonya,tayland,tayvan gibi ülkelerde prime time'de reytinglerde hep 1.sıraya yerleşmiş yani yayınlandığı her ülkede reyting rekorları kırmış
    kore'de şuanda %15-18 arası reyting alan diziler en çok reyting alan diziler olurken(her sene 1-2 istisna dışında) full house %42 reytingleri görmüş bir dizi dizinin çekildiği mekanlara hala asya'dan birçok turist geliyor ve çin'de büyük bir doğal park'a full house adı verilip dizinin sahnelerinden büyük resimler asılmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya bilginiz var dizi hakkında ne güzel :) ben sadece izledim :) Ama zaten reytingleri hak edecek bir dizi, tekrardan da izlenmeli :)

      Sil
  4. RAİNİN GÜLÜŞÜNE VE O MASUM HALİNE BAYILIORUM.ÇOK TATLI BİR ROPARTAJINDA DİNLEMİŞTİM BU DİZİYİ ÇEKERKEN BU KADAR TUTULACAGINI DÜŞÜNMEDİĞİNİ KENDİSİNİN ASYA ÜLKELERİNDE TANINMASININ SEBEBİ BU DİZİYMİŞ.BU DİZİ SAYESİNDE MİLYONLARCA HAYRANI OLMUŞ.DİZİ YAYINLANDIĞI ZAMANLARDA REYTİNG REKORLARI KIRMIŞ ASYA ÜLKELERİNDE.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gülüşü ve şebek halleri çok tatlı :) Dizi bütün dediklerini hak ediyor bence :) Çok eski zamanda çekildiği için bence aynı kişilerle tekrardan çekseler keşke :)

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D