14 Haziran 2012 Perşembe

Aşk ve gurur biter :)


Aşk ve gurur harika bir şekilde okundu ve bitti :)

Kitabı okumakta biraz tedirginlik duydum nedeni tarihi aşk olması ama Ablamın ve kitabın kapağı (evet kitabın kapağı ;) ) al oku dedi ve okudum her kitap severin bekletip de sonra okuduğunda dediği gelenekselleş miş sözünü bende söylüyor "keşke daha önceden okusaydım" diyorum  evet beklettiğim için kendine çok kızdım  neyse geç olsun güç olmasın  sonunda okudum yaa :)  

Kitabın konusuna gelince, Elizabeht ailesinden farklı neşeli, akılına gelen herşeyi her zaman olmasa da yeri geldiğinde söyleyen. Babasının en sevdiği kızı ve ablası jane'yle çok iyi anlaşan kahramanımız. 
Bay Darcy,  yakışıklı, zengin ama bir o kadar da dışarıya göre kibirli, soğuk bir diğer kahramanımız. Herşey Bingley ailesinin Hertfordshire şehrine taşınmasıyla başlar Bayan Bennet kızlarına zengin kocayla evlendirmeyi kafaya koymuş ve bunu yapmalı, tabii 5 kıza birden zengin koca bulması zor. Bingley ailesi geldikten sonra herşey ama herşey değişir.
Aşk, kıskaçlık, ön yargı, kibir, nefret ve pişmanlık ne ararsanız var bu kitap da. Kitabı okumayıp filmini izleyenler varsa kitabıda okumalı birbiriyle birebir örtüşsede yine de kitabının okunması daha iyi ;)  şimdi ilk işim filmini izlemek olacak her ne kadar dayanamayıp az da olsa baksam da :)

Bu kitabı kazanmama neden olan Tarihi aşk romanları sayfasına, hediyeyi vermeye önayak olan martı yayınlarına çok ama çok teşekkür ediyorum. :)

Tavsiye kısmına gelince kesinlikle böyle bir tarihi aşk romanı herkes tarafından okunmalı ve film izlenmeli. Bu kitabı kaçırmayın, üzülürsünüz :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D