12 Temmuz 2012 Perşembe

Benim güzeller güzeli Blog'um ^_^

Merhaba canlar, ne zamandır Blog'uma uğrayamıyorum zaten uğrasam da takip sayın az :( yakın zamanda el atacağım bu işe bakalımm :))

Dün 20 yaşıma resmi olarak 11 Haziranda girmiş olsak da dün tam anlamıyla 20'ye girdim ve girdik :)) hımm doğrusu 10'lu yaşlar iyiydi yaa nerde çıktı bu 20'li yaşlar :)) 


Neyse pasta, kutlama, iş güç derken bir doğum günü daha bitti ve 20'li yaşımın ilk günü :)) 

halen daha boğazım ağrımakta bir önce ki post'da yazmıştım ne zaman geçecek bu hastalık çözemedimm :(  Ramazan gelmeden geçse iyi olur :)) dondurmalarımı özledimm :(

Bu arada okuduğum Kıyametle savaşanlar bitti ve Love rain bitti en kısa zamanda büyük bir zevkele her ikisi de yorumlanacak :)) 

şimdi İçimdeki başka ben kitabı okunmakta :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D